Ny bil - max 100.000

#1| 0

Hej.

 

Der er nogen, der har sat ild til min bil, så jeg skal have en ny.

 

Jeg kører ca. 20-25.000 km om året (65 km hver vej på arbejde), så jeg tænker umiddelbart en diesel. Jeg vil gerne finde en, der kører temmelig langt på literen, og som er sikker at køre i. Jeg har ikke de store krav til udstyr, men fartpilot er et must. Jeg havde tidligere en BMW 120, og en bil i samme størrelse vil være at foretrække. Jeg ved ikke meget om biler, og jeg er derfor temmelig meget på bar bund i forhold til, hvad jeg skal kigge efter, så har I nogle forslag? Jeg vil nok umiddelbart helst finde en brugt.

 

På forhånd tak.

 

 

Redigeret af SørenSnegl d. 04-08-2019 12:52
04-08-2019 11:54 #2| 0

Aarhus ikke? Min bil var også en del af bålet. 

 

Synes umildbart det er ret fucked de ikke tager kontakt til ejeren efter brændslukning?

04-08-2019 12:27 #3| 0
poksjunkie skrev:

Aarhus ikke? Min bil var også en del af bålet. 

 

Synes umildbart det er ret fucked de ikke tager kontakt til ejeren efter brændslukning?

 

 Præcis. Ja, det er sgu lidt mærkeligt. Politiet fortalte mig, at de ikke havde mit nummer, men det er lidt svært at tro på, at de ikke kan finde det frem.

04-08-2019 22:45 #4| 0

Jeg var i næsten nøjagtig samme situation som dig for 1 måned siden. Endte med at købe en Peugeot 308 diesel fra 2014, der havde kørt 60k. Pris 99k og det forekommer mig at være en rigtig fin handel.

 

Så det er da et forslag...

04-08-2019 22:52 #5| 0
SørenSnegl skrev:

 

 Præcis. Ja, det er sgu lidt mærkeligt. Politiet fortalte mig, at de ikke havde mit nummer, men det er lidt svært at tro på, at de ikke kan finde det frem.

 

 Mon ikke de forventer folk selv finder ud af bilerne er brændt ?
Rygtet spreded vel hurtigt.

Ligeledes har politiet ret meget at lave så de har måske opprioriteret andre ting end dette non kritiske opkald ?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar