Nordicbet login problemer

#1| 0

Hey,

For 2 dage siden kunne jeg pludselig ikke logge ind på NordicBets pokerclient. Jeg får følgende fejl: "Your account has been logged out of the system. Contact support".

Supporten melder bare helt pas og har efter lang tids bøvl bare fået afvide at det er en fejl i deres system og jeg får en mail når det virker igen, der er så gået 2 dage nu..

Jeg kan godt logge ind på deres hjemmeside og se min balance osv. Er der andre der har samme problem? Evt en NordicBet support profil der kan hjælpe? Dem jeg får fat i over deres glimrende support system siger bare jeg skal logge ind uden nemid....

12-03-2014 10:11 #2| 0

Samme problem - fik en mail igår om at den var åbnet, men den var lukket igen.

12-03-2014 10:16 #3| 0

Jeg oplever det samme problem - kan også godt logge ind på hjemmesiden. Jeg har tidligere 'brokket' mig over, at man hos NordicBet kun har mulighed for at rykke rundt på sine skillinger gennem pokerklienten. Det betyder, at hvis jeg er på farten, og ikke lige har min bærbare med, så kan jeg ikke sende penge fra pokerkontoen over til min sportsbook, så jeg kan oddse. Det er meget ufleksibelt synes jeg, og når man er logget ind gennem hjemmesiden med NEMID bør man have samme muligheder som i pokerklienten.

Denne ufleksibilitet har betydet, at jeg bare har oddset hos en konkurrent frem hos NB, så det må de jo selv om - det er bare irriterende.

12-03-2014 10:17 #4| 0

Jeg har også samme problem, og supporten siger, at det kun er gælder for Danske Spillere, hvilket jeg finder jævnt irriterende, når de nu kører et SnG-Race.

12-03-2014 10:57 #5| 0

Jeg havde også login problemer i søndags, så jeg fik ikke spillet med i pokerligaen.. Deres live support vidste nada, så det blev sendt videre til deres tech fyre.. 2 dage senere får jeg så en mail om at min konto er blevet "lukket op" uden anden forklaring.. Pænt skidt..

12-03-2014 11:10 #6| 0

Samme her - fik bare at vide at der intet var at gøre andet end at vente.

12-03-2014 11:24 #7| 0

Det virker nu! :D

12-03-2014 13:43 #9| 0
OP

Det hjælper at tude på PN :)

12-03-2014 13:52 #10| 0
mckellberg skrev:
Jeg oplever det samme problem - kan også godt logge ind på hjemmesiden. Jeg har tidligere 'brokket' mig over, at man hos NordicBet kun har mulighed for at rykke rundt på sine skillinger gennem pokerklienten. Det betyder, at hvis jeg er på farten, og ikke lige har min bærbare med, så kan jeg ikke sende penge fra pokerkontoen over til min sportsbook, så jeg kan oddse. Det er meget ufleksibelt synes jeg, og når man er logget ind gennem hjemmesiden med NEMID bør man have samme muligheder som i pokerklienten.

Denne ufleksibilitet har betydet, at jeg bare har oddset hos en konkurrent frem hos NB, så det må de jo selv om - det er bare irriterende.


Skal du ikke bare gå ind på deres hjemmeside - trykke på poker og så benytte dig af denne:



Mindes at have brugt den før. Var kun tilfældigvis logget ind for at deltage i deres 50k ciffertips-promo. Så smed kun minimumsbeløbet ind og kan derfor ikke teste.
12-03-2014 14:33 #11| 0

Hej Alle

Problemet med pokerklienten er nu løst fra Microgamings side. Skriv til mig hvis I alligevel skulle opleve probs.

Mvh.

13-03-2014 00:12 #12| 0

Træls for dem som investerer 5*22 $ i Pokerligaen for så at starte med at være markant bagud, da man ikke har haft muligheden for at spille 6 tuneringer grundet softwaren.

Synes at det er rigtig dårlig stil.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar