Nl600$ Deepstack action

#1| 0

***** Pacific Hand History for Game 12054235 *****
$3/$6 Blinds No Limit Hold"em - ***
Table Whiskey and Soda (Real Money)
Seat 6 is the button
Total number of players : 6
Seat 1: mathan ( $907.55 )
Seat 2: Nad77 ( $2893.95 )
Seat 3: Kiyoshi8 ( $602 )
Seat 5: InDaZone ( $1222 )
Seat 6: Gsham ( $456.75 )
Seat 8: Nrajovic ( $2257.66 )
Nrajovic posts small blind [$3].
mathan posts big blind [$6].
** Dealing down cards **
Dealt to Nrajovic [ Q J ]
Nad77 raises [$36].
Kiyoshi8 folds.
InDaZone calls. [$36].
scmidt folds.
Nrajovic calls [$36].
mathan folds.
** Dealing Flop ** [ Q, J, 3 ]
Nrajovic checks.
Nad77 raises [$70].
InDaZone folds.
Nrajovic calls [$70].
** Dealing Turn ** [ 5 ]
Nrajovic checks.
Nad77 raises [$150].
Nrajovic raises [$550].
Nad77 calls [$550].
** Dealing River ** [ 3 ]
** Summary **
Nrajovic ???

Nad77 startede på bordet med ca. 150$ og har haft en del heldige double ups- dog spiller han nogenlunde fornuftig og er LAG.

06-01-2006 12:03 #2| 0

Et cold-call på et solidt turn-raise fra din side kan være et monster. Har du set ham gøre noget lign. tidl. ?(dvs. kan han "blot"sidde med AQ,KQ ?)

Derimod er AA + KK pludselig (også) i spil igen jo.

06-01-2006 12:07 #3| 0

Hvad havde han.
Sad han med KK

Henrik

06-01-2006 12:16 #4| 0

** Dealing Turn ** [ 5 ]
Nrajovic checks.
Nad77 raises [$150].
Nrajovic raises [$550].
Nad77 calls [$550].
** Dealing Turn ** [ 3 ]

Hmm, to turnkort. Det beviser vidst bare at Pacific er riggged!

06-01-2006 12:19 #5| 0

prøv nu at vente til folk har kommenteret...en halv time til at få respons inden resultat postes er jo ikke givtigt for hverken postere eller læsere.

Jeg spiller slet ikke på det niveau, men er ret sikker på jeg ville have foldet preflop til et 6xBB bet.
Nu vi er med i hånden, ville jeg checkraise floppet for at få info om Villains hånd (hvis han folder er $150 jo også værd at tage med).
På turn checkraiset der bliver cold-callet vil jeg være tilbøjelig til at tro han har KK/AA, da man vel skal være mere end naiv for at tro på man er foran med QK/QA...
River, bordet rammer par hvilket gør vores hånd langt mere sårbar, tror jeg ville stikke ud med et blockbet i egnen $2-300 og håbe på han bare cold-caller igen. Vil nok lægge mig til et raise på river...

tages med et gran salt, da det er out off my league, men dog sådan jeg ville spille på et $100 NL bord.

Pooh

06-01-2006 12:20 #6| 0
OP

#Gene hehe fint set, havde ikke min pokertracker oppe, - så prøver selv at sætte den op i bedste stil :) ..

Men hans call på turn tænkte han i lang tid og callede i sidste sekund...

men da der kommer et par på bordet, er du så ikke færdig med hånden da der er alt for få realistiske hænder du kan slå ?? ...

grunden til at jeg caller preflop er pga. bordet var ultra loose, og et 4-6xbb bet var meget normalt PF.

06-01-2006 12:26 #7| 0

Slettet - overså par på bordet.

06-01-2006 12:27 #8| 0

Jeg synes meget ofte der er dybe stacks i dine hand histories - bruger folk meget den der all-in bug?

06-01-2006 12:30 #9| 0

@Tussen

hvis river ikke ændre din opfattelse, og du stadig tror på TP (din def: Qx, KK, AA), forstår jeg ikke at du ikke er bange for det par på bordet...

Pooh

06-01-2006 12:38 #10| 0

Godt at se det kører igen Lius!

/Erikmyg

06-01-2006 13:09 #11| 0

Kan ikke læse...

Jeg er ENIG med Pooh ser jeg nu :) Parret på bordet gør pludselig overpar rigtig irriterende..

06-01-2006 14:06 #12| 0

Jeg foretrækker at lede ud på floppet. Calle et evt. raise og så check/raise turn. Jeg går broke til QQ/JJ her, der er kun én måde han kan have dem på hver og det er nok en chance jeg tager.

Og jeg folder preflop OOP med en marginal hånd som denne.
Stort UTG raise = monster right?
Jeg ved godt stacks er dybe, men alligevel.

På river efter boardet pairede brækker jeg mig og check/folder.

06-01-2006 14:56 #13| 0

Du skal give den gas på floppet. Alle konger og esser vil give dig store problemer - gør dine beslutninger nemmere/dine modstanderes fejl større. Jeg foretrækker bet/3-bet strategien med så dybe stacks. Med lidt skrub kan du komme til en blank turn, du kan pushe.

Har du overvejet at bette ud på turn, ca. halv pot? En dårlig LAG vil næsten 95% af gangene raise med hænder der caller et check-raise, hvilket så opsætter et push.

Jeg checker river. Folder nok til store bets, men den er svær. Jeg skal have set ham overspille MEGET kraftigt, før jeg caller et bet over 500.


Peter

06-01-2006 17:07 #14| 0
OP

#hardgrove

jah, der er mange, inklusive mig selv der anvender all in bug"" da der er nogle på bordene som sidder med en huge stack som han har fået på ren og skær held.

grunden til at jeg ikke stikker ud på floppet, var fordi at InDaZone var ude af hånden og var ret sikker på at Nad77 ikke trak til et kort, dog ville jeg bremse op hvis der kom T / K / A.

Nad77 laver altid et continue bet på flop efter han raiser PF. Og det var også en anden grund til at jeg simpelt caller da et reraise ville måske skræmme ham af hånden.

da turn er blank og han better 150$ er jeg relativ sikker på at han har en hånd, KQ/AQ/KK/AA eller måske endda trips. Raiser solidt da jeg har set ham ha svært ved at smide TPTK eller overpair og at han er så i tvivl ved at han caller i sidste sekund, er jeg ret sikker på at jeg er foran.

river tjekker jeg den og smider til et ½ + pot raise, og heldivis for mig, tjekker han den også og viser KK.

06-01-2006 17:15 #15| 0

I"m lost. Jeg skubber stacken ind og reloader samtidig? Det er derfor boogie10 altid har en huuuge stack?

EDIT: Som standard raiser jeg floppet. Mod en meget aggressiv spiller, kan jeg godt vente til turn.

EDIT: Nu er det afprøvet. Det var sgu fancy :)

06-01-2006 18:24 #16| 0

Der er et par ting jeg har tænkt på vedr. position ved højere limits og meget lave limits. Disse tanker har fået mig frem til nogle ting som jeg bruger ved (relativ) high-stakes borde, nemlig at position ikke har lige så høj betydning ved disse borde som f.eks i turnering. Man skal selvfølgelig være meget opmærksom på sin position, men det behøver ikke at dominere ens spil så meget som flere PN´ere lader til at gøre. Er der andre som har nogle ideer og tanker vedr. dette?!

ps. jeg syntes at denne hånd skulle foldes på river, og det syntes jeg at i har argumenteret fint får. Jeg ville dog ikke bette 200-300 får at teste ham (@Pooh!)

06-01-2006 19:13 #17| 0

@Gra + Pooh

Hvis jeg er villain i denn hånd og bliver re-raiset til 550 på turn og derefter mødt med et bet på 200-300 $ i en ca. 1.400 $ pot, ja så pusher jeg any two !

06-01-2006 20:08 #18| 0

Bliver lidt nysgerrig. Hvad er det for en all in bug der bliver talt om, og hvilken betydning har det for at nogle er kommet heldigt til deres penge?

06-01-2006 20:22 #19| 0

@Lius

Hvordan tror du bettingen var gået, hvis du havde pottet floppet?

06-01-2006 20:35 #20| 0

op på hesten igen hva ?

"vil bare sige fuck pacific og råde stabile spillere til at holde sig væk, da det er fuldstændigt usandsynligt at for eks. få 3x KK i løbet af 1½ time og løbe ind i AA alle 3 gange.".....

06-01-2006 21:47 #21| 0

Preflop: Don"t like, men i et svagt øjeblik er jeg nok med alligevel.

Flop: Lead! Problemet med dit check, er din ellers smukke position til initial raiser. Hvis initial raiser better (hvilket han altid gør), og 2. mand caller, er du tvunget ud i et mastodont re-raise, der lægger de fleste andre hænder end dem, der har dig slået. Samtidig kan du håbe på et raise fra AQ/KK/AA, og resten af hænderne tager du alligevel bare et continuation bet fra (som er langt mindre value, end du vil have ud af din fornemme hånd).

Turn: Givet din linje på floppet, leader jeg turn, af samme årsager som Hardgrove nævner. Jeg leader dog enten for lidt mindre eller lidt mere end halv pot, givet villains agressions niveau. Samtidig gør villains handrange, at han ikke nødvendigvis trækker helt vildt tyndt.

River: Jeg check/folder alle bets over 400.

- Asger

07-01-2006 02:19 #22| 0
OP

#thomsen
jah, var meget nede da jeg skrev det, og ville bare svine alle til pga. så stor en loss. Dog er jeg ret sikker på pacific er siden for mig... :)

#hardgrove
tror han havde callet mig ned på max. pot bets hele vejen igennem., og ""måske foldet til et oversize raise"". Men dette kan jeg jo sige når jeg ved hvilke hånd han har. I situation ville han lave et continue bet med any hand og hvis jeg potter floppet ville jeg ca. 8/10 gange tage den på stedet vil jeg tro.

Grunden til dette er at jeg viser stor styrke ved at smide et pot bet afsted som den første, og det er meget mærkværdigt spil, da det er sjældent jeg smider pot bets af som den første i hånden.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar