NL600 Maniac 4bet sjov

#1| 0

Vores villian spiller noget 40/27/3 og er mildest talt en hustler i galehus niveau. Spillede ham også i gårdagens natte-session hvor jeg har gentlemanden at takke for et par tusinde dollars. Igår kom hjem med AA på hånden mod hans Q10 suited i en lignende situation før floppet.

Vi er begge cirka 200bb dybe i situationen. Vi er 5 ved bordet, en fisk under revolveren open caller, og folder efterfølgende til action. Det samme gør både lille og store blind. Hero sidder med 6 6

4 Spillere
Vilain 1100$ (Cut off) raiser 21$
Hero 1240$ (knappen) 3Bet 74$
Vilain 4bet 178$
Hero ????

16-01-2010 23:17 #2| 0

Jeg kan godt lide et fold ;)
Jeres dynamik gør det faktisk til et mere sikkert fold, da han kan tage flere af qq-99 kombis med i hans 4bet (/call) range..

16-01-2010 23:32 #3| 0

Asger_b

Havde de samme tanker. Mit problem i disse situationer er at jeg sjældent har lyst til at give sådan en modstander kredit for hans 4bet, da jeg ved hans bredde for hænder er utroligt stor. Det skal også siges at det ikke er første gang han har 4bettet i dette spil, dog uden showdown. Han er samtidig set folde til et 4bet click fra en af de andre spillere. Mine tanker var at jeg mod denne type hustler stadig har en fornuftig FE, samt at jeg ved et kald ikke er slemt bagude?

17-01-2010 10:19 #4| 0

Dit 3bet er IMHO ret ringe. Hvorfor ikke bare kalde og se et flop i position 200bb dybe? Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor du vil 3-bette her....


100bb dybe kunne jeg måske tale mig ind i et 5b shove, men 200bb dybe, så ser det ikke så godt ud at 5-bette (og kalde et 6bet shove).

Jørn

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar