(AFLYST) Nytårskuren - præmier for mere end 100.000kr!

#1| 1
Supportprofil

Here we go!


Fra den 25. december og en uges tid frem afholder vi vores største kampagne på hele året - vi har præmier for mere end 100.000kr. på højkant!


Kampagnen består af to elementer:


1) Optjen minimum 3 point på en uge og deltag i lodtrækningen om 5*1 Gavekort (fra Supergavekortet) á 2.000kr. stykket.

2) Deltag i vores CardRush Race, optjen skrabelodder, og top 300 løber med en præmie.


I CardRush Racet er der alt fra kontanter, til gavekurve og rejsegavekort i puljen. I starten optjenes skrabelodder pr. 1 point man optjener og stiger løbende - man kan dog maks optjene 15 lodder om dagen, så det er med at være med fra start, og så håbe man løber lidt godt i fordeling af kort, da de repræsenterer en værdi på mellem 100 - 5.000 point til racet.


Der kan læses mere her


Mvh Rasmus


25-12-2017 14:50 #2| 0
Supportprofil

Så er kampagnen igang :)

28-12-2017 13:30 #3| 0

Og så er kampagnen aflyst!!

Det virker godt nok amatøragtigt. Men god måde at få folk til at spille lidt på i de måske ellers stille juledage.

@danskespi

28-12-2017 13:41 #4| 0
Supportprofil
nephew76 skrev:Og så er kampagnen aflyst!!
Det virker godt nok amatøragtigt. Men god måde at få folk til at spille lidt på i de måske ellers stille juledage.
@danskespi


Ja, vi har desværre været nødsaget til at aflyse i dag (mails etc. er på vej ud) :(


Kampagneværktøjet fra vores leverandør har desværre været fejlfyldt til denne kampagne, så den er ikke blevet afviklet på fair vilkår.


De har lovet at arbejde hårdt på at få problemet løst, og så snart det er det, sætter vi en lignende kampagne op med det samme præmier. Derudover laver vi en freeroll på 20.000kr. til de spillere det har berørt. Begge dele bliver forhåbentlig i januar - freerollen bliver 21. januar og jeg håber kampagnen er afviklet inden da men vi afventer løsningen fra vores leverandør før vi kan sætte den op.


Vi er super kede af at måtte aflyse en igangværende kampagne, men vi har desværre ikke haft noget valg denne gang.


Mvh Rasmus


28-12-2017 13:48 #5| 1

Fejl sker, tak for hurtig uddybning. Må jeg foreslå til næste gang at i sørger for, at teksten omkring kampagnen er den samme, både på pokerklienten og jeres hjemmeside. Det virkede fra start ret forvirrende, og jeg må indrømme at mine 15 kort kom hurtigere end forventet alle dage.

28-12-2017 14:27 #6| 0
Supportprofil
nephew76 skrev:Fejl sker, tak for hurtig uddybning. Må jeg foreslå til næste gang at i sørger for, at teksten omkring kampagnen er den samme, både på pokerklienten og jeres hjemmeside. Det virkede fra start ret forvirrende, og jeg må indrømme at mine 15 kort kom hurtigere end forventet alle dage.


Denne kampagne har helt klart haft for mange elementer, og ja, kortene blev ikke distrubieret korrekt som du også selv har oplevet. Ikke lige den afslutning på 2017 man havde håbet på, men vi tager hævn i 2018 :)


28-12-2017 14:49 #7| 5

Det er simpelthen ikke godt nok når man som spiller "lige" sørger for at logge ind og spille 30-40 min i juledagene for at være med i racet og ligger til vinde en fin præmie at der aflyses på den måde.



Det betyder jo i praksis at troværdigheden for DS er lavere end Anders Samuelsens og lig 0 for at deltage i fremtidige races, leaderboards mv.



Redigeret af Willum d. 28-12-2017 14:50
28-12-2017 15:00 #8| 0
Supportprofil
Willum skrev:Det er simpelthen ikke godt nok når man som spiller "lige" sørger for at logge ind og spille 30-40 min i juledagene for at være med i racet og ligger til vinde en fin præmie at der aflyses på den måde.



Det betyder jo i praksis at troværdigheden for DS er lavere end Anders Samuelsens og lig 0 for at deltage i fremtidige races, leaderboards mv.



Det er meget beklageligt ja. Men som det også har været beskrevet på kampagnesiden skulle distributionen at kortene ikke ske som det er tilfældet (og du er f.eks. en af dem der har nydt ekstra godt af fejlen - det har aldrig været meningen at man ved 30-40 minutters spil som du beskriver, skulle kunne modtage 15 kort til leaderboardet om dagen) og vi har derfor været nødsaget til at aflyse.

Som skrevet laver vi en lignende kampagne, som kører som den er forklaret, og ikke med fejl, så snart fejlen er udbedret.

I min tid er dette den første kampagne vi har været nødsaget til at aflyse, så at skyde vores troværdighed helt derned er forhåbentlig mere et udtryk for aktuel skuffelse, en reel bekymring.


Igen, jeg kan kun beklage. Men når mekanismen bag ikke virker som den skal, og nogle spillere bliver forfordelt frem for andre, har vi set os nødsaget til at aflyse, kompensere, og afholde denne kampagne igen når fejlen er udbedret.


Mvh Rasmus

28-12-2017 16:47 #9| 1

Willum skrev:Det er simpelthen ikke godt nok når man som spiller "lige" sørger for at logge ind og spille 30-40 min i juledagene for at være med i racet og ligger til vinde en fin præmie at der aflyses på den måde.

Det betyder jo i praksis at troværdigheden for DS er lavere end Anders Samuelsens og lig 0 for at deltage i fremtidige races, leaderboards mv.

Danske Spil skrev:

I min tid er dette den første kampagne vi har været nødsaget til at aflyse, så at skyde vores troværdighed helt derned er forhåbentlig mere et udtryk for aktuel skuffelse, en reel bekymring.

Dette var min 2. kampagne ud af 2 hos DS som ikke forløb som den skulle. I den første (SSPS turneringsrangliste i foråret) var der spillere, som ikke burde være i nærheden af top 50, der løb med pæne præmier i top 10 (top 3 endda, så vidt jeg husker) og skubbede os andre langt bagud på ranglisten fordi de udnyttede en fejl i opsætningen til at få rangliste point fra turneringer som ikke var med i turneringsserien.

De fik pænt udbetalt deres ufortjente præmier, og vi andre fik en "ups, shit happens" besked efter at have brugt mange timer på ranglisten.


Denne gang er der tale om en fejl, hvor nogle blot er heldigere end andre (hvilket ironisk nok er hele essensen i modellen man har valgt til kampagnen), hvor man fra DS side så ikke vil stå ved fejlen. Det er ikke i orden, når folk har brugt tid og energi på at sørge for at være med. Det er trods alt stadig dem der gjorde det, som stod til at vinde - sådan som det et eller andet sted burde være.


Jeg vil mene at Willums vurdering af troværdigheden er ganske præcis. (og ganske sikkert lavere hos min kæreste, som allerede så frem til en weekendtur, som jeg nu skal stå til regnskab for)

Redigeret af Savvy Gent d. 28-12-2017 16:48
28-12-2017 16:59 #10| 0
Supportprofil
Savvy Gent skrev:

Dette var min 2. kampagne ud af 2 hos DS som ikke forløb som den skulle. I den første (SSPS turneringsrangliste i foråret) var der spillere, som ikke burde være i nærheden af top 50, der løb med pæne præmier i top 10 (top 3 endda, så vidt jeg husker) og skubbede os andre langt bagud på ranglisten fordi de udnyttede en fejl i opsætningen til at få rangliste point fra turneringer som ikke var med i turneringsserien.
De fik pænt udbetalt deres ufortjente præmier, og vi andre fik en "ups, shit happens" besked efter at have brugt mange timer på ranglisten.

Denne gang er der tale om en fejl, hvor nogle blot er heldigere end andre (hvilket ironisk nok er hele essensen i modellen man har valgt til kampagnen), hvor man fra DS side så ikke vil stå ved fejlen. Det er ikke i orden, når folk har brugt tid og energi på at sørge for at være med. Det er trods alt stadig dem der gjorde det, som stod til at vinde - sådan som det et eller andet sted burde være.

Jeg vil mene at Willums vurdering af troværdigheden er ganske præcis. (og ganske sikkert lavere hos min kæreste, som allerede så frem til en weekendtur, som jeg nu skal stå til regnskab for)

Hvis du reelt kun har været med i de to kampagner på Danske Spil har du godt nok løbet uheldigt så, med problemer i to ud af to :(


Og i så fald kan jeg godt forstå frustrationen. At vi ikke skulle udbedre en fejl når vi opdager den, er jeg dog en lille smule uforstående overfor - det er vel netop din anke i den første sag - at sker der en fejl skal det rettes?


I den aktuelle sag har en lang række kunder fået langt flere kort end de har spillet sig til - dette er naturligvis unfair overfor de kunder der spiller mere efter denne promotion, og derfor bliver vi naturligvis nødt til at skride ind og desværre i denne omgang aflyse. Hvis du var på den anden side - havde spillet meget efter den, men blot så andre der ikke spillede efter den, overhale dig på grund af en fejl, kunne jeg forestille mig du ville se sagen anderledes.


Igen, vi er virkelig kede af det. Det er noget møg at aflyse en kampagne - det er absolut det sidste vi ønskede! Men en kampagne skal gå ordentligt til. Det gjorde denne ikke, og derfor retter vi fejlen, afholder kampagnen igen med helt de samme præmier til fordeling OG smider 20.000kr. oveni hatten til dem der har været aktive i kampagnen. Vi kan desværre ikke gøre mere end det.


Mvh Rasmus


01-01-2018 21:46 #11| 0

Der er ikke kommet noget officielt på mail eller herinde om den 20.000 kr. Freerool som ekstra kompensation der er blevet lovet herinde.

Hvad er status?

01-01-2018 21:52 #12| 0
Willum skrev:Der er ikke kommet noget officielt på mail eller herinde om den 20.000 kr. Freerool som ekstra kompensation der er blevet lovet herinde.

Hvad er status?

Status: Slå koldt vand i blodet.

Det er meldt ud at de håber at kunne holde det midt/slut januar.

Tvivler på der er mange folk på kontoret lige i dag

Edit: I den mail jeg har fået er 20.000 kr freeroll nævnt

Redigeret af nephew76 d. 01-01-2018 21:53
01-01-2018 22:03 #13| 1
Supportprofil
Willum skrev:Der er ikke kommet noget officielt på mail eller herinde om den 20.000 kr. Freerool som ekstra kompensation der er blevet lovet herinde.

Hvad er status?

Der er strenge regler for kommunikation via mails når det kommer til markedsføring og vi har derfor nogle udfordringer i forhold til hvad der må kommunikeres til hvem. Alle berørte spillere vil dog få adgang til freerollen og du kan feks læse mere på kampagnesiden som der er linket til i OP, hvor den lange variant af mailen som dem der har afgivet permission har modtaget er.


Mvh Rasmus


← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar