Nu det snart nok SCANDICBOOKMAKERS !!

#1| 0

tjaa ved ikke om man kan kalde det et badbeat men er det hvertfald for mig.

jeg har spillet omkring 2 år nu på scandicbookmakers uden nogen problemer og overholdt alle reglerne som de nu skal.

spiller mtt/sitgo fra 20$ og op efter.

men de sidste 2 måneder har det været ren UTUR ! det hele startede med jeg sider og spillet 2-4 borde cirka. og der går ongame så i hak/ fryser kommer så til bage igen efter jeg har fået genstartet min com. fint nok blev blinded ud af dem..

næste dag igen sider jeg efter og spiller 2-3 sitgo´s hu og igen fryser den efter noget tid og da jeg kommer igen er jeg blinded ud. skrev så til support hvad der var sket og ongame gav mig så alt mit buy in igen. fint nok god service.

dette sker så løbene i gemmen en uge hvor jeg får refunderet mine buy ins. men men så lige pludselig skriver de så til mig at problemer er mit eget og de kan ikke gøre mere ved klienten ikke gider og køre ordenligt. skriver så om de har en idé om hvad problemet er. men det har de ikke det bare mig der har et problem. forklar så jeg bla. har PokerStars kørende i bagrunden og der er aldrig nogen problemer.

dette bliver så ved med at forsætte ind til jeg enlig dropper og køre hu og sitgos når det ikke kan køre ordenligt.

og det bliver dyrt i længden når man spiller 22-54 $ og prøver køre en br.

men som sagt intet ongame eller scandic kan gøre eller for klar hvad problemet er. selv alle andre klienter køre uden problemer.



og om det ikke skulle være nok kommer der fler problemer med dem !!

for omkring 2 ugers tid siden tager jeg så hjem til en af mine venner hvor vi så skal gi den gas med alle søndags turene. hvor vi havde lidt procenter i hinaden. men da jeg så vil logge ind står der så min konto er blokkeret. ! skriver så til supporten hvorfor den er lukke og de sender den så vider til ongame.
får så først åbnet min konto næste dag og spørg så hvad grunden er. og igen de har ingen grund til det. skriver så jeg synes det for dårligt de ikke engang har en grund til det. nu når jeg har spillet ved dem i godt 2 år uden nogen problemer og ligger og spiller forholdsvis alle de store turneringer. og min kammerat har bla. vundet Champions Chip så de burde ku se der intet for gik når vi ikke engang var tilmeldt nogen af de samme turneringer/sitgos/ eller andet. var kun lige logget ind.

men nej ingen grundt fik jeg selv om de til sidst gav mig frederik men han var 2-3 dage om at svare på en mail så ikke meget hjælp.

så idag hvor jeg sider her hjemme og vil ind og tilmelde mig Champions chip. står der min konto er lukket og det er omkring en uge siden jeg sidst har spillet på grund af jeg er tosset over den behandling de giver mig. skriver så igen til supporten hvad nu problemet er. og nu vil ongame ha noget id på mig ?? hvorfor har de ikke spurgt om det for 2 år siden.

jeg er hvertfald færdig på scandicbookmakers.

Mvh. andrjen

beklager stave fejl og andet.

18-01-2010 01:01 #2| 0

At softwaren kører dårligt hos dig, er højst sandsynligt dit eget problem. Ja, PokerStars og lignende kører bedre, men ongame er bare mere krævende (dårligere) og hvis din computer ikke er i den bedste ende, vil du nok opleve at det lagger en del og crasher. Har du prøvet at geninstallere klienten?

Det andet lyder imo som en misforståelse eller en support der har fucked up.

18-01-2010 01:04 #3| 0

1. Det første problem vil jeg vædde med er noget din computer forårsager, og ikke selve deres klient forårsager. Fomat c.

2. Det andet kan jeg kun tyde som positivt, da det viser de prøver at have styr på sikkerheden - selvom det lyder til det hele er gået lidt langsomt.

18-01-2010 08:36 #4| 0

Jeg har aldrig oplevet at klienten er frosset! Den har spontant lukket ned en del gange, ja - men aldrig frosset. Samtidigt så har min computer også en tendens til at pludselig glemme alle trådløse netværk så jeg skal genstarte, men det er igen ikke ongames problem.

Og så er det vel også fair nok at scandic vil have verificeret din konto når du har været logget på fra en anden IP hvor der tidligere har været en ongameklient kørende.

At de lukker den i stedet for bare at spørge om ID er pisse irriterende, men det er desværre deres politik.

18-01-2010 13:49 #5| 0

ongame stinker helt vildt og er blevet den største lorteside!
Har lige købt ny pc og det fryser alligevel hele tiden!det har kostet mig så sindsyg mange dollars at det er til at brække sig over!
Har vundet godt over de sidste 2 år på ongame,men er nød til at spille videre på andre sites pga alle de problemer med ongame+jeg har begrundet mistanke om at i deres højeste sitngoes sidder folk der spiller sammmen!

18-01-2010 14:04 #6| 0

@Ragza - Og så er det vel også fair nok at scandic vil have verificeret din konto når du har været logget på fra en anden IP hvor der tidligere har været en ongameklient kørende.

Ikke forstået ??? så vidt jeg ved er der ikke noget krav om at du spiller fra samme IP på en klient altid, har da været på PokerStars f.eks , fra mange forskellige IP adr , hos venner eller familie

18-01-2010 14:16 #7| 0

Til folk, som tror at en nye og vild computer hjælper på performance på ongame.

Jeg har lige investeret i en i7 cpu, 12gb ram og en SSD disk. Til folk der ikke er computer sagkyndige, så er det det vilde pis.
Det positive er, at jeg har betydeligt mindre lag, men client lukker spontant/crasher MEGET oftere.

Problemet opstår på grund af PT3/HEMs hud.

18-01-2010 15:41 #8| 0

For et par måneder siden crashede det i hvert fald KONSTANT! Har ikke spillet der på det sidste, men ud fra hvad jeg har hørt skulle det være blevet nogenlunde stabilt igen.

Det passer måske ikke? :(

18-01-2010 16:23 #9| 0

Nu spiller jeg altid kun 4 borde måske derfor jeg ikke oplever nogle problemer. Men spiller også kun på laptop og har altid HEM kørende også. Klienten er crashed 1 gang de sidste 25 k hænder eller lignende. Så tror kun det er et problem for folk der spiller mange borde...

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar