Ny Iphone - iOS 17.1 softwareopdatering - Løst

#1| 0

Hey PN,

Jeg købte igår en iPhone 14 pro - det lykkedes dog ikke at få den sat op, da den blev ved med at stå og "installere nu" under softwareopdatering ved opsætning. Jeg tog ud og byttede den idag, da jeg tænkte det ikke kunne passe - men den nye er ikke kommet længere idag (omend jeg kun har haft den kørende i en time, den anden kørte +10 timer uden at skete noget).

Nogen der ved hvad jeg gør fejl, eller som måske selv oplever problemer med denne nye software opdatering? 

Redigeret af iamrockybalboa d. 26-10-2023 19:57
26-10-2023 13:20 #2| 0

Jeg har hentet IOS17.03 og det tog ca 25 min i weekenden til min iPhone13


om der er forskel på om telefonen er ny, aner jeg ikke… men det lyder til der er en fejl?
kan læse du skriver 17.1 og jeg har hentet 17.03.. måske fejlen ligger der.


26-10-2023 13:24 #3| 0
Schaffen85 skrev:

Jeg har hentet IOS17.03 og det tog ca 25 min i weekenden til min iPhone13

 

om der er forskel på om telefonen er ny, aner jeg ikke… men det lyder til der er en fejl?
kan læse du skriver 17.1 og jeg har hentet 17.03.. måske fejlen ligger der.

 

 

 Tak for svar :-)

Ja, jeg har også svært ved at tro det "skal" være sådan - men jeg by no means en Iphone ekspert.

26-10-2023 13:46 #4| 0
iamrockybalboa skrev:

 

 Tak for svar :-)

Ja, jeg har også svært ved at tro det "skal" være sådan - men jeg by no means en Iphone ekspert.

 

 Hvis du bor i Storkøbenhavn ? Så tag forbi mentech i Glostrup , de er de eneste autoriseret apple reparatør og laver alt inden for garanti.. hurtigt.. tænker de kan hjælpe dig med det samme hvis du dukker op:)

26-10-2023 13:59 #5| 0
Schaffen85 skrev:

 

 Hvis du bor i Storkøbenhavn ? Så tag forbi mentech i Glostrup , de er de eneste autoriseret apple reparatør og laver alt inden for garanti.. hurtigt.. tænker de kan hjælpe dig med det samme hvis du dukker op:)

 

 Jeg er desværre fra det mørke Jylland ellers tak :-)


Jeg synes jeg kan læse mig frem til at det er et generelt bug i IPhones at den ikke kan hente en ny softwareopdatering samt hente indhold fra gammel telefon i opsætning 

26-10-2023 14:24 #6| 0
iamrockybalboa skrev:

 

 Jeg er desværre fra det mørke Jylland ellers tak :-)


Jeg synes jeg kan læse mig frem til at det er et generelt bug i IPhones at den ikke kan hente en ny softwareopdatering samt hente indhold fra gammel telefon i opsætning 

 

 Det giver mening. 🙃

26-10-2023 15:35 #7| 0

Kan du ikke lave fuld backup i iTunes, og opdatere den via iTunes i en computer med kablet internet, og derefter restore backup?

 

Sidst jeg købte iPhone havde jeg også problemer med direkte overførsel af data og opsætning mellem de 2 telefoner. Men iTunes fungerede.

26-10-2023 19:57 #8| 0

Pas Torstens,

 

Det hjalp at opsætte telefonen som en "ny", lave softwareopdateringen - gendanne telefonen og så dele indholdet fra den gamle. Utrolig det skal være så bøvlet :D

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar