NL400 T2P Monoboard

#1| 0

5-handed

Eff. stacks ca 175bbs

Ingen PT/Stats

Reads
Villain : semitricky reg. Stats estimeret til noget 23/19/2-3 stykker. Virker til han er begyndt at 3bette mig 1/2 light både i og oop. Ingen blødninger fra hans side, og spiller i øvrigt med lidt over 300bbs.

Hero : Aktiv ved bordet. Mine normale stats er vel 22/18/2.8 ish. Jeg har 3bettet et decent amount, og har floatet en hel del potter i pos. Ingen blødninger herfra heller.

Vi har indtil videre kun haft preflop clashes ala raise/3bet/fold, og har som jeg føler det respekt for hinanden. Jeg har dog taget ham af en del hænder på turn/river med nothing, efter jeg har floatet nogle raggy flops, men er ikke sikker på han har lugtet foul play.

Hånden :

Foldet til Villain på button : raiser 3.5bbs

Hero 3better fra SB til 13bbs med AQ

Villain kalder 9.5bbs

FLOP AQ3 ( 26bbs )

Hero leader for 20bbs.

Villain kalder 20bbs.

TURN 4 ( 66bbs )

Hero ?


Lead, c/c, c/f, c/r ? Hvad er planen, og hvorfor?

GA

04-12-2008 13:00 #2| 0

Jeg havde bettet 40-50 bbs ud i potten, synes ikke rigtig han kan have flushen allerede? KJ,K10, J10 tror jeg havde lagt sig pre-flop.
Og hvis han har en lille suited spar hånd, hører du nok fra ham efter dit turn bet.. Så ville lægge mig hvis han kommer over toppen efter turn-bettet.. Kalder han blot turn, ville jeg C/C river hvis der ikke falder en spar, eller C/F, hvis en spar falder..

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar