Odds på Cl i aften, den 9/12...

#1| 0

Hej...!
Nu vil jeg da lige prøve at smide et par odds op...
Jeg vil gerne have at I kommentere kampene...

Jeg vil nok spille disse som 2 ud af 4, eller 3 af 4:

Werder Bremen - Inter 2 2.60
FC Basel - Sporting Lissabon 2 2.60
Marseille - Atl. Madrid 2 3.60
PSV Eindhoven - Liverpool 2 2.65

Forklaring:
Inter er flyvende for tiden, og ubesejret i de 10 sidste Serie A kampe (8 vundet, 2 uafgjort) De tabte sidste CL kamp hjemme imod Panathinaikos, men de burde vinde over et svagt Bremen hold, der tabte til Karlsruhe i weekenden.

Sporting har vundet de 3 sidste kampe i ligaen - og skal bruge point for at være sikker på at gå videre fra gruppe C. De spillede en godkendt kamp i sidste runde imod Barcelona, som de dog klart tabte med 5-2.

Med en sejr vil Atl. Madrid slutte som nummer 1 i gruppe D, foran Liverpool. Derudover er de ubesejret i 7 kampe i La Liga (4 vundet, 3 uafgjort) I sidste runde vandt de 2-1 over PSV Eindhoven. Dog er Marseille stadig et godt hold, så denne kamp er meget tæt…!

Liverpool er nummer 1 i Premier League, og har kun tabt 1 i denne sæson. Altså er de i storform. Dog har spillet ikke været for prangende, men det har resultaterne skam...! De håber at Atl. Madrid smider point, så de kan ende som nummer 1 i gruppe D. De burde være stærkere end PSV Eindhoven på en almindelig dag.

Jeg ved godt at folk generelt ikke er vilde med udesejre i CL, men så venligst begrund hvorfor i de præcise tilfælde…

Dog er bolden rund, og alt kan ske…

09-12-2008 14:28 #2| 0
ROI: 150.78% (22)

Argumentet "de SKAL bruge point/vinde" holder bare yderst sjældent.

Har du kigget på om nogle af holdene sparer/har skadede spillere?

Jeg tror du har overvurderet Atl. Madrid lidt. Marseille har vist ganske glimrende spil og har kun tabt med ét mål til hhv. Atl. Madrid og Liverpool (både hjemme og ude). Mener ikke oddset er højt nok idet Atl. Madrid er sikret videre deltagelse og Marseille selv kan sikre UEFA-cup-pladsen.

I Liverpool-kampen er det lidt det samme. PSV har dog ikke spillet særlig overbevisende (så vidt jeg kan huske), men Liverpool er sikret videre deltagelse...

Bremen har kun tabt én kamp i CL og fik trods alt 2-2 ude mod Inter. X'et virker mere sandsynligt.

09-12-2008 14:45 #3| 0

Liverpool er bestemt ikke i storform, de spiller ad h. til og har de seneste mange kampe været heldige at spille mod hold der virkelig har underpræsteret, alt godt der kommer fra Liverpool er Torres og gerrard, hvorfor jeg mener et X er oplagt i den kamp. Mener jeg i øvrigt også det er i bremen- inter og måske sågar også basel-sp.liss. Dog tror jeg du får ret i madrid sejr.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar