NL600, HU, FD i RR pot

#1| 0

Denne hand er imod samme villain som i: www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=191308


Nu spiller vi to borde. Her er de noter jeg beskrev i den anden tråd:

Her er lidt ekstra information. Mine noter på villain fra en tidligere match er bl.a. at han kalder CR med en bred range af hænder der har ramt bordet og hvor han har valgt at cbette. Dvs når han bet kalder floppet har han any A, og de gange han c-better TT-KK, 9x, 6x, folder han ikke.

Jeg tror dog han checker 9x, 6x, TT-KK relativt tit her - specielt da vi er blevet lidt dybe. Derudover har jeg ikke indtil videre ikke helt set de samme call-tendenser som mine noter beskriver.

Mht RR pots er han villig til at kalde med en bred range vs 3bets. Han spiller sine draws hårdt. Han er også set RR folde vs b3b. Samt RR kalde AI med QJo på Q86tt.

Han leadar en meget bred range oop på turn efter flop går check-check.

Og til sidst ved jeg også han er i stand til at lave moves en gang i mellem. Han er fx set CR river med A6 på 3QKccs,3s,Jc efter flop går check check, turn cc han, river CR han, hvor jeg betaler med K4.
---
Derudover er at sige, at matchen er blevet mere aggro. Jeg har bl.a. stakket ham med KQ vs QJ på Q86tt i en rr pot. Han har stakket mig med 54 vs AA på K63tt i RR pot. Jeg har også stakket ham med JJ vs 43s hvor jeg 4better preflop og han kalder. Flop K høj går ch-ch. Han leader turn J og better AI river K. På det her tidspunkt er jeg oppe ca 2 bi vil jeg tro. Min opfattelse er, at villain er en smule tiltet - dog ikke ude af kontrol tilt eller sådan noget.

Villain 827
Hero 1196

jeg 3better fra 18 op til 66 med Q8. (nok en fejl, men pyt...)

flop A96 132
hero 66 (burde nok bette højere -- Comments?)
villain 180
hero calls (?)

turn A96, 7 492, eff. stacks 584
Hero ?

Hvad er min plan?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar