NordicBet-Bet365, hvem tager fejl?

#1| 0

Efter at have læst en artikel på stiften.dk, hvor NordicBet udtaler at de tror på AGF overlever og dermed gir 4.55 på at AGF rykker ned, tjekkede jeg Bet365. De giver 2.5 på samme udfald.


Generelt vurderer Bet365 det nærmest hele lige blandt de 4 hold, hvor NordicBet holder Esbjerg som ret stor favorit.


Til spørgsmålet, hvem tager fejl? Vil mene det blandt to bookmakere med stor indsigt i superligaen er en relativ vild forskel.

08-05-2017 18:39 #2| 2

Mon ikke Nordic har kastet en terning om oddset og sat limit til en femmer så det alligevel er ligegyldigt

08-05-2017 18:42 #3| 0

Ja, det er godt nok en stor forskel, måtte lige tjekke om der var tale om samme spil, men den er åbenbart god nok. Vil mene, at det er Bet365, der har vurderet det forkert. Med de odds forudsætter de, at et af de to hold fra 1. division slår et af Superliga-holdene over to kampe, hvilket jeg tvivler på sker.

08-05-2017 19:03 #4| 3
kris_rem skrev:Mon ikke Nordic har kastet en terning om oddset og sat limit til en femmer så det alligevel er ligegyldigt

Ellers dækker de sig bare ind under T&C når de har tabt og kalder det et fejlodds

Redigeret af Ishusen d. 08-05-2017 19:03
08-05-2017 22:53 #5| 0
Ishusen skrev:
Ellers dækker de sig bare ind under T&C når de har tabt og kalder det et fejlodds

Well NordicBet har udtalt i en online artikel, hvor de selv nævner 4.55, så den får de svært ved.

Jeg har fået en udemærket stor sum ud på det odds.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar