Online poker anno sommeren 2015

#1| 0

Jeg har efterhånden været væk fra poker i en række år nu, men overvejer lidt at begynde igen og ville høre, hvordan det står til med online poker efter gto strategien gjorde sit indtog. Noget af det sidste jeg hørte var, at der var kommet en software, som gjorde det meget enkelt at spille gto. Så derfor ville jeg høre, om der overhovedet er noget value at hente på nl50-100 fra andet end de få fisk, der efterhånden er i spillet - og i så fald på hvilke sites. Spillede førhen på Betfair.

31-05-2015 23:24 #2| 0

Der er stadigvæk masser at komme efter, for de spillere der arbejder hårdt med deres spil. Programmer som Pokersnowie giver dig ikke automatisk svaret på hvordan du spiller rigtigt, men kan være med til at gøre dig bedre, hvis du forstår at bruge det rigtigt. Sådan er det med alle de programmer der er på markedet. Du får det ud af det, som du smider ind i det.


Hvis du tænker valueback, så er Betfair nok det bedste bud. Hvis du er på gammel PokerNet deal, så får du stadigvæk 35% flat rakeback + evt. bonusser de har. In case du var på vores deal, så skal du lige shippe mig en PM med den email du er oprettet med, så den kan blive aktiveret igen.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar