Nordicbet

#1| 0

Jeg har nu i 6 dage, brugt tid på at få min konto hos NordicBet verfiercet, men uden held..
De har fået kopi af kørekort (2 gange) kopi af sygebevis, kopi af mit hævekort, forside og bagside (2 gange) screenshot af min Moneybookerskonto (2 gange) Uden at de vil godkende den..
Har haft min konto i 2 år, uden problemer. Men den sidste 1 har jeg vundet en del, trukket ud nogen gange, men pludselig nu, er det et problem..

Hvad fanden skal jeg gøre???

Sorry for stavefejl

03-10-2013 09:06 #2| 0

Hej, mit navn er Morten.
heine: hej igen
heine: har nu sendt et tydlig billede, gider du se det
Morten: De sidste 2 ser godt ud, der skulle ikke være nogen problemer, dog er det op til vores sikkerheds afdeling, Vi mangler stadig bag siden af dit kredit kort med CVC nummer dækket til.
heine: er også lige sendt
Morten: Okay, du vil få besked lige så snart de har kikket på det.
heine: tak .. vi snakkes jo nok
Morten: Håber det næste bliver en bedre besked i stedet for, vi tales ved.
heine: me2

03-10-2013 09:08 #3| 0

Hej, mit navn er Ole.
heine: hej ole.. har lige skrevet med jer
heine: har sendt et screenshort, som jeg skulle for at få min konto verfirceret
heine: kan du hjælpe
Ole: Hei Heine. Har du lastet opp screenshot på din konto nå nettopp ?
heine: ja
Ole: Ditt screenshot ser bra ut, men jeg kan ikke godkjenne det selv. Vi må vente på at en anden avdeling sjekker det. Men det bør ikke være noe problem å få det godkjent.
heine: super.. hvor langtid går der??
Ole: Jeg tror ikke det bør gå altfor lang tid, selv om det kommer an på hvor mye den avdelingen har å gjøre. Men de kommer definitivt til å sjekke det i løpet av dagen.
heine: lyder super.. tak for hjælpen.. go dag
Ole: God dag til deg også :)

bare nogen af dem.. Og alligevel, får jeg en mail, hvos der står de ikke kan godkende noget af

03-10-2013 09:11 #4| 0

Havde samme problem. Sendte mail til dem min 15 gange og det varede 72t hver eneste gang. de undskyldte med at når jeg sendte mit visa ind skulle alle tal på nær de 6 sidste være dækket. Så gjorde jeg dette 72t efter svarede de at de kunne ikke se om det var mit sådan og de skulle have det fuldt.. da jeg sagde det havde de jo gik der 72t og de svarede at det var slettet. And so on!!!! GAB

03-10-2013 09:12 #5| 0

Hej, mit navn er Ole.
heine: kan jeg sn akke med morten
heine: jeg snakke
Ole: Hei Heine. Ja et øyeblikk så skal jeg sjekke om han er ledig.
Ole: Dessverre er han opptatt akkurat nå, men jeg kan forsøke å hjelpe deg. La meg bare sjekke din chat med Morten tidilgere og se hva det gjelder.
heine: ok,,
heine: hvad er der nu i vejen med de ting i har fået??
Ole: Det lurer jeg også på. Om du bare gir meg nogle minutter (2-3) så skal jeg sjekke med den ansvarlige avdeling. Ditt bilde av regning ser bra ut for meg.
heine: tak
Ole: Beklager at det tar tid, sjekker ennå.
heine: oki super
Ole: Beklager, men den ansvarlige avdeling kunne ikke godkjenne din regning da det 'bare er en regning fra en sports-butikk'. Jeg har forsøkt å argumentere med de nå, men til ingen nytte. Jeg er klar over at du som dansk ikke får mange regninger tilsendt på post.
Ole: Men har du f.eks mulighet til å kontakte din bank og få en kontoutskrift (på papir) derfra og ta bilde av ? Eller printe ut en regning fra din E-boks (tror jeg det heter) og ta bilde av en slik?
heine: hvad?????????
heine: nu må i satme tag jer sammen
heine: ser ingen grund til at sende noget fra min bank, da der kan stå ting derpå, som ikke kommer nogen ved
heine: får ingen regninger tilsendt.. alt køre viapbs
heine: pbs
Ole: Jeg forstår det, men jeg ser ingen annen løsning så lenge den ansvarlige avdeling nekter å godta en slik 'vanlig' regning som du sendte inn nå.
heine: og den "bare" regning, står sku da i mit navn, med adresse på
heine: llatterlig dårlig service
heine: latterlig
heine: har sendt 1000 ting til jer

03-10-2013 09:12 #6| 0

Havde samme problem. Sendte mail til dem min 15 gange og det varede 72t hver eneste gang. de undskyldte med at når jeg sendte mit visa ind skulle alle tal på nær de 6 sidste være dækket. Så gjorde jeg dette 72t efter svarede de at de kunne ikke se om det var mit sådan og de skulle have det fuldt.. da jeg sagde det havde de jo gik der 72t og de svarede at det var slettet. And so on!!!! GAB

Hvad kom der så ud af sagen?

03-10-2013 09:28 #7| 0
ryesgade skrev:
Havde samme problem. Sendte mail til dem min 15 gange og det varede 72t hver eneste gang. de undskyldte med at når jeg sendte mit visa ind skulle alle tal på nær de 6 sidste være dækket. Så gjorde jeg dette 72t efter svarede de at de kunne ikke se om det var mit sådan og de skulle have det fuldt.. da jeg sagde det havde de jo gik der 72t og de svarede at det var slettet. And so on!!!! GAB

Hvad kom der så ud af sagen?


Jeg ringede efter 7 dage og fik fat i en som jeg havde snakket med før i tlf.

Han var nogle lunde forstående og spurgte ham og jeg kunne sende dok på mail til ham direkte så han kunne sige om de var ok mens jeg havde ham i røret. dette accepterede han og godkendte 2 ud af 3 Dok. den sidste (Visa kortet) Var en kamp.. ham i røret sagde først jeg skulle dække de 8 midterste (done) 3 dage efter fik jeg af vide at det kun var de 6 midterste. men til sidst accepterede de det.
03-10-2013 09:30 #8| 1

Det er 100% std. Selvfølgelig får du ikke en regning fra en sportsbutik godkendt?! Find en regning fra din e-boks?

Det lyder til du ikke rigtig har magtet at sende nogen af de krævede ting ind i tilstrækkelig kvalitet, så det må være dit eget problem at du skal bruge lidt ekstra tid. Husk at du også spilder supporten og sikkerhed-afdelingens tid, men de brokker sig ikke.

03-10-2013 09:33 #9| 0

becks +1

03-10-2013 09:36 #10| 0

i 2 kloge gutter.. self er det std!!!

De har også fået andre regninger, så som brev fra banken

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar