Ny bilradio eller løsning til Peugeot 407 stationcar

#1| 0

Jeg har lige afprøvet en FM transmitter til min bilradio, og den var lige så ringe som forventet. Så er i gang med plan b.


Har denne konstellation lige nu:


https://www.dhgate.com/product/carav-11-030-top-quality-radio-fascia-for/269099998.html


med radioen integreret sammen med betjeningspanel til det øvrige elektronik. Har jeg overhovedet nogen muligheder for at udskifte radioen, så jeg får noget med Aux-indgang og måske USB/MP3-muligheder? Lige nu kan jeg kun høre radio og afspille almindelige CD'er.

24-07-2018 14:58 #2| 1

du bør sagens kunne smide en ny radio i. Jeg havde toppet den med “når du alligevel vil udskifte” at smide et navigation system i.

24-07-2018 15:34 #3| 0
OP
chmpen85 skrev:du bør sagens kunne smide en ny radio i. Jeg havde toppet den med “når du alligevel vil udskifte” at smide et navigation system i.

Tak, men hvor finder jeg mere info eller evt. hjælp til det, uden at blive helt ruineret. Bilen er gammel men ny for mig, så der kommer ikke navigation i. Jeg har en TomTom separat, der fungerer nogenlunde. Ellers enig i idéen.

24-07-2018 16:09 #4| 0
Ohep1 skrev:
Tak, men hvor finder jeg mere info eller evt. hjælp til det, uden at blive helt ruineret. Bilen er gammel men ny for mig, så der kommer ikke navigation i. Jeg har en TomTom separat, der fungerer nogenlunde. Ellers enig i idéen.

Jeg ville købe den i Kina og selv sætte den i. Tror det vil koste 2 maks 3k alt efter man finder. Har selv gjort det til Kia og for mange andre også. Min makker der også satte bakkamera i stoppede så det døde desværre. Da det var lettere at sælge en samlet pakk

24-07-2018 23:51 #5| 0
Moderator

Jeg monterede en Parrot Asteroid I min Mondeo... Easy job og fungerer awesome.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar