Nordicbet del 2

#1| 0

Hej Pn.
Jeg har stadigvæk ikke modtaget mine penge,
Og jeg kan heller ikke rigtigt få noget svar jeg kan bruge til noget.
Er der en der kan der evt kan skubbe lidt til dem?

07-10-2019 12:58 #2| 16

Jeg kan ikke hjælpe og kan sagtens forstå det er træls.


Men det er det altså også, at du opretter en del 2.....



 


 


 

07-10-2019 13:16 #3| 0

Kom til at svare modtaget på den sidste besked.
Så for ikke at folk misforstod som om at jeg har modtaget pengene.
My bad

07-10-2019 14:54 #4| 5
stankovic10 skrev:

Kom til at svare modtaget på den sidste besked.
Så for ikke at folk misforstod som om at jeg har modtaget pengene.
My bad

 

 Modtaget!

07-10-2019 15:23 #5| 4
Majoren skrev:

 


 Modtaget!




Nu er jeg forvirret.. Har han modtaget dem eller ej?
07-10-2019 17:10 #6| 6
OleBjur skrev:

Nu er jeg forvirret.. Har han modtaget dem eller ej?

 

 har han

07-10-2019 17:13 #7| 0
123_All-in skrev:

 

 har han

 

 modtaget ?

07-10-2019 17:13 #8| 0

Nej jeg har ikke modtaget noget som helst

07-10-2019 17:14 #9| 0
europaio skrev:

 

 modtaget ?

 

 han har

07-10-2019 18:35 #10| 0

Har ikke modtaget dem.
Har fået en opdatering at det er en teknisk fejl fra deres
Side, og at de er sendt på ny. Og der vil gå 3-5 dage på ny.
Synes bare det lidt mærkeligt i og med det 2 udbetalinger indenfor et par timer på 4000 og 15000 at de begge bliver godkendt for så at fejle tekniske fra deres side..
Håber det denne gang lander på min konto

07-10-2019 20:12 #11| 7

Hej Stankovic,

 

Jeg er direktør for det danske marked for Betsson Group (herunder NordicBet.dk) og skal beklage at der har været problemer med dine udbetalinger. I enkelte tilfælde kan der opstå problemer efter at vi har behandlet udbetalingen. Det kan være en længere process (som de siger i Aarhus) at finde ud af hvor pengene "sidder fast". Det er naturligvis godt træls at vente i flere dage på en udbetaling der ikke kommer.


Med din feedback i tråden lyder det til at pengene er fundet og er på vej til din bankkonto igen.


Skulle der mod forventning opstå problemer igen så smid mig en PM. 

07-10-2019 20:19 #12| 7

Er det ikke i Brøndby der er tale om en proces?

07-10-2019 20:24 #13| 4
Dieb skrev:

Hej Stankovic,

 

Jeg er direktør for det danske marked for Betsson Group (herunder NordicBet.dk) og skal beklage at der har været problemer med dine udbetalinger. I enkelte tilfælde kan der opstå problemer efter at vi har behandlet udbetalingen. Det kan være en længere process (som de siger i Aarhus) at finde ud af hvor pengene "sidder fast". Det er naturligvis godt træls at vente i flere dage på en udbetaling der ikke kommer.

 

Med din feedback i tråden lyder det til at pengene er fundet og er på vej til din bankkonto igen.


Skulle der mod forventning opstå problemer igen så smid mig en PM. 

 

 Hvis du er big boss ved NordicBet kan du så ikke lige fixe så min limitering i sportsbooken ikke er gældende længere?

07-10-2019 21:56 #14| 0

Hej Dieb.
Jeg har fået vide at de er sendt på ny og som jeg kunne forstå skulle de være der i løbet af par dage..
Ja det mega træls... Har altid brugt det samme kort osv
Har været kunde i en del år, sendt billede af regning og kørekort for flere månneder siden, så jeg har fulgt alle regler..
Men jeg skriver til dig vis det blir mere, melder op her i tråden vis og når jeg modtager dem.

09-10-2019 10:40 #15| 2

Har modtaget mine penge. Kunne ikke rigtigt få svar på hvad årsagen til at det fejlede.
Men fik i det mindste mine penge efter en del bøvl.

10-10-2019 10:29 #16| 0

Der burde snart komme en ring i spil burde man mene

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar