Nyt tv - Philips 47PFL4606H`??

#1| 0

Hej alle,

Er på udkig efter et nyt tv og er faldet over dette, der rammer budgettet spot on:

www.wupti.com/Produkter/408027_(Wupti).html?utm_source=pricerunner&utm_medium=partnersite

Det skal bruges til almindelig tv kiggeri, og derudover en lille smule PS3. Jeg er ikke den store nørd indenfor tv verdenen, så håber I kan byde ind med lidt feedback. Er det et godt fjernsyn i forhold til prisen og mit behov?

Mvh
Kenneth

06-08-2011 14:23 #2| 0

Har ingen personlig erfaring med Phillips, men Sony er mit nuværende LCD tv og jeg er meget glad for det.

Er dog ved at kigge efter et nyt og større til stuen og så smække det "gamle" ind i soveværelset da min nye stue i min lejlighed er for stor til at jeg kun skal have et 37" hængende på væggen.

Sony har efter min mening nogen af de lækreste LCD og LED fjernsyn, men Samsung også er glimrende af erfaringer.

De to jeg har kigget på som jeg synes både opfylder krav om størrelse og 100 hz teknologi, samt er til at betale sig fra er det disse to jeg har i kikkerten lige nu.

Sony 46" LCD 100 hz

Samsung 46" LCD 100 hz

Det er ubestridt de bedste og billigste fjernsyn jeg har fundet på internettet, så lur mig om det ikke er de bedste valg pris/kvalitet og størrelsemæssigt.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar