NL600 150bb turn situation

#1| 0

Har egentlig altid syntes at pokernet var en lettere befængt hønsegård, men med alderen kommer mild, og har nu valgt at oprette mig herhid.

Villian er en dygtig gambler der spiller 24/18/4 over 600 hænder (ja pokertracker er jo desværre blevet en del af nutidens poker)

Har tidligere skubbet ham rundt i manegen, og han har ikke vist nosserne til at se mig op endnu. Vil gerne skubbe her, men er bange for at miste momentum grundet tidligere dynamik. Hvad siger folket?

SB: $1,069.15
BB: $570
UTG: $757.05
Hero (BTN): $981.75

Pre-Flop: 6 5 dealt to Hero (BTN)
UTG folds, Hero raises to $18, SB raises to $75, BB folds, Hero calls $57

Flop: ($156) 3 6 J (2 Players)
SB bets $109, Hero calls $109

Turn: ($374) 7
SB bets $265
????????????

15-01-2010 23:27 #2| 0

Det er ret "almindeligt" at skubbe her. Din range er næsten altid ret weak, han kan reppe mange hænder, og ikke mindst så har han en del draws, du har +60% mod. Så.. fintfint.

I øvrigt fedt med lidt malerisk sprog af dynamikken ;-)

15-01-2010 23:51 #3| 0

Hey
Over mit niveau men prøver alligevel.
For mit vedkommende er det ret vigtigt hvordan du har skubbet ham rundt i manegen.
Hvordan ser Villians range fx ud på turn de gange han har måtte lægge sig. Dvs. har han skudt turn og du er kommet over toppen og hvordan ser hans range ud med 2 barrels på et forholdsvis tørt board?
Ud over FE, dine odds osv, som er OK for et skub i den traditionelle forstand, som Asger_b påpeger, så vil jeg klart mene, at ovenstående er relevant at tage med i betragtning.
Man kan også vende den mht dynamikken - skubber du og taber til hans AJ eller overpar, så kan denne dynamik sagtens vendes til yderligere fordele, da man må formode at det er den eneste hånd du har vist op som så var bluff/semibluff...derfor bør du kunne tage yderligere value senere når Villian nu ved dette....
Ja et forsøg og håber du kan bruge det....

16-01-2010 00:07 #4| 0

villan er dygtig gambler lol

sr. for spam, men du skriver meget smukt :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar