Ny Squash-ketcher ~1.000 kr

#1| 0

Jeg har besluttet mig for at starte op med squash igen, men jeg er lidt i tvivl om, hvilken ketcher jeg skal have.

Budgettet er 1.000 kr, men den må meget gerne være billigere.


Jeg ender nok med at købe den ketcher, hvor jeg føler eller får at vide, at der er størst value for money.


Hvis I har nogle bud og kan smide et link op eller lignende, så vil jeg være meget taknemmelig!


Som sidenote kan jeg nævne, at det er mange år siden, jeg sidst har spillet, og niveauet er derfor ikke højt. Men jeg vil gerne have en ordentlig ketcher, der vægtmæssigt ligger i den lave ende, da jeg tidligere har haft problemer med håndleddet.


Mvh Mags

06-11-2017 21:17 #2| 0

Flere steder tilbyder, at man kan låne 3-4 ketchers til 50-100 kr Per ketcher. Køber man en ny ketcher efterfølgende bliver det modregnet.

Jeg kan derfor anbefale at få nogle ketchers med på banen, og prøve lidt forskelligt af. Der er stor forskel på, hvad man foretrækker ved en ketcher.

Som nybegynder mener jeg også, at man kan mærke forskel...

06-11-2017 22:00 #3| 0

http://www.squashlife.dk/da/squashketcher/black-knight-ion-x-force-yellow-squashketcher.html

Den her ville jeg snappe.
Ellers har de en masse andre fine ketchere - ring evt til dem.

07-11-2017 00:09 #4| 8
Jones skrev:

http://www.squashlife.dk/da/squashketcher/black-knight-ion-x-force-yellow-squashketcher.html

Den her ville jeg snappe.
Ellers har de en masse andre fine ketchere - ring evt til dem.




Ikke fordi de sælger den særlig godt ;)
07-11-2017 03:33 #5| 0
fredslund88 skrev:


Ikke fordi de sælger den særlig godt ;)



De da ærlige, hvad mere kan man forlange? De ku ha pyntet på historien og folk købte den så for at finde ud af den går let i stykker, det her er da total go stil af firmaet

Redigeret af gizzar d. 07-11-2017 03:33
07-11-2017 19:45 #6| 0
gizzar skrev:



De da ærlige, hvad mere kan man forlange? De ku ha pyntet på historien og folk købte den så for at finde ud af den går let i stykker, det her er da total go stil af firmaet




Helt sikkert, jeg hentød mere til, at Jones sagde han ville snappe Den! Ville jeg måske ikke med det de skriver om den.
07-11-2017 19:48 #7| 0

Maaske han mente snappe i ordets oprindelige engelske betydning?

07-11-2017 19:55 #8| 0

Hvis niveauet ikke er semipro, så er det begrænset hvor meget du kommer i kontakt med væggene. Det er ikke på grund af at du så spiller bedre - men dine modstandere heller ikke er gode nok til at lægge bolden op ad væggene.


Ja, squashlife skriver at den ikke lever op til Black Knight's normale standard, men til under 600 kr mener jeg stadig den noget af det bedste value for money i den prisklasse


07-11-2017 20:11 #9| 0

jeg handler uden tøven med det firma, og stoler blindt på alle gode råd fra dem!!


Fandme da genial markedsføring i disse brok tider, det må kunne udnyttes bedre :)

07-11-2017 21:47 #10| 0
OP

Mange tak for råd indtil videre!


@Jones
Jeg er som sådan ikke nervøs for at ramme væggene, men "Rammer du ikke lige præcis i midten, har strengen også en tendens til at knække nemmere" gør mig lidt usikker på, om jeg bør vælge ovenstående ketcher.

Har du selv erfaring med den?

07-11-2017 22:16 #11| 0
Mags skrev:Mange tak for råd indtil videre!

@Jones
Jeg er som sådan ikke nervøs for at ramme væggene, men "Rammer du ikke lige præcis i midten, har strengen også en tendens til at knække nemmere" gør mig lidt usikker på, om jeg bør vælge ovenstående ketcher.


Har du selv erfaring med den?

Nope - jeg spiller selv med den her:

http://www.squashlife.dk/da/squashketcher/head-graphene-xt-cyano-120-squashketcher-2420.html

Men jeg synes den måske lige er let nok.

Jeg ville ringe ind til squashlife - medmindre du kan køre forbi - og høre hvad de vil anbefale dig - det er uden tvivl den mest kompetente rådgivning du kan få.


07-11-2017 22:35 #12| 0
Jones skrev:

Nope - jeg spiller selv med den her:

http://www.squashlife.dk/da/squashketcher/head-graphene-xt-cyano-120-squashketcher-2420.html

Men jeg synes den måske lige er let nok.

Jeg ville ringe ind til squashlife - medmindre du kan køre forbi - og høre hvad de vil anbefale dig - det er uden tvivl den mest kompetente rådgivning du kan få.




Jeg kan bevidne at den ketcher ikke gør noget godt for Jones' spil. Så tag hellere den første 😉
07-11-2017 22:42 #13| 0
Turbofluen skrev:

Jeg kan bevidne at den ketcher ikke gør noget godt for Jones' spil. Så tag hellere den første

Jeg tænkte nok du ville dukke op med en hurtig kommentar

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar