Nordic bet mail??

#1| 0

Er dette ikke en mærkelig mail Nordic Bet sender mig. Jeg havde taget mine penge ud fra Nordic Bet, men de var ikke kommet. Så jeg kontaktede dem og det viste sig at de stadig stod på min Nordic Bet konto, da de ikke kunne identificerer mit kontonummer. Så der var lidt chatten frem og tilbage om det og vi blev enige om at jeg skulle prøve igen. Og så sender de mig denne mail, som jeg ikke forstår noget af. Kommer her:


Hei Jens Peter,

Takk for at du kontaktet oss.

Vi har nå sett over din konto og vil gjerne informere om at da du var i kontakt med oss i chatten med Ludvig ble det ikke lovet ut noen bonus dessverre. Det som ble lovet derrimot var at når du har spilt for dine penger kan du kontakte oss slik at vi kan se over mulighetene for en goodwill bonus. Vi kan derfor ikke love ut noen bonus per dags dato, men vi ser gjerne over mulighetene for deg så snart beløpet på din konto er vekk.

Jeg skjønner dette ikke var svaret du håpet på, men takker deg for din forståelse.

Om du har flere spørsmål eller om det er noe annet vi kan hjelpe med, vennligst kontakt oss via e-post, chat eller telefon.

Ha en fin dag.

Med vennlig hilsen,
Elida


NordicBet Kundeservice.

Hi, my name is Elida.Jens Peter: helloElida: Hello Jens Peter, how can i help you today?Jens Peter: i have taken out some money 10 days ago, but they are not in my account. What could be wrong?Elida: Jeg skal ta en titt her med en gang selvsagt, gi meg noen minutter er du snillJens Peter: heilt greit, fint med norsdisk sprog da....Elida: Ja, jeg s[ du bodde i Norge:-) Men du, jeg kan se du har et avbrutt uttak på 4017 kroner. Dette ble aldri sendt ut siden du hadde oppgitt feil bank info. Pengene er derfor på din NordicBet konto nåJens Peter: okay, men hvad var feil?Elida: Jeg vil tro det var din IBAN eller swift kode, da vi ikke klarer og finne en konto med de opplysningene du hadde gitt.Jens Peter: vent littElida: Den er god, jeg venterJens Peter: kan du se noget av dette?Jens Peter: ellerElida: Jeg kan se du sendte det ja, men jeg er redd jeg ikke kan sjekke det opp mot hva som er korrekt, da vi ikke kan finne ditt iban eller swift nummer. Men om du gjør uttaket en gang til bør det gå fint, bare sjekk at all info er korrektJens Peter: øjeblik

Jens Peter: okay, ja jeg ser pengene er på kontoen min....Jens Peter: jeg prøver igen daJens Peter: tak for hjelpenElida: Ja gjør det, og bare hyggelig. :-) Kan jeg hjelpe med noe mer? Hvis ikke hadde jeg satt veldig stor pris på om du svarte på vår survey etter du lukker chatten. Det hadde vært kjempe snilt. Tusen takk på forhånd!Jens Peter: jep, skal gøre det da'Jens Peter' disconnected ('Concluded by End-user').



Og så kender i jo mit rigtige navn nu. Det nedderste er en kopi af den chatten, som de sendte med.

Jeg får det bare ikke til at give mening!!!

13-11-2017 15:33 #2| 0

Ser ud til, at supporten er kommet til at sende en mail til dig ved en fejl. Deres svar hænger i hvert fald ikke sammen med chatten. Eller svaret på mail kan være i forbindelse med en tidligere korrespondance, som du har haft med dem tidligere?

13-11-2017 15:48 #3| 0
Taanlane skrev:

Ser ud til, at supporten er kommet til at sende en mail til dig ved en fejl. Deres svar hænger i hvert fald ikke sammen med chatten. Eller svaret på mail kan være i forbindelse med en tidligere korrespondance, som du har haft med dem tidligere?



Ja, det ser ud som det. Jeg har ikke haft nogen tidligere korrespondance med. Men tak for svaret, så er det ikke mig , der er helt gal i låget.
13-11-2017 15:58 #4| 0

@liderdider arbejder vist med kunde support.


← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar