Ny iPhone 64gb vs 256 gb

#1| 0

Påtænker at skifte min gamle 7’er ud med den “nye” iPhone 11 Pro imorgen. Den koster 7899 for 64gb versionen og 9500 for 256 versionen. 

Jeg har googlet lidt rundt og læst anmeldelser af den og alle siger 64gb åbenlyst er for lidt plads, men der er ikke rigtig nogen der nævner hvorfor.. på min nuværende telefon har jeg brugt 25 ud af 128gb, og jeg har aldrig haft så mange billeder og små videoer på den som jeg har nu, da jeg har fået en datter:)


Så ja er der nogen kloge pokernetter der kan komme med en god grund til hvorfor jeg pludselig skulle få brug for så meget mere plads med den nye telefon?

26-05-2020 00:32 #2| 1

Nej.
Personligt har jeg aldrig forstået, hvordan man kan have så stort et behov for plads på sin telefon.

Du kan altid købe plads i skyen, in case du køber 64gb-versionen og du står og mangler. Mener 50gb koster 7kr/md.

26-05-2020 07:11 #3| 1

Jeg bruger 30 ud af 64 gb på min XS. Har købt 200gb plads i skyen, som jeg deler med familien. 

26-05-2020 08:14 #4| 1
djoffer skrev:

Påtænker at skifte min gamle 7’er ud med den “nye” iPhone 11 Pro imorgen. Den koster 7899 for 64gb versionen og 9500 for 256 versionen. 

Jeg har googlet lidt rundt og læst anmeldelser af den og alle siger 64gb åbenlyst er for lidt plads, men der er ikke rigtig nogen der nævner hvorfor.. på min nuværende telefon har jeg brugt 25 ud af 128gb, og jeg har aldrig haft så mange billeder og små videoer på den som jeg har nu, da jeg har fået en datter:)

 

Så ja er der nogen kloge pokernetter der kan komme med en god grund til hvorfor jeg pludselig skulle få brug for så meget mere plads med den nye telefon?




Jeg har selv valgt 128gb på den nye 11, som jeg købte for en måned siden. Med alt hvad jeg har med fra tidligere er jeg glad for, at have lidt ekstra plads. Og hvis du er glad for billeder, så glæd dig til den nye telefon. Kameraet er fantastisk og man tager automatisk et par ekstra billede ;)
26-05-2020 08:32 #5| 0
OP
Qured skrev:

Jeg har selv valgt 128gb på den nye 11, som jeg købte for en måned siden. Med alt hvad jeg har med fra tidligere er jeg glad for, at have lidt ekstra plads. Og hvis du er glad for billeder, så glæd dig til den nye telefon. Kameraet er fantastisk og man tager automatisk et par ekstra billede ;)

 Af en eller anden grund så kan Pro versionen kun fås med 64 eller 256gb, men ja ville også klart have fortrukket en 128 version, men det ville være for nemt!


ved du fylder billeder egentlig meget mere nu hvor de er blevet 4K?

 

26-05-2020 08:33 #6| 0
OP
GodPreben skrev:

Nej.
Personligt har jeg aldrig forstået, hvordan man kan have så stort et behov for plads på sin telefon.

Du kan altid købe plads i skyen, in case du køber 64gb-versionen og du står og mangler. Mener 50gb koster 7kr/md.

 

 Ja det er også en god pointe, har netop for et par uger siden købt de 50gb i skyen! 

26-05-2020 12:07 #7| 0
OP

Nå endte med en 64gb bandit, havde egentlig tænkt mig at købe 256, da mit teleselskab havde den på tilbud til 9000, men var udsolgt og ekspedienten mente 64 var rigeligt til mit behov! Var så også udsolgt, men Elgiganten kunne heldigvis hjælpe...

26-05-2020 13:32 #8| 0
djoffer skrev:

 Af en eller anden grund så kan Pro versionen kun fås med 64 eller 256gb, men ja ville også klart have fortrukket en 128 version, men det ville være for nemt!


ved du fylder billeder egentlig meget mere nu hvor de er blevet 4K?


 




Argh du vil have en Pro? Har “bare” den almindelige 11 og er godt tilfreds.

Jeg har ledt forgæves, men kan se at de sluger mere end tidligere (gættet udfra gb-forbrug kontra tidligere iPhone 7)

26-05-2020 15:29 #9| 0
OP
Qured skrev:

Argh du vil have en Pro? Har “bare” den almindelige 11 og er godt tilfreds.

Jeg har ledt forgæves, men kan se at de sluger mere end tidligere (gættet udfra gb-forbrug kontra tidligere iPhone 7)

 

 Jaa købte den da batteriet på den skulle være markant bedre end på den almindelig, men nu må se:)

Redigeret af djoffer d. 26-05-2020 16:02
26-05-2020 16:39 #10| 0
djoffer skrev:

 

 Jaa købte den da batteriet på den skulle være markant bedre end på den almindelig, men nu må se:)

 

 Skal vi lige snakke sammen ang din 7er 😀

Jeg står og mangler en nyere iPhone nemlig


Og kan jo se du er flytte ud til mit hood iflg de sociale medier 🤪 

 

Jeg har aldrig haft mangle på plads ved 64 GB på nogen iPhone så det skal du nok klare 

26-05-2020 17:38 #11| 0
OP
nikzz skrev:

 

 Skal vi lige snakke sammen ang din 7er

 

 Haha ja det kan vi godt, i fin stand osv hvad tænker du er en fair pris?

26-05-2020 21:34 #12| 0
djoffer skrev:

 

 Jaa købte den da batteriet på den skulle være markant bedre end på den almindelig, men nu må se:)

 

 fuck batteriet, kameraet er for vildt. jeg har aldrig gået op i at tage billeder, men det gør jeg nu efter jeg fik en 11pro... kæft det er nemt at få børnene til at se godt ud :D

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar