Nybegynder werewolf 2015 dag 5

#1

Knuser bliver nightkilled. Han var SEER


Deltagere:

Allundberg
fukdifuk
Jensen
Joanna47
k0ngen1
LoneRangR
mckrogh
zonki
zybr



Døde:


Schmug - Vanilla villager - Lynchet Day 1
Pellez - Vanilla villager - Nightkilled Night 1
retzzz - Vanilla villager -Lynchet Day 2
NNameNShame - Vanilla villager -Nightkilled Night 2
repsak - Vanilla villager -Lynchet Day 3
Kjeldgaard1/Perro - Vanilla villager -Nightkilled Night 3

Nitrammm - vanilla villager - lynched dag 4

Knuser - seer - nightkilled Night 4





OBS - VIGTIGT:


LÆS POST # 21


Vi spiller med lang weekend dag. - Dvs. at næste lynch er søndag kl 22.00


Der er fra idag indført MAJORITY VOTE RULE


- Dette fordi dynamikken i spillet vil gavne af det, da det er lang weekend-dag i dag.

Vær derfor opmærksom på jeres stemmer. Når og hvis der kommer 5 stemmer på en spiller kaldes der nat.

Er jeg på dette tidspunkt ikke i tråden bedes i kalde NAT selv og der må derefter ikke postes i tråden før der bliver kaldt dag igen.


Det er nu dag igen og der må postes.


Redigeret af thirdTA d. 17-04-2015 10:13
17-04-2015 06:55 #2

Zonki i dag så

17-04-2015 07:01 #3

zonk ryger min stemme på så vi følger Knuser

17-04-2015 07:03 #4

ellers går det da meget godt : | .......

17-04-2015 07:11 #5

GL venner og GG alle sammen

17-04-2015 07:24 #6
Allundberg skrev:Zonki i dag så

Hva er vores plan idag? Er det bare at stemme zonki

17-04-2015 07:26 #7
Knuser skrev:GL venner og GG alle sammen

😀

17-04-2015 08:06 #8

Fremfor at have en kedelig dag som i går, kan der så ikke spilles to dage i et hug?


Vi skal have Zonki og Kongen lynchet, og der er vel ikke rigtigt noget at rafle om. Så kan ulvene lave to NK, og så er der weekenden til at finde næste ulv på på listen.


Jeg ryger direkte til påskefrokost efter arbejde, så kommer til at være ret inaktiv (tager revanche når tømmermændene har fortaget sig).


Zonki

17-04-2015 08:32 #9
mckrogh skrev: Hva er vores plan idag? Er det bare at stemme zonki

100p planen. Vores seer har jo peeket hM

17-04-2015 08:38 #10

zonki

17-04-2015 08:59 #11

Jeg vil gerne have en rangeret liste fra de tvivlsomme. DVs dem der ikke er confirmed indbyggere. Dem der er confirmed skal vente til efter for ikke at indflyde de tvivlsommes svar

17-04-2015 09:06 #12
k0ngen1 skrev: 100p planen. Vores seer har jo peeket hM

Han har os peeket dig! Your next

17-04-2015 09:12 #13
Allundberg skrev:Jeg vil gerne have en rangeret liste fra de tvivlsomme. DVs dem der ikke er confirmed indbyggere. Dem der er confirmed skal vente til efter for ikke at indflyde de tvivlsommes svar

Jeg har en masse jeg skal have set igennem idag. Jeg er ret sikker på det gir mening. Men skal lige dobbelttjekke. Poste min liste så snart jeg har fået krydstjekker det hele.

17-04-2015 09:23 #14
OP

GM meddelelse:


Inden længe får jeg redigeret i OP så den er til at holde ud at se på igen.



Redigeret af thirdTA d. 17-04-2015 09:33
17-04-2015 09:32 #15
OP

ALLE SKAL LÆSE OP!


GG all :-)

17-04-2015 09:36 #16

Alle unvote. Vil skal aldrig stemme for tidligt. Og det er unfair hvis de ikke får lov at unvote

17-04-2015 09:39 #17

Midt i alle er på arbejde at ændre tilmajority Lynch er så meget mod indbyggerne at jeg slet ikke kan forstå det

17-04-2015 09:41 #18
OP

@allundberg & alle andre.


Jeg er opmærksom på det, men det er en forglemmelse fra start.

Det skulle jo have været med igennem hele spillet.

Jeg vurderede at det var bedre for dynamikken at indføre det nu.


Vi skal ikke snakke mere om beslutningen i tråden nu, må tage den i eval om nødvendigt.

17-04-2015 09:48 #19

Ej men altså vi skal jo som indbyggere bruge dagen på at snakke sammen inden ulvene kan få os sikre ud om Batten. Og at indføre det sådan har potentielt kostet os spillet nu så GG. Til alle vi taber med 99% sikkerhed hvis i stemmer før tid. Så unvote nu og så må jeg tage den i eval hvor dårligt det var Af gm som ellers har gjort et godt arbejde.

17-04-2015 09:49 #20

Batten = natten

17-04-2015 10:13 #21
OP

GM meddelelse:


True dat.

Og derfor er alle votes nu voided.

OG SÅ tager vi resten i eval, plz!


Votecount til og med #20


[] Allundberg -
[] fukdifuk -
[] Jensen -

[] Joanna47 -
[] k0ngen1 -
[] LoneRangR -
[] mckrogh -
[] zonki -
[] zybr -

17-04-2015 10:31 #22

Jeg skal bare forstå det korrekt:

Eks: Vi voter på Mr XX og han får 5 stemmer og derved et Maj. lynch kl 15 i dag. Er der så nat helt til Mandag kl 7?

17-04-2015 10:31 #23

Fin beslutning at kalde alle stemmer void! Hvad er det nu helt specifikt majority lynch er? Er det at man er ude hvis man får over 50% af de totale stemme, altså i dag 5 stemmer?

17-04-2015 10:33 #24
mckrogh skrev:Fin beslutning at kalde alle stemmer void! Hvad er det nu helt specifikt majority lynch er? Er det at man er ude hvis man får over 50% af de totale stemme, altså i dag 5 stemmer?

Ja sådan har jeg forstået det.

17-04-2015 10:55 #25
OP

GM MEDDELELSE:

Q: Hvordan fungerer maj lynch?

A: Hvis der opnås over 50% stemmer på en bestemt spiller slutter dagen og denne spiller lynches.

Altså ved 9 spillere opnås maj ved 5 stemmer.

Ny dag starter så snart GM har modtaget nightactions og kan altså i praksis være umiddelbart efter.

17-04-2015 11:11 #26
mckrogh skrev: Han har os peeket dig! Your next
mckrogh skrev: Han har os peeket dig! Your next

Lad os nu tage en dag ad gangen.

17-04-2015 11:14 #27

Vi tager obv ikke en dag af gangen. Vil tager4 dage på en gang... Såfremt zybr er enig. I dag varer til søndag engang og det er definitivt. Hvis nogen stemmer før er de ulve.

17-04-2015 11:53 #28

Jeg er helt enig .

17-04-2015 12:23 #29

enig

17-04-2015 14:01 #30

ok, jeg undlader at stemme, men da Zonki og Kongen er 100% confirmet ulve, så kan jeg ikke se problemet i at stemme på dem, og få dem ud med Maj vote. Der er vel ingen grund til at vente til søndag med det udfald, og er de ude, så har vi trods alt hele weekenden til at lure en ulv frem af de resterende to.


Anyway, lader til at jeg misser et eller andet siden i er enige, så det ....... :-)


Jeg prøver at logge på indenfor en times tid, hvis I bliver enige om at jeg godt kan smide en vote på en af de to, men herefter ryger jeg på en forsinket påskefrokost, og så er jeg først tilbage igen i morgen når jeg engang vågner.

17-04-2015 14:08 #31
Jensen skrev:ok, jeg undlader at stemme, men da Zonki og Kongen er 100% confirmet ulve, så kan jeg ikke se problemet i at stemme på dem, og få dem ud med Maj vote. Der er vel ingen grund til at vente til søndag med det udfald, og er de ude, så har vi trods alt hele weekenden til at lure en ulv frem af de resterende to.

Anyway, lader til at jeg misser et eller andet siden i er enige, så det ....... :-)

Jeg prøver at logge på indenfor en times tid, hvis I bliver enige om at jeg godt kan smide en vote på en af de to, men herefter ryger jeg på en forsinket påskefrokost, og så er jeg først tilbage igen i morgen når jeg engang vågner.

Der vil være nat helt til Mandag 06.00 så vi kan ikke tale og diskutere noget. I mellem tiden kan vi jo blive enige hvem de sidste 2 er.

Når maj vote er fundet blivet det jo automatisk nat.

17-04-2015 14:13 #32

Jeg smutter fra arbejde om en halv time. Når jeg kommer hjem giver jeg et ordentligt svar. Bare ikke stem endnu tak

17-04-2015 14:27 #33

Jeg er villa.


Men lad os bare få spillet afgjort allerede i dag inden weekend. For når jeg ryger så dør VILLA for good. Der har alligevel været så mange retarded indbyggere at vi ikke fortjener at vinde.


zonki

17-04-2015 15:00 #34

@zonki

Der er ingen grund til at være ubehøvlet blot fordi din tid er ved at udløbe.

17-04-2015 15:01 #35

Er jeg stadig ubehøvlet når jeg flipper villa?

17-04-2015 15:45 #36

1. Vi venter med at stemme til søndag fordi at vi lige nu har 2 bekræftede indbyggere der kan styre informationsstrømmen og forhåbentligt tage en god beslutning til sidst.
hvis vi gjorde som jensen forslår ville dem der er tilbage efter de 2 ulve er blevet stemt ud sidde og ikke vide hvem de kan stole på, lige nu ved de i det mindste at de kan stole på mig og zybr.

2. for at undgå en situation som beskrevet i 1. er vi nødt til at finde alle 4 ulve her i weekenden før vi stemmer den første ud.


3. Jeg vil gerne bede alle (undtagen zybr + mig + kongen + zonki) om at lave en begrundet liste med alle de tilbageværende spillere. (zybr og jeg skal også lave sådan en liste, men vente med at offentliggøre den til efter jer således at i ikke bare kopiere vores for at vi skal tro på jer)

4. Deadline for jer andre Lørdag aften klokken 20:00

5. Deadline for mig og zybr kan zybr vælge.

6. Søndag dag kan vi bruge på at sammenligne lister og se hvad vi tror er mest realistisk i fælleskab.


7. Til sidst håber jeg at vi er blevet enige om en liste som vi alle udover dem på listen er enige om at stemme ud og så må det være GG


Jeg tænker dette er den bedste måde at gribe det an på, hvad siger du zybr?

I andre må gerne komme med indvendinger nu i tilfælde af at jeg har overset nogle vigtige pointer spil-mekanisk. Men zybr og jeg har begge Veto-ret angående beslutninger.

















17-04-2015 16:07 #37

zonki

17-04-2015 16:11 #38

har i givet op?

17-04-2015 17:34 #39

Hvis det bliver maj nu så er det vel nat hurtigst muligt en GM er klar til at starte igen? Hvorfor er det nat helt indtil mandag?

Så lad os nu bare få Zonki ud.


Zonki

17-04-2015 18:31 #40

1. Vi venter med at stemme til søndag fordi at vi lige nu har 2 bekræftede indbyggere der kan styre informationsstrømmen og forhåbentligt tage en god beslutning til sidst. hvis vi gjorde som jensen forslår ville dem der er tilbage efter de 2 ulve er blevet stemt ud sidde og ikke vide hvem de kan stole på, lige nu ved de i det mindste at de kan stole på mig og zybr.


2. for at undgå en situation som beskrevet i 1. er vi nødt til at finde alle 4 ulve her i weekenden før vi stemmer den første ud.

hvis jeg virkelig skal copy paste hver gang en ulv skriver, bliver det sgu en lang weekend ;)

17-04-2015 18:39 #41

3 ulve stemmer på zonki nu, hvornår mon den 4. kommer

17-04-2015 18:41 #42

Jeg smutter for idag, håber vi kan få os sikret sejren imorgen med lidt godt research arbejde fra hver af indbyggerne

17-04-2015 18:45 #43

unvote



17-04-2015 19:01 #44

jeg er røget på druk med nogen venner. Så vender tilbage imorgen. Vi har os god tid så burde ikke være et problem.

17-04-2015 19:08 #45

Zybr var confirmed villa fra seer ikke?

Og zonki, hvorfor skulle seer komme frem med dig som ulv hvis du ikke virkelig er det?

17-04-2015 19:19 #46

Fordi han vælger i panik at komme ud før lukketid og flyve om sig med beskyldninger. Ligner ret klart hate mod mig, med den måde han skriver til mig efter han siger han er seer. Desuden retarded at melde seer. Overlever han en dag mere kunne det peak havde vundet spillet for os. Istedet fucker han det hele op som nitram gjorde. Jeg tror kun han har peaket 1 ulv i kongen. Og satser med sit 2. ulvepeak. Hvorfor har han så været så passiv mod at dreje noget over på mig? når jeg var den første han peakede ulv? Giver ingen mening. Han var langt mere sikker i sin tale da han peaker kongen ulv.


Jeg tror knuser har følt sig meget presset uden grund og lavet en slags hailmary seer for at prøve at vinde, og så bare prøve at gætte ulv og komme med en længere historie og hate imod mig.


Jeg er ret sikker på han ikke har peaket mig som ulv. Meget tyndt at peake allund villa for derefter at peake mig, fordi han synes det er ulvet at jeg fedter for allund? Hvis man kigger tilbage i trådene, fedter jeg på ingen måde for allund, men faktisk går mod hans votes i starten, da jeg ikke var sikker på hvem han var på daværende tidspunkt.


Men det finder vi så ud af til eval om han også her har lavet retarded ting.


Jeg er villa, og et nyt spil starter når i har lynched mig. Gider ikke komme med så meget mere, det er spild tid, når i nu går med de der klapper heste har på for at skabe tunnelsyn.

17-04-2015 19:20 #47

Husk på knuser på ingen måde var i fare. Det var da netop mig/allund der ville blive NK hvis knuser havde holdt sin mund. Klart de NK knuser fordi seer skal dø, og derefter ret klart win for dem, fordi jeg så ryger nu.

17-04-2015 19:42 #48

vi kan da bare starte med kongen så tager vi dig næste gang og trækker spændingen :-)

17-04-2015 19:45 #49

Nej tag bare mig, så er spillet slut, og vi kan starte et nyt som jeg kan være med i, inden jeg skal på ferie :D

17-04-2015 19:45 #50

zonki

17-04-2015 20:04 #51

zonki

17-04-2015 20:23 #52
OP

Votecount til og med #51


[] Allundberg -
[] fukdifuk - zonki

[] Jensen -
[] Joanna47 - zonki

[] k0ngen1 - zonki

[] LoneRangR -
[] mckrogh -
[4] zonki - zonki

[] zybr -

17-04-2015 20:34 #53

nå GG ser ud til at ulvene har givet op, det var dog heller ikke ligefrem svært at spotte de 4 efter knuser holdt så længe. WP knuser

17-04-2015 20:40 #54

Ja, jeg må sku sige at jeg hælder mest til at de 4 ulve er dem der har stemt zonki, derved forsøger de at lukke dagen hurtigt samt vinde lidt Credit ved at lynche en ulv!

17-04-2015 22:30 #55

har vi vundet? Har ulvene givet op?

18-04-2015 09:11 #56

Hvad siger folk til at hænge kongen?

18-04-2015 10:39 #57

jeg siger tag os nu bare den tid vi har for at få den bedste beslutning, ingen grund til at rushe når en del folk stadig sover tømmermænd ud og vi slet ikke har snakket om alternativer end lige de 4.

altså vi har som sagt nu flere gange allerede i tråden størst chance for at vinde ved at beslutte inden søndag klokken 22:00 hvem alle 4 ulve er. derefter er det bare hurtigt at stemme dem ud som vi har besluttet os for uden at der behøver blive skrevet et eneste indlæg udover stemme. Det bliver kun forvirrende med ekstra dage hvor ulve prøver alt mulig gøjl ala det vi har set fra kongen de sidste par dage og fra zonki idag.


VI ER 100% SIKKER PÅ

JEG er INDBYGGER

ZYBR er INDBYGGER

ZONKI er ULV

KONGEN er ULV

dette er bekræftet af vores seer i indlæg #109 fra dag 4

CITAT:

smider sgu mine seer peeks hvis jeg skulle dø i nat (procenter stiger hele tiden og tror ikke på noget tidspunkt der er nogle der kommer på zonki som ulv)



n0 peek INDBYGGER = zybr
n1 peek INDBYGGER = allunberg (vælger ham fordi han skrifter mening lige til sidste dag1 havde ellers tænkt mig at tage mckrogh)
n2 peek ULV = zonki (syntes han fedter for meget for allunberg så vælger ham som peek er jo 100% på allun er village)
n3 peek ULV = kongen1 (perro kommer og virker som han har styr på spillet han har mig og allun som villa og kongen som ULV så må lige være sikker da ja er 99% sikker på han er ulv)




Confirmed Villa:
Knuser
Allundberg
Zybr


Confirmed Wolfi :)

Kongen

Zonki


CITAT SLUT!

Så der er ikke så meget at rafle om her.


Nu skal vi så have besluttet om det er joanna og fukdifuk der er de to andre, eller om de bare er sindsygt dårlige indbyggere.

de 3 andre muligheder er så Jensen, mckrogh og baarup

(baarup er substitut fra lonerangr korrekt?)


når vi har besluttet de 2 mest likely ulve blandt de 5 er det GG og enten har vi ramt rigtigt (tror jeg faktisk at vi har) ellers har vi ramt forkert og vi har tabt.


Men skal stadig bruge din seriøse liste baarup, jensen, mckrogh, joanna og fukdifuk for at belyse ting jeg kan have overset.

Zybr og jeg skal nok komme med vores lister, min er så leaked allerede jvf de 4 stemmer på zonki, men jeg har massere af argumenter til at backe det op.






















18-04-2015 10:51 #58

Ja Baarup er sub for LonerangR .


Min liste vil godt nok være påvirket af de 4 som allerede har stemt , jeg kan overhovedet ikke se hvordan en villa sku vælge og stemme når vi har talt om at vente ...'


Derudover syntes jeg mckrogh og Jensen kommer med gode inputs så jeg kan ikke placere dem som ulve..


Baarup jeg lidt pas på da jeg ikke helt var sikker på Lone

18-04-2015 10:54 #59

fukdifuk ændre sin stemme til kongen igår, det er helt sort da vi jo ikke kan vide at nitrrram ikke er ulv, han ved det åbenbart og prøver at vinde på at være den første til at skifte stemme, men vi andre kan jo ikke vide at vi bør skifte stemme. LOL

idag stemmer han på zonki selvom de confirmed indbyggere siger han ikke skal. LOL

DAG 1 stemmer han på ZONKI for at skabe et cover. LOL

Dage 2 stemmer han på lonerangr fordi alle andre gør. LOL (sammen med kongen)

Dag 3 stemmer han på joanna, lige ved at få det gennemtrumfet. Dette er ret vildt og faktisk lige ved at koste joanna livet hvilket ville have givet det vildeste cover. men heligvis blev joanna ikke stemt ud. LOL

18-04-2015 10:55 #60

zonki følger trop dag 3, med stemme på joanna, virkelig vildt spil af ulvene

18-04-2015 11:04 #61

DAG 3 er vild, og det ender med at 3 ulve stemmer zybr og den anden stemmer på en medulv

18-04-2015 11:06 #62

jeg forstår godt det med baarup, han er fanme svært at cleare, men han kommer også ind på et svært tidspunkt.

de andre 4 gør det bare helt umuligt ikke at have dem som top pick som ulve.

18-04-2015 11:26 #63

Joanna Dag 1


1. Lad os nakke varulvene!


Jeg er også indbygger :)



zonki skrev:
Har kigget tråden igennem nu.

Jeg er også på knuser, mckrog og fudifuk..

Fudifuk ligner en der har spillet dette spil en del siden han kender statistikken, og straks går til angreb.. Er der noget disse 3 vil uddybe ang jeres rolle, så jeg ikke stemmer en m8 ud?


2. jeg må indrømme mit angreb var mere for at sætte gang i den..den første der ryger er næsten helt random..er først i morgen man kan begynde at se mønster
og ja har prøvet det før..er desværre røvdårlig :)
og er ikke en ulv !


3. Hej! Lige kommet hjem fra PN-fodbold.

Lad os nakke nogle varulve! Jeg læser lige tråden igennem indenfor kort tid :)


4. Jeg tror retzzz og LoneRanger er ulve, sjovt at de kan blive enige om, at Nitram er ulv, på hans kommentar omkring at han ikke tør poste, fordi han er i tvivl om spillets regler. Det er da et mega tyndt grundlag, og synes det tyder på noget ulveri!


5. Jeg stemmer for:

LoneRanger


6. Jeg tror vi napper en ulv i første hug, LoneRanger :) Har en god feeling!



PELLEZ blev NK og havde stemme på Joanna og de har nok troet at han havde fået seer pga. det.

har ikke turde at bruge NK informationer før nu, da ulvene har siddet med alt info og vi ikke har haft en chance for at vide hvad de har tænkt

18-04-2015 11:57 #64

jeg copy paster lige fra igår: dvs det er alle hans indlæg fra i forgårs.


1.Jeg kommer desværre ikke til at være så aktiv idag, jeg kan være aktiv fra nu, og så indtil kl. 17. Her er hvem jeg har tiltro til som indbyggger pt:

mckrogh
Allund
Lone

Jeg synes vi skal kigge mere ind på personer, som fik argumenteret for vognen mod retz, som faktisk er nogle personer, som har holdt sig meget i baggrunden og ikke skabt så meget splid. Jensen, Knuser og zybr rammer den beskrivelse. Fællles for de 3 jeg nævner, er at de har holdt sig ret godt i baggrunden, specielt Jensen. Jeg tror vi kigger på de forkerte lige nu.


2. Jeg kommer desværre ikke til at være meget mere aktiv idag. Jeg håber vi får lavet en vong på Jensen, Knuser eller cybr. zonki er også en kandidat på min liste. Jeg er indbygger!!


Jensen


3. Min sidste tanke og post for idag.
Vi bliver nød til at finde ud af, om Allundberg er ulv. Det nytter simpelthen ikke noget for os indbyggere, at der er en der kommer med så meget læsestof, analyser osv, måske kan være ulv. Han må ikke vinde vores tillid, hvis han gør det og er ulv, og vi først finder ud af det til sidst, så er løbet kørt. Min anden tanke er, at jeg ikke synes det vil være sjovt, at blive totalt ejet i mit første forumspil herinde. Han laver et godt stykke arbejde, men er han ulv, så har vi ingen chancer. Håber virkelig alle indbyggere tager det her til sig.
Allundberg



det er så vildt det der

18-04-2015 12:00 #65

nå jeg behøver ikke poste flere tanker idag. glæder mig til at høre fra jensen, mckrogh og baarup hvad de synes.

bare lad være at stem endnu plz, før alle har haft chance for at sige at vi er sikre på om vi har vundet.

18-04-2015 12:01 #66

lige at hele joannas dag 2 går med scriptede samtaler med zonki og kongen. haahah især dem med zonki er grinern

18-04-2015 13:07 #67

Vågnet med det vildeste tømmermænd, men har bruget over en time på at analysere mig frem til følgende.

Lad os prøve at spole tiden tilbage til dag 3


VoteCount dag3 kl. 20.30
k0ngen1 har 5 stemmer
Repsak har 2 stemmer


FukdiFuk Stemmer Joanna47 20.35 og prøver dermed at starte en ny vogn.
20.36 stemmer Zonki ligeledes Joanna47.


Hvorfor det spørger jeg mig selv? Og svaret er her:
1. Vi ved nu at k0ngen1 er ulv.
2. Vi ved nu at Zonki er ulv.
3. Vi ved ikke med sikkerhed om fukdifuk er ulv, men;


fukdifuk har ikke været særlig aktiv i dette spil. Måske de andre ulve heller ikke helt har vist hvor de ham.


Med det mener jeg at han måske har strejfet lidt rundt alene uden at konferer meget med de andre ulve.
Hvis dette er sandt, så gir det mening at fukdifuk omkring 20.30 ser votecount og tænker "fuuuck fuuck fuck, k0ngen1 er i fare - lad mig redde ham og starte en ny vogn"


Det gør fukdifuk så kl. 20.35, ved at placere en stemme på Joanna47. Hvilket vel reelt set ikke er underligt. Han vil selvfølgelig prøve at redde k0ngen1.
Zonki ryger så med på Joanna47. Hvilket jo os giver god mening. Så er vognen jo ligesom igang.


Så langt så godt. Det bringer mig videre til min liste.


Hvis nu vi med ro i sjælen for et kort øjeblik siger at fukdifuk er ulv. Og vi ved at k0ngen1 og zonki er ulve.
Så må det at fukdifuk og zonki stemmer på joanna47 i min verden gøre joanna til indbygger. For hvorfor skulle ulvene være interesseret i at have to vogne med ulve?


Hvilket så bringer mig videre til min liste hvor jeg selvfølgelig selv er villa:
Ulve:
Zonki
K0ngen1


Villa
Allundberg
zybr


Hvis så ovenstående er korrekt kan vi placere fukdifuk som ulv og joanna47 som villa.

ulv som ikke er peeket, men hvor analysen bekræfter:
fukdifuk
villa som ikke er peeketmen hvor analysen bekræfter:
joanna47


Det efterlader to personer tilbage hvor en af dem så er ulv:
Jensen
Lonerangr/baarup


Det er her jeg stadig mangler noget analyse arbejde. Det vil jeg se om jeg kan lave i aften. Ellers blir det i løbet af søndagen.


18-04-2015 15:25 #68
mckrogh skrev:Vågnet med det vildeste tømmermænd, men har bruget over en time på at analysere mig frem til følgende.
Lad os prøve at spole tiden tilbage til dag 3

VoteCount dag3 kl. 20.30
k0ngen1 har 5 stemmer
Repsak har 2 stemmer

FukdiFuk Stemmer Joanna47 20.35 og prøver dermed at starte en ny vogn.
20.36 stemmer Zonki ligeledes Joanna47.

Hvorfor det spørger jeg mig selv? Og svaret er her:
1. Vi ved nu at k0ngen1 er ulv.
2. Vi ved nu at Zonki er ulv.
3. Vi ved ikke med sikkerhed om fukdifuk er ulv, men;

fukdifuk har ikke været særlig aktiv i dette spil. Måske de andre ulve heller ikke helt har vist hvor de ham.

Med det mener jeg at han måske har strejfet lidt rundt alene uden at konferer meget med de andre ulve.
Hvis dette er sandt, så gir det mening at fukdifuk omkring 20.30 ser votecount og tænker "fuuuck fuuck fuck, k0ngen1 er i fare - lad mig redde ham og starte en ny vogn"

Det gør fukdifuk så kl. 20.35, ved at placere en stemme på Joanna47. Hvilket vel reelt set ikke er underligt. Han vil selvfølgelig prøve at redde k0ngen1.
Zonki ryger så med på Joanna47. Hvilket jo os giver god mening. Så er vognen jo ligesom igang.

Så langt så godt. Det bringer mig videre til min liste.

Hvis nu vi med ro i sjælen for et kort øjeblik siger at fukdifuk er ulv. Og vi ved at k0ngen1 og zonki er ulve.
Så må det at fukdifuk og zonki stemmer på joanna47 i min verden gøre joanna til indbygger. For hvorfor skulle ulvene være interesseret i at have to vogne med ulve?

Hvilket så bringer mig videre til min liste hvor jeg selvfølgelig selv er villa:
Ulve:
Zonki
K0ngen1

Villa
Allundberg
zybr

Hvis så ovenstående er korrekt kan vi placere fukdifuk som ulv og joanna47 som villa.

ulv som ikke er peeket, men hvor analysen bekræfter:
fukdifuk
villa som ikke er peeketmen hvor analysen bekræfter:
joanna47

Det efterlader to personer tilbage hvor en af dem så er ulv:
Jensen
Lonerangr/baarup

Det er her jeg stadig mangler noget analyse arbejde. Det vil jeg se om jeg kan lave i aften. Ellers blir det i løbet af søndagen.

Lol lol. Dine argumenter holder ikke. Ulvene har selvfølgelig kontakt på Skype med hinanden. Alt det de har lavet er timet og tilrettelagt.

18-04-2015 15:27 #69

og nej det er intet forsvar af fuk. Det er bare åbenlys fakt

18-04-2015 16:47 #70

#63 er det bedste forsvar jeg kan komme med, jeg har desværre ikke fået læst alt fra de dage før min ankomst og derfor kan jeg ikke komme med en rigtig skarp og begrundet liste,

Men det jeg kan byde ind med er, at vi skal huske at ulve gerne vil fremstå som indbygger, derfor kan dagens 4 stemmer være et forsøg på at gemme sig bag at de hænger en ulv,

Og kan kongens indlæg #68 er sådan set fri til fortolkning, selvfølgelig tilrettelægger ulvene deres ting men de vil også gerne skabe et cover ved at være med i front når der skal hænges en ulv, dette er selvfølgelig for at cleare dem.selv

18-04-2015 17:29 #71

ZzzzzzzzzzzZZZZzzzzzz

hehe


Baarup skrev:#63 er det bedste forsvar jeg kan komme med, jeg har desværre ikke fået læst alt fra de dage før min ankomst og derfor kan jeg ikke komme med en rigtig skarp og begrundet liste,

Men det jeg kan byde ind med er, at vi skal huske at ulve gerne vil fremstå som indbygger, derfor kan dagens 4 stemmer være et forsøg på at gemme sig bag at de hænger en ulv,

Og kan kongens indlæg #68 er sådan set fri til fortolkning, selvfølgelig tilrettelægger ulvene deres ting men de vil også gerne skabe et cover ved at være med i front når der skal hænges en ulv, dette er selvfølgelig for at cleare dem.selv

Maaaaaaaaaaybe

18-04-2015 18:21 #72
k0ngen1 skrev: Lol lol. Dine argumenter holder ikke. Ulvene har selvfølgelig kontakt på Skype med hinanden. Alt det de har lavet er timet og tilrettelagt.
k0ngen1 skrev:og nej det er intet forsvar af fuk. Det er bare åbenlys fakt

Failed defense for fukdifuk.

18-04-2015 21:20 #73

Jeg kommer lige ind i kampen i morgen. Gårsdagens påskefrokost gav en kraftig gang hårrodsbetændelse!

19-04-2015 12:01 #74

nå jensen jeg håber snart lige du kommer på banen med dine synspunkter :D

mckrogh - hvad siger du til at gå imod dit instinkt og alligevel stemme på joanna som den 4. ulv såfremt jensen og baarup også er enige i dette?

Zybr - jeg har også umådeligt svært ved at finde på noget andet end de 4, eftersom de ikke kommer med noget der trækker heat væk fra dem, går jeg så meget ud fra at de må have givet op.



jeg er i hvertfald tilbøjelig til at give ulvene sejren hvis en af de andre er ulv, da vores indbyggere så pretty much har gjort det umuligt for os at vinde ved ikke at komme med noget for at undgå et mislynch.



19-04-2015 12:32 #75

Så er jeg ca på toppen igen :-)


Nu er det ret underordnet, da vi er nået til søndag, men hvis vi have lavet en Maj vote i fredags, så var der vel blevet kaldt dag igen, så snart GM havde set det, right?


Min liste:


Altså de 2 villas og 2 ulve som Knuser listede op giver jo sig selv, og kan/skal vel ikke diskuteres.


Resten er jeg nok mest clean på Joanna som villa, og argumentet er givet tidligere. Han stillede mig op som ulv, på et tidspunkt hvor jeg kaldte ham villa. Med mindre han har gang i en god reverse, så var det et objektivt call fra ham, som han aldrig ville have lavet hvis han var ulv som jeg ser det. Det sagt, har vi vist alle taget grueligt fejl i dette spil før.


McKrogh fik noget mærkeligt heat i starten, men ham og Lone er mine største calls som ulve. Lone (som nu er Baarup), kom bare med nogle irrationelle angreb på Joanna på dag et. Det er ikke skide konkret, men bedste jeg har.


Fukdifuk er jo ren lotto, da vi intet ved om ham, og vi vel ikke har hørt fra ham siden han blev syg.


zybr tog jeg forøvrigt kæmpe fejl af, da jeg havde ham om Peer, og lidt ærgerligt at Knuser meldte op som han gjorde, da jeg ikke så ham som værende i farezonen på et NK, hvorfor vi godt kunne have brugt ham til at tage et eller to peaks mere!


Vi skal forøvrigt lige finde ud af om vi går efter ulv nr 3 her og nu, eller vi bare tager de to bekræftede, med omkostningen at vi også mister to villas. Vi kan selvfølgelig få to dages mere info, men hvis vi er enige om hvor stemmerne skal hen, så giver det også lidt bedre dialog nu, med flere villas i tråden. Disclaimer for at jeg ikke lige kan gennemskue om dette er helt retarderet!



19-04-2015 13:06 #76
Jensen skrev:Så er jeg ca på toppen igen :-)

Nu er det ret underordnet, da vi er nået til søndag, men hvis vi have lavet en Maj vote i fredags, så var der vel blevet kaldt dag igen, så snart GM havde set det, right?

Min liste:

Altså de 2 villas og 2 ulve som Knuser listede op giver jo sig selv, og kan/skal vel ikke diskuteres.

Resten er jeg nok mest clean på Joanna som villa, og argumentet er givet tidligere. Han stillede mig op som ulv, på et tidspunkt hvor jeg kaldte ham villa. Med mindre han har gang i en god reverse, så var det et objektivt call fra ham, som han aldrig ville have lavet hvis han var ulv som jeg ser det. Det sagt, har vi vist alle taget grueligt fejl i dette spil før.

McKrogh fik noget mærkeligt heat i starten, men ham og Lone er mine største calls som ulve. Lone (som nu er Baarup), kom bare med nogle irrationelle angreb på Joanna på dag et. Det er ikke skide konkret, men bedste jeg har.

Fukdifuk er jo ren lotto, da vi intet ved om ham, og vi vel ikke har hørt fra ham siden han blev syg.

zybr tog jeg forøvrigt kæmpe fejl af, da jeg havde ham om Peer, og lidt ærgerligt at Knuser meldte op som han gjorde, da jeg ikke så ham som værende i farezonen på et NK, hvorfor vi godt kunne have brugt ham til at tage et eller to peaks mere!

Vi skal forøvrigt lige finde ud af om vi går efter ulv nr 3 her og nu, eller vi bare tager de to bekræftede, med omkostningen at vi også mister to villas. Vi kan selvfølgelig få to dages mere info, men hvis vi er enige om hvor stemmerne skal hen, så giver det også lidt bedre dialog nu, med flere villas i tråden. Disclaimer for at jeg ikke lige kan gennemskue om dette er helt retarderet!



Til det første, var det mest bare fordi at jeg slet ikke kunne se ideen i at rushe en beslutning og så sidde med 5 spillere tilbage der ikke har nogen anelse om hvem de kunne stole på. Jeg ser det som mest logisk at beholde de to sikre indbyggere så lang tid som muligt for at diskutionen kan være lidt lettere at overskue. men du har ret med hensyn til at den nye dag ville have startet hurtigt igen, dog efter min mening til ulvenes fordel.

Jeg kan se at både du og mckrogh har joanna som villa, jeg ser ham som åbenlys ulv efter at han dag 3 skriver at han har mig som sikker villa og så stemmer på mig da jeg igen vælger at tage styring og åbenlyst er meget uenig med zonki.
Jeg synes dag 1NK underbygger denne formodning om joanna som ulv rigtig rigtig godt, da ulvene som jeg ser det har troet at pellez må have været seer siden han har kunne spotte joanna som ulv (forudsat at dette er rigtigt)



fukdifuk er som du rigtigt pointere komplet lotto, men altså jeg kan slet ikke forstå at man ville spille som ham hvis man er indbygger. evt se indlæg 59.



altså jeg synes at vi skal finde alle 4 ulvekandidater idag, da jeg ikke kan se hvilke tells i vil få de næste dage, kan godt være det er en dårlig forståelse fra mig men jeg tror bare at det vil være for let for ulvene at skabe splid på en af de næste dage hvis vi ikke laver planen idag. altså de næste 4 dage kræver at vi ikke laver en eneste fejl og det tror jeg vi gør hvis vi ikke har en komplet plan klar idag.





19-04-2015 13:12 #77
Allundberg skrev:

altså jeg synes at vi skal finde alle 4 ulvekandidater idag, da jeg ikke kan se hvilke tells i vil få de næste dage, kan godt være det er en dårlig forståelse fra mig men jeg tror bare at det vil være for let for ulvene at skabe splid på en af de næste dage hvis vi ikke laver planen idag. altså de næste 4 dage kræver at vi ikke laver en eneste fejl og det tror jeg vi gør hvis vi ikke har en komplet plan klar idag.


Jep, også det jeg mente med det sidste jeg skrev. Giver lige det med Joanna en tanke. Synes dog det bliver et svært call, med at blive helt firm på de to sidste ulve. Jeg synes ikke at der er noget der sidder lige i skabet. Hvis vi kigger væk fra Joanna, hvem er så ulv den evt. sidste ulv? Hvor det er Baarup/Krogh vi skal vælge mellem er det hos mig lige nu et coinflip, da jeg er lettere clueless.

19-04-2015 13:15 #78

altså baarup kogede lidt rundt på dag 4. på dag 5 har han været så venlig at følge hvad jeg har sagt, men kun gentaget mine pointer.

dvs jeg kan slet ikke cleare ham som ulv, men altså det burde jo også være joanna der prøvede at finde de argumenter hvis han var indbygger :D

19-04-2015 13:16 #79

jeg læser lige lone igennem og derefter mckorgh.

19-04-2015 13:31 #80

har læst lones dag 1. synes slet ikke den er så mistænksom :/
kan godt se at du jensen er en del efter ham og det er logisk nok at du derfor stadig tror at han er ulv, men jeg har bare så meget tunelsyn på joanna at jeg slet ikke kan abstrahere derfra :(



19-04-2015 13:34 #81

lonerangr dag 2:


"På grund af en heftig snestorm (jow jow, den er god nok) ved jeg ikke om jeg for mulighed for at følge med idag.

Men med baggrund i at joanna47 viste stor interesse i at få mig lynchet, efter at jeg have skrevet at jeg først ville være tilbage umiddelbart før nat, bør han være meget højt på listen over mulige ulve. Jeg kunne godt nævne et par mistænkte mere, men i og med at nogen mener at det er ulvet at sætte spekulationer igang tidligt på dagen, afventer jeg lige situationen.

Efter at have læst dag 1 igennem, har jeg Allundberg som indbygger."


den er meget 50/50 i min bog, altså hvis han er ulv er det ret klogt at spille sådan. hvis han er indbygger er det også en logisk tankegang.

19-04-2015 13:42 #82

Joanna47 dag 2

Måske skal vi kigge imod dem, som lagde stemmerne på den indbygger der blev stemt ud igår. Måske skal vi kigge på dem der vil have mig ud. Det er de eneste 2 sikre indbygger jeg kender i spillet. Det er også vigtigt at huske på, at der er nogle inaktive spillere i spiller igår, de kan muligvis være ulve, og dermed kan det ske, at ulvene slet ikke har haft magt nok til at arbejde sammen, og bare røget med tilfældige afstemninger mod indbyggerne.



det der med at ulvene er røget med tilfældige stemmer mod indbyggere virker på mig som et forsøg på at cleare zonki og fukdifuk hvis joanna ryger den dag.



(Jeg ved godt at jeg er dinsygt uobjektiv men altså dunno hvad jeg skal gøre ved min hjerne)



19-04-2015 13:44 #83

Kongen skrev:

Min stemme ryger på lonerangr. En blanding af igår og mener vi har en ret klar ulv i Allundberg imorgen hvis det viser sig at Lonerangr er ulv.
lonerangr



den her trækker mig lidt mere mod lonerangr, da det ville være fint scoop for ulvene at få clearet kongen og dræbt mig dagen efter i bytte for lonerng der allerede har nogle stemmer på sig.


19-04-2015 13:53 #84

Joanna skriver på dag 2 i indlæg 157:


zybr har været mest ulveagtigt i min bog af dem.



----


Dette kommer efter at retzz har fået sat fokus på kongen og zybr som 2 mulige vogne.

altså jeg synes igen dette taler så meget for joanna som ulv :/

19-04-2015 13:54 #85

og så lige bagefter spørger han hvornår det er nat.

det fatter jeg ca. ingenting af og det virker som det sjoveste bluff i hele verden.

19-04-2015 14:03 #86

Du hælder mest til Joanna og Baarup/Lone som de to ulve?

19-04-2015 14:08 #87

nej

jeg hælder mest til joanna og fukdifuk. og kan slet ikke se de andre muligheder, men jeg prøver så godt jeg kan at sætte mig ind i jeres tankegang

19-04-2015 14:10 #88

synes virkelig at fukdifuk skriger til himlen at han er ulv med hans spil dag 1 med zonki og så hans spil på dag 4 hvor han hurtigt skifter til kongen efter at seer siger at kongen er ulv.

jeg ville aldrig ændre min stemme til kongen der på dag 4 da jeg jo ikke ved at nitrrram ikke er ulv endnu.

19-04-2015 14:12 #89

derudover har han her på dag 5 stemt på zonki selvom der fra både mig og zybr er blevet bedt om at han ikke gør.

19-04-2015 14:12 #90

Oki. Men hvem stemmer på vi i dag? Een af de to confirmede ulve, eller den af de andre vi tror mest på er ulv?

19-04-2015 14:13 #91

altså mit forslag ville være


Idag Zonki

imorgen Kongen

i overmorgen Fukdifuk

i overovermorgen joanna

hvad ville dit forslag være?

19-04-2015 14:14 #92

i princippet er rækkefølgen lige meget, men vil bare gerne undgå at blive sweepet selvom vi skulle tabe ;)

19-04-2015 14:17 #93

Læser lige op. Så skal jeg nok skrive noget mere fyldestgørende.

19-04-2015 14:26 #94
Allundberg skrev:
mckrogh - hvad siger du til at gå imod dit instinkt og alligevel stemme på joanna som den 4. ulv såfremt jensen og baarup også er enige i dette?

Hvis vi går mod mit instint, så skal det være fordi vi har argumenter på Joanna som ulv også.

Allundberg skrev:
Jeg kan se at både du og mckrogh har joanna som villa, jeg ser ham som åbenlys ulv efter at han dag 3 skriver at han har mig som sikker villa og så stemmer på mig da jeg igen vælger at tage styring og åbenlyst er meget uenig med zonki.
Jeg synes dag 1NK underbygger denne formodning om joanna som ulv rigtig rigtig godt, da ulvene som jeg ser det har troet at pellez må have været seer siden han har kunne spotte joanna som ulv (forudsat at dette er rigtigt)

Det godt set, hvordan har jeg overset denne. God pointe og peger i hvert fald i retning af at joanna er ulv.


Allundberg skrev:
Joanna skriver på dag 2 i indlæg 157:

zybr har været mest ulveagtigt i min bog af dem.


----

Dette kommer efter at retzz har fået sat fokus på kongen og zybr som 2 mulige vogne.

altså jeg synes igen dette taler så meget for joanna som ulv :/


Enig

Allundberg skrev:nej
jeg hælder mest til joanna og fukdifuk. og kan slet ikke se de andre muligheder, men jeg prøver så godt jeg kan at sætte mig ind i jeres tankegang

Problemet er at hvis claimer at joanna er ulv, hvordan kan fukdifuk så os være det? Så skal det være et bevidst cover det har lagt. Men så er det sag-susme godt spillet af dem.


Allundberg skrev:synes virkelig at fukdifuk skriger til himlen at han er ulv med hans spil dag 1 med zonki og så hans spil på dag 4 hvor han hurtigt skifter til kongen efter at seer siger at kongen er ulv.

jeg ville aldrig ændre min stemme til kongen der på dag 4 da jeg jo ikke ved at nitrrram ikke er ulv endnu.

Jeg synes virkelig fukdifuk lugter af ulv. Men samtidig kan jeg os godt se dine argumenter for Joanna.

Vi skal os bare huske på at undersøge på jensen og lone, det er vel ikke friskrevet endnu?


Altså vi har jo Kongen og zonki som ulve 100%


herefter ville mine to bud hvis vi sammeholder de ting vi har være fukdifuk og joanna.


Men ville det ikke alt andet lige være dumt ikke at stemme zonki og kongen ud først?


Det kan være det giver lidt reads på de resterende inden vi bestemmer os helt 100% for dem?

19-04-2015 14:30 #95

fri-skrevet eller frisk-revet? :-)

19-04-2015 14:30 #96

begge dele :)

19-04-2015 14:31 #97

altså obv skal vi have kigget på jensen, dig og lone også. det er bare så svært for mig at være objektiv om jer 3 da jeg tror så meget på mine reads :D

men altså det ville være i alles interesse hvis du kigger på jensen og lone, og at jensen kigger på lone og dig og at lone kigger på dig og jensen.


med hensyn til reads de sidste dage, er det da muligt at i finder noget hvis i lyster, jeg kan bare ikke helt se at de gider skrive noget joanna og fukdifuk :D

19-04-2015 14:32 #98
Allundberg skrev:med hensyn til reads de sidste dage, er det da muligt at i finder noget hvis i lyster, jeg kan bare ikke helt se at de gider skrive noget joanna og fukdifuk :D

Tilter mig grænseløst. Men det er vel et tegn på opgivenhed fra the wolfpacks sidde?

19-04-2015 14:33 #99

ja det er min formodning at de har givet op

19-04-2015 14:34 #100
Allundberg skrev:
men altså det ville være i alles interesse hvis du kigger på jensen og lone, og at jensen kigger på lone og dig og at lone kigger på dig og jensen.

God pointe! Lad os gøre det. Hvem skal jeg kigge først på? Jensen eller Lone?


Hvad er planen i dag? Stemmer vi én eller flere ud i dag?

19-04-2015 14:35 #101
Allundberg skrev:ja det er min formodning at de har givet op

Det virkelig svært at finde noget på fukdifuk fordi han har postet så lidt.

19-04-2015 14:35 #102

altså jeg tænker at det kommer an på om GM og ulvene er online, hvis vi får besluttet en rækkefølge ville det da være fedst hvis det bare kunne afgøres direkte. men ved ikke helt hvordan det fungere.

19-04-2015 14:36 #103

Er vi enige om at uanset hvordan og hvorledes, så gir de ikke mening andet end at vi stemmer zonki og kongen ud i dag right?

19-04-2015 14:37 #104

kan godt være ulvene vil trække det i langdrag som hævn for at jeg trak denne dag i langdrag :) så i princippet kan det vel vare op til 4dage.

19-04-2015 14:37 #105

det er korrekt! altså dag 5 + dag 6

19-04-2015 14:39 #106

Nej kan ikke ske som jeg kan se det?

Er vi enige om at vi allerede kan placere 4 stemmer. Allund, zybr, jensen og mckrogh....


Hvis vi stemmer på kongen - så skal der bare en stemme mere så er der majlynch....


Den stemme er nødt til at komme.... kan du følge mig? Ellers har ulvene 100% opgivet!

19-04-2015 14:41 #107

Det vigtige er altså at vi rammer korrekt med ulv3 og ulv4..... kongen og zonki gir sig selv....

Men hvis vi ender i et spot hvor vi snakker om fuk eller joanna som ulv3, så synes jeg det er mest fair vi lytter til de confirmed indbyggere? Eller er det et helt væk forslag?

19-04-2015 14:42 #108

Jeg tænker bare, jeres stemme på vægtskålen må veje lidt mere end dem som er uncomfirmed i den sammenhæng.

19-04-2015 14:43 #109

JEg kunne os godt tænke mig at vide hvad zybr siger til både joanna og fuk?

19-04-2015 14:44 #110
zybr skrev:Ja Baarup er sub for LonerangR .

Min liste vil godt nok være påvirket af de 4 som allerede har stemt , jeg kan overhovedet ikke se hvordan en villa sku vælge og stemme når vi har talt om at vente ...'

Derudover syntes jeg mckrogh og Jensen kommer med gode inputs så jeg kan ikke placere dem som ulve..

Baarup jeg lidt pas på da jeg ikke helt var sikker på Lone

19-04-2015 14:46 #111

Jeg kan ikke forstå vi kan sidde her kl 15 søndag og at der ikke er flere som kommer med hjælpende inputs?

19-04-2015 14:49 #112
Baarup skrev:Ja, jeg må sku sige at jeg hælder mest til at de 4 ulve er dem der har stemt zonki, derved forsøger de at lukke dagen hurtigt samt vinde lidt Credit ved at lynche en ulv!

19-04-2015 14:52 #113

såfremt at de 4 er ulve har de godt nok prøvet ihærdigt at lave covers for hinanden ved ofte at stemme på hinanden, jeg tror at de oftere end nogen andre har ramt en ulv med deres stemme.

men jeg synes altså også at det taler meget for at de er ulve at de stemmer så meget på ulve, de har bare været uheldige at vi andre ikke har fulgt med så de ikke har kunnet få covers ved at en af deres egne er blevet stemt ud.

19-04-2015 14:54 #114

tror aldrig vi havde fået de 4 som mistænkte hvis ikke knuser havde peaket zonki og kongen som han gjorde og efter min mening super klogt han valgte at give sine peeks igår

19-04-2015 15:38 #115

fra kongens dag 2:

20. Du glemmer lidt argumentet i at Pellez skiftede til dig og så blev Pellez nakket i nat. (til joanna)


Joanna47 skrev: Kan af gode grunde ikke udtale mig om ulvenes strategi :(
21. Lol nej obv ikke. Men du kunne komme med dit bud på hvem der ellers kunne få noget ud af det?



22. Men har nu heller ikke dig som ulv.



23. Den eneste jeg umiddelbart kan se får en fordel af at NK Pellez er Joanna. Pellez var ude på lonerangr i starten med forsvarede ham så senere hen på dagen. Hvis vi antager at Joanna er en ulv vil det så ikke være for åbenlyst at NK Pellez da han nok kan regne ud at heat kommer på ham så? Synes egentlig ikke Joanna ser særligt ulvet ud også jf. hans indlæg idag.


det virker som et godt forsøg på at cleare joanna lidt

dag 3 snakker zoknki om NK af nameshame meget

det virker som om at de prøver at ligge sindsygt meget i NK for at forvirre os, og jeg tror bare at min konklusion med NK på dag1 bekræfter joanna som ulv og at vi skal se bort fra NK2 pga Zonkis indlæg på dag3 hvor han prøver at ligge fokus på det NK

19-04-2015 15:55 #116

Jeg har ikke tid idag til noget, lige opstået en akut flytning for et familiemedlem.


Allundberg hvem stemmer ci idag ?

19-04-2015 15:57 #117

ligeglad om det er kongen eller zonki. og bare tag dig den tid du skal bruge for min skyld kan i bare overstå dagen nu og snakke videre imorgen. jeg har sagt alt hvad jeg behøver

19-04-2015 15:59 #118

Votes inden 22.00 idag:


Jeg syntes at vi skal holde fast i rækkefølgen : Zonki, kongen, fuk, Joanna ( de to sidste kan selvfølgelig byttes rundt ) ...



19-04-2015 16:02 #119

jeg er enig i at holde fast i rækkefølgen, men vi kan self ikke bestemme hvad de andre gør.

zonki

konge

fuk

joanna

19-04-2015 16:11 #120


Vi kan godt stemme zonki idag?

19-04-2015 16:12 #121
zybr skrev:Votes inden 22.00 idag:

Jeg syntes at vi skal holde fast i rækkefølgen : Zonki, kongen, fuk, Joanna ( de to sidste kan selvfølgelig byttes rundt ) ...


Det fint. Hvis det ok vi jeg gerne analysere joanna. Men kan først blive imorgen?

19-04-2015 16:12 #122

og er vi sikrer nok på fuk zbyr

19-04-2015 16:15 #123

Kongen

19-04-2015 18:02 #124

jeg stemmer nu. Skal ud og spise her om lidt.


Zonki

19-04-2015 18:38 #125

Zonki


Har begrænset tid idag så smider min stemme ...

19-04-2015 18:43 #126

zonki

19-04-2015 18:44 #127

NAT

DER MÅ IKKE POSTES MERE

19-04-2015 19:14 #128
OP

Final votecount:


[] Allundberg - zonki

[] fukdifuk - zonki
[] Jensen -
[] Joanna47 - zonki
[1] k0ngen1 - zonki
[] LoneRangR -
[] mckrogh - zonki

[6] zonki - k0ngen1

[] Zybr - zonki



Rettelser ASAP

19-04-2015 19:21 #129
OP

Zonki blev lynchet... han var Werewolf/varulv/SKURK!


Tillykke med det village, så lykkedes det :-)


Stay tuned. Jeg åbner en ny dag så snart jeg har fået ulvenes nightkill.


19-04-2015 21:44 #130

GG. Hyggelig at spille med jer :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar