On-ear høretelefon med ANC (319 kr.)

#1| 1

https://sackit.dk/products/touchit-s

 

Jeg modtog mit par i dag og gav 319 kroner inkl. fragt.

 

Lydkvaliteten er okay, ANC'en er anstændig, byggekvaliteten er udmærket, batteritiden er god og komforten er rigtig god - bl.a. grundet den meget lave vægt og dobbelte puder. 

Ovenstående ville være min anmeldelse, hvis jeg havde givet det dobbelte. Til 319 kroner tror jeg det er svært at finde noget, hvor man får mere value. 

 

Skriv endelig hvis der er spørgsmål :)

 

Køb her (førpris: 799 kr.)

https://sackit.dk/products/touchit-s

Redigeret af LokeNees d. 23-08-2022 19:25
23-08-2022 19:26 #2| 1

Virker som en tråd 

@BridgeKing

bør kigge på.

23-08-2022 19:29 #3| 0
Jones skrev:

Virker som en tråd 

@BridgeKing

bør kigge på.

 

Que? Tror du, jeg arbejder for sackit? :D 

Har personligt bare aldrig prøvet høretelefoner til under 5-600, der gjorde det ligeså godt. Og har prøvet en del. Derfor deler jeg. 

24-08-2022 19:59 #4| 1

Hvis ikke tråden havde været fra en velkendt PN bruger havde jeg også løftet et øjenbryn over "salgstalen". Men tak for review!


Jeg blev for nyligt opmærksom på hvor must-have ANC høretelefoner er på en lang flyvetur. Det er vildt faktisk at kunne høre lyden fra onboard filmene, og slukke for flylarm!

24-08-2022 20:50 #5| 1
Moderator

Lokenees, hvor effektiv er ANC uden lyd?

 

Det er selvfølgelig svært at vurdere... Jeg overvejer at købe et eksemplar til min datter, der har det lidt svært med lyd i store forsamlinger. Hun har Bose QC35 som er over ear og dæmper baggrundsstøj fantastisk. Men jeg vil gerne have en i reserve, hvis batteriet går dødt.

24-08-2022 20:54 #6| 0
NanoQ skrev:

Lokenees, hvor effektiv er ANC uden lyd?

 

Det er selvfølgelig svært at vurdere... Jeg overvejer at købe et eksemplar til min datter, der har det lidt svært med lyd i store forsamlinger. Hun har Bose QC35 som er over ear og dæmper baggrundsstøj fantastisk. Men jeg vil gerne have en i reserve, hvis batteriet går dødt.

 

Den er mest effektiv til konstante lyde som eksempelvis motorstøj og lignende. Jeg har testet ANC en del uden lyd og den kan eksempelvis helt neutralisere en gulvventilator. 

 

QC35 og Sony XM3/4/5 kommer den ikke op på niveau af. Men som en backup kan jeg sagtens anbefale den. Husk dog at det er on-ear, hvor QC35 er over-ear. 

24-08-2022 20:58 #7| 0
drhoho skrev:

Hvis ikke tråden havde været fra en velkendt PN bruger havde jeg også løftet et øjenbryn over "salgstalen". Men tak for review!

 

Jeg blev for nyligt opmærksom på hvor must-have ANC høretelefoner er på en lang flyvetur. Det er vildt faktisk at kunne høre lyden fra onboard filmene, og slukke for flylarm!

 

Helt enig. Selv "billig" ANC er undervurderet til flyrejser - og sådan set generel rejse med offentlig transport. 

 

Har fundet et enkelt minus. Knapperne på højre side kan være lidt svære at føle forskel på. Det kræver nok bare lidt tilvænning, men det er mindre heldigt ikke at vide, om knappen man trykker på, skifter sang eller pauser. 

24-08-2022 20:59 #8| 0
Moderator
LokeNees skrev:

 

Den er mest effektiv til konstante lyde som eksempelvis motorstøj og lignende. Jeg har testet ANC en del uden lyd og den kan eksempelvis helt neutralisere en gulvventilator. 

 

QC35 og Sony XM3/4/5 kommer den ikke op på niveau af. Men som en backup kan jeg sagtens anbefale den. Husk dog at det er on-ear, hvor QC35 er over-ear. 

 

 Jeps... Jeg forventer den heller ikke til at være på niveau. 

 

Larmen fra mennesker i en sportshal bliver væsentligt reduceret med Boses over ear. Selvfølgelig vil on-ear lade mere støj komme igennem. Men hvis de bare tager halvdelen af, hvad QC35'erne gør, er den en fin backup til den pris.

 

Jeg bestiller et eksemplar. Om ikke andet, kan de nok bruges ved computeren 🙂

24-08-2022 21:04 #9| 0
NanoQ skrev:

 

 Jeps... Jeg forventer den heller ikke til at være på niveau. 

 

Larmen fra mennesker i en sportshal bliver væsentligt reduceret med Boses over ear. Selvfølgelig vil on-ear lade mere støj komme igennem. Men hvis de bare tager halvdelen af, hvad QC35'erne gør, er den en fin backup til den pris.

 

Jeg bestiller et eksemplar. Om ikke andet, kan de nok bruges ved computeren

 

Jeg tror også de vil hjælpe betydeligt på larmen fra mennesker i en sportshal.

 

Du må endelig give en melding, når du har fået dem testet :)

 

Edit

De kan godt bruges til computeren. Enten bluetooth eller med det medfølgende usb-c eller mini jack kabel. Jack stik er en anden ting jeg i øvrigt synes er en lille ekstra fordel ved denne model. 

Redigeret af LokeNees d. 24-08-2022 21:06
25-08-2022 21:02 #10| 0

Tak for anmeldelsen og link. Forestiller mig, at ANC-hørebøffer kan hjælpe til koncentrationskrævende opgaver i åbent kontorlandskab, men har aldrig gidet punge ud - før nu, altså :). 



25-08-2022 22:08 #11| 0
lallez0r skrev:

Tak for anmeldelsen og link. Forestiller mig, at ANC-hørebøffer kan hjælpe til koncentrationskrævende opgaver i åbent kontorlandskab, men har aldrig gidet punge ud - før nu, altså :). 

 

 

 

 De kan hjælpe fint, selvom kolleger kan have svært ved at komme i kontakt med en.

 

En fælde, hvis man bruger ANC headset med mikrofon til Teams møder, er at man ikke selv kan høre den baggrundsstøj man udsætter de andre mødedeltagere for. 

26-08-2022 07:23 #12| 1
Moderator
drhoho skrev:

 

 De kan hjælpe fint, selvom kolleger kan have svært ved at komme i kontakt med en.

 

En fælde, hvis man bruger ANC headset med mikrofon til Teams møder, er at man ikke selv kan høre den baggrundsstøj man udsætter de andre mødedeltagere for. 

 

 De fleste headsets af rimelig kvalitet, har ANC i mikrofonen.

 

Jwh bruger mine Jabra'er på kontor, i lufthavne, tog og biler. Mine mødedeltagere oplever ingen baggrundsstøj.

 

ANC filtrerer den konstante støj fra. Brummen, mange mennesker der snakker samtidig osv. Det er lidt sjovt, at med ANC slået til i et fly, dæmpes motoren voldsomt, men man kan pludselig følge med i samtaler på de nærmeste sæderækker.

26-08-2022 11:43 #13| 0
NanoQ skrev:

 

 De fleste headsets af rimelig kvalitet, har ANC i mikrofonen.

 

Jwh bruger mine Jabra'er på kontor, i lufthavne, tog og biler. Mine mødedeltagere oplever ingen baggrundsstøj.

 

ANC filtrerer den konstante støj fra. Brummen, mange mennesker der snakker samtidig osv. Det er lidt sjovt, at med ANC slået til i et fly, dæmpes motoren voldsomt, men man kan pludselig følge med i samtaler på de nærmeste sæderækker.

 

 Det kan godt tænkes, hvis man har et rigtigt headset med mikrofonarm og der hele.

Men høretelefoner, hvor mikrofonen sidder hvor den nu kan, fordi de primært er til musik, har ikke altid ANC i mikrofonen.

26-08-2022 13:45 #14| 1

Tak for tippet. Jeg har også bestilt et par.

29-08-2022 18:47 #15| 0
lallez0r skrev:

Tak for anmeldelsen og link. Forestiller mig, at ANC-hørebøffer kan hjælpe til koncentrationskrævende opgaver i åbent kontorlandskab, men har aldrig gidet punge ud - før nu, altså :). 

 

 

 

tuznelda skrev:

Tak for tippet. Jeg har også bestilt et par.

 

Hvis I har tid og lyst, så er jeg lidt nysgerrig på, om I har modtaget dem og hvad I synes? :)

29-08-2022 19:07 #16| 1
LokeNees skrev:

 

 

Hvis I har tid og lyst, så er jeg lidt nysgerrig på, om I har modtaget dem og hvad I synes? :)

 

 De er kommet til vores pakkeshop, men jeg henter dem først i morgen  

29-08-2022 20:54 #17| 0

Prisen er nu 799kr, så de er røget tilbage til normal pris.

31-08-2022 21:29 #18| 1
LokeNees skrev:

 

 

Hvis I har tid og lyst, så er jeg lidt nysgerrig på, om I har modtaget dem og hvad I synes? :)

 

 Jeg tror, jeg er fuldstændig enig med det, du skriver. Rigtig fin value til tilbudsprisen, ikke til normalprisen. 

 

På ydelse, komfort og byggekvalitet vil jeg som hi-fi-ukyndig lægmand melde i omegnen af 6-7/10, så til godt 300-ish føler jeg mig rigtig godt inde. Det er næsten et røverkøb til den pris. 

 


Edit: mange tak for linket igen :) 

Redigeret af lallez0r d. 31-08-2022 21:30
31-08-2022 21:43 #19| 0
lallez0r skrev:

 

 Jeg tror, jeg er fuldstændig enig med det, du skriver. Rigtig fin value til tilbudsprisen, ikke til normalprisen. 

 

På ydelse, komfort og byggekvalitet vil jeg som hi-fi-ukyndig lægmand melde i omegnen af 6-7/10, så til godt 300-ish føler jeg mig rigtig godt inde. Det er næsten et røverkøb til den pris. 

 

 

Edit: mange tak for linket igen :) 

 

 Jeg vil som lægmand, uden andre erfaringer end mine egne, mene, at 6 er for høj en karakter. Jeg er især skuffet over lydstyrken. Den meget lave maks. lydstyrke, gør dem til ubrugelige ifht. til mit behov/forventninger. 300kr, bevares, vil da ikke sige at det er dyrt, men nærmere at man får hvad man betaler for. Det kommer helt an på hvilke forventninger man har til produktet, men jeg vil mene, at OPs anmeldelse glorificerer produktet noget mere end det fortjener. (så kan jeg vist ikke være mere diplomatisk)

31-08-2022 22:06 #20| 0
SVFA_DK skrev:

 

 Jeg vil som lægmand, uden andre erfaringer end mine egne, mene, at 6 er for høj en karakter. Jeg er især skuffet over lydstyrken. Den meget lave maks. lydstyrke, gør dem til ubrugelige ifht. til mit behov/forventninger. 300kr, bevares, vil da ikke sige at det er dyrt, men nærmere at man får hvad man betaler for. Det kommer helt an på hvilke forventninger man har til produktet, men jeg vil mene, at OPs anmeldelse glorificerer produktet noget mere end det fortjener. (så kan jeg vist ikke være mere diplomatisk)

 

Overvej at skrive til kundeservice, om du har modtaget et fejlbehæftet produkt. Mine kan skrues enddog meget højt op på både TV, telefon og bærbar. Har dog ikke prøvet med kabel endnu.

31-08-2022 22:27 #21| 0
LokeNees skrev:

 

Overvej at skrive til kundeservice, om du har modtaget et fejlbehæftet produkt. Mine kan skrues enddog meget højt op på både TV, telefon og bærbar. Har dog ikke prøvet med kabel endnu.

 

 Skal siges at mine ikke er købt pga. dit indlæg. Jeg sværger selv til Sennheiser, selvom der givetvis er mange mærker på markedet der kan det samme, og sikkert også til billigere pris. Min erfaring med "sackitt" headphones er fordi, at de de sidste 3-4 år har indgået som valgmulighed i de "julegavepakker" der sælges til virksomheder, hvor medarbejderne så får en brochure, hvor de kan vælge blandt mange produkter med latterlige høje anførte vejl. udsalgspriser fra 1000-5000kr eller noget i den stil, I kender dem sikkert godt. Modellerne har skiftet udseende, fået bedre skum mm. over årene, men det er altså kun en discount høretelefon, både af pris og kvalitet. De er ok til prisen, men 300kr giver altså heller ikke meget høretelfon nu om dage.

Redigeret af SVFA_DK d. 31-08-2022 22:33
31-08-2022 22:28 #22| 0
lallez0r skrev:

 

 Jeg tror, jeg er fuldstændig enig med det, du skriver. Rigtig fin value til tilbudsprisen, ikke til normalprisen. 

 

På ydelse, komfort og byggekvalitet vil jeg som hi-fi-ukyndig lægmand melde i omegnen af 6-7/10, så til godt 300-ish føler jeg mig rigtig godt inde. Det er næsten et røverkøb til den pris. 

 

 

Edit: mange tak for linket igen :) 

 

Helt enig i din skala og anmeldelse. Det er en solid 6'er, hvis man vægter lydkvalitet. En lille 7'er hvis man vægter komfort og funktioner højere. Glad for, at de kunne bruges. 


31-08-2022 22:36 #23| 0
SVFA_DK skrev:

 

 Skal siges at mine ikke er købt pga. dit indlæg. Jeg sværger selv til Sennheiser, selvom der givetvis er mange mærker på markedet der kan det samme, og sikkert også til billigere pris. Min erfaring med "sackitt" headphones er fordi, at de de sidste 3-4 år har indgået som valgmulighed i de "julegavepakker" der sælges til virksomheder, hvor medarbejderne så får en brochure, hvor de kan vælge blandt mange produkter med latterlige anførte vejl. udsalgspriser fra 1000-5000kr eller noget i den stil, I kender dem sikkert godt. Modellerne har skiftet udseende, fået bedre skum mm. over årene, men det er altså kun en discount høretelefon, både af pris og kvalitet. De er ok til prisen, men 300kr giver altså heller ikke meget høretelfon nu om dage.

 

Jeg er helt enig. Men man skal tage det for hvad det er. Høretelefoner med ANC til under 1.000 kroner, giver sjældent den bedste lydkvalitet. Jeg er med på, at man sagtens kan finde bedre lydkvalitet derude. Men det bliver en udfordring til under 500 - i særklasse til 319. Tilføj så udmærket ANC af en on-ear og så synes jeg godt de kan anbefales til noget brug. Dog enig i, at det ikke skal være dem, der vægter lydkvalitet højt. Men de holder sig forhåbentligt også væk fra høretelefoner til 319 kroner. 

 

Jeg har både B&W og Nura høretelefoner til når lydkvaliteten skal opgraderes. Nu bruger jeg Sackit til korte lytninger i 10-60 minutter. Når jeg tager en opvask, skal en kortere tur med bus eller tog, går en tur, skal handle eller lige skal arbejde kort. Til længere brug foretrækker jeg over-ear og bedre lydkvalitet. Men jeg kender masser, der ikke er ligeså lyd-snobbede som mig, der sagtens kunne bruge SACKit til lange flyrejser. Det ville jeg dog ikke :) Så ja. Vi er som sådan enige. Bare uenige om hvad man kan forvente af et produkt til 319 kroner inklusiv fragt. 

31-08-2022 22:44 #24| 0
LokeNees skrev:

 

Jeg er helt enig. Men man skal tage det for hvad det er. Høretelefoner med ANC til under 1.000 kroner, giver sjældent den bedste lydkvalitet. Jeg er med på, at man sagtens kan finde bedre lydkvalitet derude. Men det bliver en udfordring til under 500 - i særklasse til 319. Tilføj så udmærket ANC af en on-ear og så synes jeg godt de kan anbefales til noget brug. Dog enig i, at det ikke skal være dem, der vægter lydkvalitet højt. Men de holder sig forhåbentligt også væk fra høretelefoner til 319 kroner. 

 

Jeg har både B&W og Nura høretelefoner til når lydkvaliteten skal opgraderes. Nu bruger jeg Sackit til korte lytninger i 10-60 minutter. Når jeg tager en opvask, skal en kortere tur med bus eller tog, går en tur, skal handle eller lige skal arbejde kort. Til længere brug foretrækker jeg over-ear og bedre lydkvalitet. Men jeg kender masser, der ikke er ligeså lyd-snobbede som mig, der sagtens kunne bruge SACKit til lange flyrejser. Det ville jeg dog ikke :) Så ja. Vi er som sådan enige. Bare uenige om hvad man kan forvente af et produkt til 319 kroner inklusiv fragt. 

 

Fair nok, fortsat held og lykke med at sælge/promovere dit produkt.

31-08-2022 22:51 #25| 2
SVFA_DK skrev:

 

Fair nok, fortsat held og lykke med at sælge/promovere dit produkt.

 

Jesus. Tror du seriøst jeg arbejder for dem? :D

 

Min pointe er bare, at man ikke rigtig kan tillade sig at have for høje tanker om den kvalitet, man får for 319 kroner. Fragt, udmærket ANC der også fungerer uden man hører noget, god batteritid, udmærket lyd (sammenlignet med andre høretelefoner til under 500, uden ANC eller med dårligere ANC). Der medfølger UBC kabel (ikke en selvfølge i dag), den kan tage mini-jack, som også er medfølgende m.m.

Vi kan alle sammen blive enige om, at en cheeseburger til 12 kroner ikke er top kvalitet. Men til 12 kroner er det godkendt og hvad man kan forvente. Til en 5'er kan alle vist blive enige om, at det er god value. Det er sådan jeg har det med SACKit. Det er høretelefonens version af en cheeseburger til en 5'er.



02-09-2022 11:12 #26| 0

Jeg har brugt mine nye touchit-s et par timer her til formiddag.

 

1) Lyden er udmærket - jeg har hørt både podcast og musik, og begge dele går fint igennem og jeg synes jeg får alle lydnuancer med.

2) Lydstyrken er efter min mening helt fin. Jeg har på intet tidspunkt haft skruet ret højt op, jeg hører sjældent noget på mere end 25% af min telefons potentielle lydstyrke. Hvis jeg skruer op på 50% eller over gør det nærmest ondt i ørerne af lydstyrken i headsettet .. men OK, jeg passer MEGET godt på min hørelse, og hører helst ikke høj lyd hvis det kan undgås.

3) Comfort - Jeg har små ører ... og jeg synes det gør ondt at have headsettet på efter 1 time. Jeg kan sagtens holde ud at have det på længere tid MEN, jeg kommer ofte til at sidde og lige "løfte ud" i "bøffen" fordi den simpelthen trykker hårdt på ørerne. Måske er det fordi headsettet er helt nyt og derfor lidt stramt i det - men jeg ville ønske man kunne "løste" trykket lidt. .

4) Active Noise cancellation - Jeg har (endnu) IKKE haft fornemmelsen af "støjen blev dæmpet men talelyd gik fint igennem". For mig er det fuldstændig som et par almindelige "hørebøffer" der fjerner baggrundsstøjen - jeg har ikke fornemmelsen af noget "active". Alene dét, at man har noget, der dækker ørerne skærmer jo lidt støj -- men det "active" har jeg altså ikke oplevet endnu. Måske har jeg urealistiske forventninger til ANC?

 

5) Æstetik - Jeg bestilte mine i "Silver" og de er smukt sølvgrå .. rigtig fint udseende.  Det er faktisk et pænt headset. 

 

 

Min over all vurdering vil være 4/10 for "headset funktionen" .. og måske højere hvis jeg oplever effekt af ANC. Til Prisen er de helt OK, men jeg ville reelt nok hellere have brugt de 319kr på noget lækkert garn :D

 

 

Hvis jeg oplever, at active noice cancellation virker (uden musik/ podcast) vil jeg overveje at bruge headsettet når jeg har Håndværk og design med 8. årgang (stor årgang, mange "højlydte" elever i et værkstedsfag med potentiale for meget larm) .. og så jeg fortsat foretrække at bruge mine Fisher Audio FA004 HI-FI Studio Headphones til at høre musik i, for de er 100 gang rarere at have på i lang tid .. også selvom de har en "irriterende" ledning som kræver omformer til min telefon der ikke har mini jack :) men de er bare SÅ komfortable at have på og har en krystalklar lyd hvor ALLE nuancer kommer med ;)

 

Redigeret af tuznelda d. 02-09-2022 11:20
02-09-2022 15:17 #27| 0
tuznelda skrev:

Jeg har brugt mine nye touchit-s et par timer her til formiddag.

 

1) Lyden er udmærket - jeg har hørt både podcast og musik, og begge dele går fint igennem og jeg synes jeg får alle lydnuancer med.

2) Lydstyrken er efter min mening helt fin. Jeg har på intet tidspunkt haft skruet ret højt op, jeg hører sjældent noget på mere end 25% af min telefons potentielle lydstyrke. Hvis jeg skruer op på 50% eller over gør det nærmest ondt i ørerne af lydstyrken i headsettet .. men OK, jeg passer MEGET godt på min hørelse, og hører helst ikke høj lyd hvis det kan undgås.

3) Comfort - Jeg har små ører ... og jeg synes det gør ondt at have headsettet på efter 1 time. Jeg kan sagtens holde ud at have det på længere tid MEN, jeg kommer ofte til at sidde og lige "løfte ud" i "bøffen" fordi den simpelthen trykker hårdt på ørerne. Måske er det fordi headsettet er helt nyt og derfor lidt stramt i det - men jeg ville ønske man kunne "løste" trykket lidt. .

4) Active Noise cancellation - Jeg har (endnu) IKKE haft fornemmelsen af "støjen blev dæmpet men talelyd gik fint igennem". For mig er det fuldstændig som et par almindelige "hørebøffer" der fjerner baggrundsstøjen - jeg har ikke fornemmelsen af noget "active". Alene dét, at man har noget, der dækker ørerne skærmer jo lidt støj -- men det "active" har jeg altså ikke oplevet endnu. Måske har jeg urealistiske forventninger til ANC?

 

5) Æstetik - Jeg bestilte mine i "Silver" og de er smukt sølvgrå .. rigtig fint udseende.  Det er faktisk et pænt headset. 

 

 

Min over all vurdering vil være 4/10 for "headset funktionen" .. og måske højere hvis jeg oplever effekt af ANC. Til Prisen er de helt OK, men jeg ville reelt nok hellere have brugt de 319kr på noget lækkert garn :D

 

 

Hvis jeg oplever, at active noice cancellation virker (uden musik/ podcast) vil jeg overveje at bruge headsettet når jeg har Håndværk og design med 8. årgang (stor årgang, mange "højlydte" elever i et værkstedsfag med potentiale for meget larm) .. og så jeg fortsat foretrække at bruge mine Fisher Audio FA004 HI-FI Studio Headphones til at høre musik i, for de er 100 gang rarere at have på i lang tid .. også selvom de har en "irriterende" ledning som kræver omformer til min telefon der ikke har mini jack :) men de er bare SÅ komfortable at have på og har en krystalklar lyd hvor ALLE nuancer kommer med ;)

 

 

God anmeldelse :) Du kan trykke på midten af den venstre høretelefon, hvor X'et sidder. Det aktiverer ANC. 

 

Jeg er enig med dig ifht. komfort - jeg kan ikke have dem på ligeså lang tid som over-ear.

Men det er heller ikke helt fair, da over-ear altid vil vinde på komfortabilitet. 

02-09-2022 19:53 #28| 0
LokeNees skrev:

 

God anmeldelse :) Du kan trykke på midten af den venstre høretelefon, hvor X'et sidder. Det aktiverer ANC. 

 

Jeg er enig med dig ifht. komfort - jeg kan ikke have dem på ligeså lang tid som over-ear.

Men det er heller ikke helt fair, da over-ear altid vil vinde på komfortabilitet. 

 

 Jeg har skam trykket på X på venstre "bøf" og det grønne lys lyser .. jeg synes bare ikke det gør nogen nævneværdig forskel. 

02-09-2022 21:42 #29| 0
Moderator

Jeg har modtaget mine. Og min anmeldelse ligger ret tæt på Tuz's. 

 

Jeg synes lyden er helt ok til prisen. Til lydbøger og stille musik er de fine. De kan dog ikke følge med, når der køres tung metal på fuld styrke. Gennemtrængende diskant og skidt bas. Det giver en lidt metallisk lyd uden dybde. Men jeg havde absolut ikke forventet mere til prisen. 

 

De sidder tæt. Jeg har kun testet dem en times tid, og det var en udfordring for ørerne. De trykker og pudematerialet føles hurtigt varmt.

 

ANC... Den er der da. Robotstøvsugeren kørte da jeg testede, og der er forskel på ANC til og fra. De tager en del af konstant baggrundsstøj. Langt fra niveauet af Boses, ben det havde jeg heller ikke forventer.

 

Til den billige pris giver jeg dem 8/10. Til normalpris 6/10. Sammenlignet med Bose 700 2-3/10.

 

Jeg er egentlig godt tilfreds. De fungerer fint som et reservesæt. Men ikke noget jeg vil anbefale til langvarig brug eller musikoplevelse.


02-09-2022 23:41 #30| 0

On 20 minutter starter dette tilbud hos Power

 

https://www.power.dk/search/?l=1104974,1104976,1104975,1104977

  

Redigeret af dankjar d. 02-09-2022 23:42
03-09-2022 07:20 #31| 0
dankjar skrev:

On 20 minutter starter dette tilbud hos Power


 


https://www.power.dk/search/?l=1104974,1104976,1104975,1104977


  




Har du læst folks anmeldelser på powers egen siden? :)
03-09-2022 10:05 #32| 0

Sorry, havde ikke tjekket anmeldelserne, men virkede bare som et godt tilbud 

03-09-2022 11:29 #33| 0
dankjar skrev:

Sorry, havde ikke tjekket anmeldelserne, men virkede bare som et godt tilbud 




No worries - ville bare lige sige det inden du købte :)
03-09-2022 12:35 #34| 0

Det siger vel også sig selv, at et mærke som man aldrig har hørt om før (Happy Plugs) ikke har en førpris på 1299 for et par earphones, True Wireless eller ej.

25-10-2022 15:48 #35| 0

Jeg bliver mere og mere glad for mine Touchit 5 jo mere jeg bruger dem. 

 

De ér lidt små i "bøfferne", men passer fint til mine små ører. 

 

Jeg har lært at vende dem rigtigt hver gang, så ANC knap altid er "på venstre øre" og on/ of og volume/ skip altid er på højre...

 

OG ... nu,  hvor der er skruet ned for varmen, så vi nærmest har permafrost overalt i kommunale ejendomme, er det faktisk en hjælp til at holde varmen, når ørerne bliver lidt varme af at bruge headsettet. 

 

Så jeg er rigtig glad for dem nu 🙉

27-12-2022 18:46 #36| 1
tuznelda skrev:

Jeg bliver mere og mere glad for mine Touchit 5 jo mere jeg bruger dem. 

 

De ér lidt små i "bøfferne", men passer fint til mine små ører. 

 

Jeg har lært at vende dem rigtigt hver gang, så ANC knap altid er "på venstre øre" og on/ of og volume/ skip altid er på højre...

 

OG ... nu,  hvor der er skruet ned for varmen, så vi nærmest har permafrost overalt i kommunale ejendomme, er det faktisk en hjælp til at holde varmen, når ørerne bliver lidt varme af at bruge headsettet. 

 

Så jeg er rigtig glad for dem nu

 

Det er jeg glad for at høre :)

Jeg bruger også ofte mine til gåture i minusgrader. De varmer lidt mere end over-ear. 

04-06-2023 12:22 #37| 0

Jeg har et helt nyt par, der kun lige er pakket op for og prøvet i tre kvarter. Hvis nogen er interesseret, vil jeg godt sælge for 150 + fragt :)

04-06-2023 15:34 #38| 0
LokeNees skrev:

Jeg har et helt nyt par, der kun lige er pakket op for og prøvet i tre kvarter. Hvis nogen er interesseret, vil jeg godt sælge for 150 + fragt :)

 

 Dem køber jeg gerne. 

 

Hvilken farve er de?

04-06-2023 15:52 #39| 0
tuznelda skrev:

 

 Dem køber jeg gerne. 

 

Hvilken farve er de?

 

Jeg har sendt en pm med billede. Der er en anden der har budt i pm, men vedkommende er ikke vendt tilbage endnu :)

04-06-2023 17:27 #40| 0
LokeNees skrev:

 

Jeg har sendt en pm med billede. Der er en anden der har budt i pm, men vedkommende er ikke vendt tilbage endnu :)

 

 Jeg køber dem gerne,  hvis de ikke er solgt til anden side. 

 

Så kan jeg have et par på arbejdet og et par herhjemme. 

04-06-2023 18:55 #41| 0
tuznelda skrev:

 

 Jeg køber dem gerne,  hvis de ikke er solgt til anden side. 

 

Så kan jeg have et par på arbejdet og et par herhjemme. 

 

Tjek pm :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar