NL500: QQ OOP in cold4bet pot

#1| 0

Villain er 25/18/4.1, 900/hands. Har tidligere set ham flatte AA på BTN mod CO hvor der var aktive sq i blinds. Ellers har han flattet AQs mod ham der åbner UTG, så ved ikke helt hvad hans range er.

Synes det er lidt mærkeligt spots med underlige stacks. Min perceived range må være super stærk så jeg ved ikke om der er meget value i at bette floppet men på den anden side kan han spille perfekt hvis jeg checker floppet da min hånd er faceup.

Hero ($518)
BB ($500)
UTG ($500)
UTG+1 ($1,456)
CO ($500)
BTN ($363)

Dealt to Hero Q Q

UTG raises to $17.50, fold, CO raises to $60, fold, Hero raises to $120, fold, fold, CO calls $60

FLOP ($262) A 4 J Stacks er 380 effektivt.

Hero ?

28-04-2010 10:47 #2| 0
Pokernets ME vinder !

Altså jeg vil ikke mene vi nogen sinde kan folde hånden, men jeg hader at bette, medmindre du føler du kan induce et eller andet underligt fra ham somehow, men det virker ikke til at være tilfældet.

Check-call for stacks imo.

29-04-2010 21:47 #3| 0

@ walth

Er ikke uenig, men vil gerne lige være sikker:

Du mener at hvis han har TP eller bedre er det ligemeget hvilken linje vi tager og vi kan få value fra hans bluffrange ved at ch/calle for stacks hvilket er vigtigere end at valuebette Jx og draws her og derfor ch/caller du?

29-04-2010 22:49 #4| 0
Pokernets ME vinder !

yes. Draws skal han nok selv bette. Og Jx kan vi vel valuebette river mod i visse spots hvis han/du er frisk.

30-04-2010 13:53 #6| 0

Jeg c/f flop, det rammer hans range sygt godt.

30-04-2010 14:59 #7| 0

c/f flop kan være ok, men hvad er det lige du mener hans range er, hvis det her flop rammer så godt?

30-04-2010 15:30 #9| 0

AK, AQ, JJ, AJs, QQ, hvor jeg vil lægge mest vægt på AK, AQ.

30-04-2010 19:28 #12| 0

@Yarx

QQ og JJ kan jeg til dels være enig i, jeg tror dog ikke nogen sane villain caller AQ el AJs her (og hvis han caller AJs, caller han vel any Axs). Jeg tror han har PP like always her, jeg er dog i tvivl om han kan være tricky nok til at calle AA og KK, da vi repper så stærkt utg, at han nok altid shover for at få betaling med det samme.


@OP

Hvis du bare sørger for at checke Ax i dette spot nogle gange fremover, så er det ikke et problem at checke QQ

01-05-2010 12:26 #14| 0

Jeg better som standard mellem 1/3 og 1/2 pot og giver dermed villian en beslutning ... (jeg gør det samme med Ax/"nuts")...caller villian, checker jeg turn og afventer villians træk...(jeg gør det samme med "nuts"/Ax)

A'et er efter min mening så stor en del af din range, at villian sjældent vælger at bluffe stacken ...desuden er A'et også i en stor del af villians range, hvorfor jeg heller ikke ser den store idé i at at smide stakken til midten uden den mindste form for timing eller betting tells fra villian...

så bet og lad ham gætte i stedet for omvendt, er min standard linje her, men strømlining er som pow9199 er inde på nok det vigtigste...

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar