NL600 - Handreading

#1| 0

Party Poker NL600 6-max

Jeg har ikke spillet ret meget med villain, der indtil videre har åbnet en del preflop og taget den ned på floppet efterfølgende.
Han virker umiddelbart okay.

Villain har $980, jeg dækker.

Preflop:
Villain åbner i CO for $21. SB caller og jeg caller fra BB med T8.

Flop: A 9 7 ($63)
SB checker, jeg leader for $50. Villain betaler, SB folder

Turn: 4 ($163)
Jeg better $130, villain betaler.

River: J ($423)

My move?

13-07-2006 15:41 #2| 0

?

Bet, $280 ...

Hvis han caller, fint.
Hvis han folder, ærgeligt.
Hvis han raiser/skubber, så brækker du dig, og trykker call.

13-07-2006 15:42 #3| 0

jeg stikker vel en 200 ud her. det virker som om Villain har A med mellem kicker, da han hverken raiser flop eller turn.. det kunne også være et trciky set, men tvivler stærkt på at du er slået af en højere flush. men hvem ved.

13-07-2006 15:44 #4| 0

Hvad Kripke siger.

Dog brækker jeg mig ikke, men jeg instacaller! :)

13-07-2006 16:07 #7| 0

Samme som pethie, ingen grund til at brække sig før stacken forsvinder den fokerte vej fra midten :)

13-07-2006 16:07 #5| 0
OP

@ Kripke
Der er måske ikke så meget kød på hånden, men min overvejelse gik på, hvad villain skal betale et standard valuebet med set ift. den måde han spiller hånden på?

Cr river? Bet mindre? Bet mere?
Hvorfor, hvorfor ikke?

13-07-2006 16:07 #6| 0

Ang. titlen på posten, hvis det er en hand-range du er ude efter.

Jeg synes det er svært at sætte villain på en hånd her, som han spiller sådan.

Kan være AK, AQ, AJ, der prøver at holde potten under kontrol, men ikke vil give slip. Det kan derfor desværre også være AsKs, AsQs.

T8 virker også oplagt, men givet din hånd lidt usandsynlig, 68 er en mulighed.

To par kombinationer virkelig langt ude, da jeg formoder han raiser med dem senest på turnen.

Hvis han har floppet set, så malker han den godt nok igennem. En donkey AA måske.

Rangen er rimelig stor, og det er meget få hænder du taber til. Men, hvis han ikke er helt væk, så snævrer det hans range en del ind, når han flatcaller turn.

Og dog, du skal nok ikke have meget mere end 2:1 på river for at kalde et skub.

13-07-2006 16:09 #8| 0

Jeg ville også skyde 200-250 på river. Jeg tror ikke han har sat dig på et draw fordi du har spillet så agrassivt. Jeg kan ikke forestille mig at han skulle have en større flush - så skulle han sidde med AK eller AQ - og så må du jo bare betale manden.

sunek

13-07-2006 16:22 #9| 0

"Der er måske ikke så meget kød på hånden, men min overvejelse gik på, hvad villain skal betale et standard valuebet med set ift. den måde han spiller hånden på?"

Well, der er ingen garantier her. Men problemet er, at du misser value fra en række hænder du har slået hvis du ikke better - men det ved du self. godt.

Som jeg ser det:

Han kan have et missed draw. Bluffer han med det på river? Måske, måske ikke. Hvis han er observant og iøvrigt spiller godt, hælder jeg til "måske ikke".

Han kan have AK, AQ, AJ, forsøge at holde potten lille, men tro, at han er god givet hans eget image, og den linie du vælger imod ham. Han har åbnet meget, og nu er der en ved bordet som ''makes a stand'' imod ham. Den range mister du value mod, for hvis det er det, som han har besluttet, så kalder han også noget der ligner halv pot på riveren. AJ skubber han måske også, who knows.

Hvis han har spillet et set sådan her (As, 9s), så insta-betaler han riveren, hvis ikke han skubber.

Dvs. mod den range af hænder du er oppe mod er der bare, så vidt jeg kan se, mere equity i at leade ud.

Og jeg tror halv pot er nogenlunde rigtigt, fordi det er småt nok til at hans marginale hænder kan kalde. Det er udelukkende baseret på hans linie indtil river. Hvis han har en af de hænder (AK, AQ, AJ), så afslører hans linie, hvad hans plan er.

Sets instabetaler halv pot. Går du større, mister du måske de marginale hænder.

Måske kunne han aldrig finde på at spille AK, AQ, AJ sådan her, og så er min analyse helt off. Men jeg anser det for muligt.

13-07-2006 16:23 #10| 0

Bet hvad du tror han kan betale med AK. ~250-300 lyder godt. Insta-caller et push

13-07-2006 20:22 #11| 0
OP

Jeg bettede $300, og han instafoldede :S

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar