nl400. Hvad skal jeg gøre

#1| 0

Hejsa

Så vil jeg sgu lige poste min første hand-analyse. Plejer egentlig bare at læse andres og så ellers suge viden til mig.

Men den her hånd har drillet mig hele dagen og kan ikke finde ud af, hvad det "rigtige" move er i denne her situation.

Spillet er HU nl400.

Vi har spillet i ca 40 min og jeg har allerede taget ham for 2 buy-ins og de sidste par hænder op til denne hånd har jeg reraiset ham ud af nogle store pots.

Jeg har set ham clicke mit raise preflop 3 gange og to gange har han vist et stort par op. 3. gang aner jeg ikke, hvad han havde.
Den ene af de gange kalder jeg på knappen med TJ suited og tag et helt buy-in fra ham. Så kan idioten lære ikke at gay-raise :)

Anyway. Vi har begge spillet meget aggressivt (det er jo HU), men vil dog sige, at jeg har reraiset over the top på ham en del gange og har taget hånden på det.

Jeg sidder med ca $1200.
Villain $400

Hero får 8 6 på knappen

Villain limper ind og jeg raiser standard (i vores spil) til 15.

Villain clicker den til 24 og Hero kalder.

Flop (48): 4 6 8.
Villain checker og jeg smider 48 i hovedet på ham.
Villain reraiser mig til 150.
Hero???

Jeg kunne godt tænke mig kommentarer til, hvad der er det "rigtige" move her og hvilken hånd man kan sætte ham på.

Og så undskylder jeg, hvis mine farvekoder ikke dur. Jeg har dog prøvet så godt jeg kunne :)

Edit: Jeg ændre lige min 40 timer, til 40 min. Small mistake

28-11-2006 21:06 #2| 0

Ville nok reraise igen, kan ikke se hvad han klikker med som du ikke slår her og nu....

"Vi har spillet i ca 40 time og jeg har allerede taget ham for 2 buy-ins"

Derudover vil jeg foreslå at du går i seng du må da være pænt træt :-)

Mvh Slot

28-11-2006 21:07 #3| 0

Han har sikkert overpar og med dynamikken i spillet slipper han sgu nok ikke væk fra det. Jeg smider rest i hovedet på ham.

Men jeg er sgu også så aggro Hu:O)

Han får rigtig fine odds, selv til et fd.

All in!

28-11-2006 21:16 #4| 0

All in...

Det er HU...

Hvad kan du ellers gøre her...
Jeg kan ikke se andre muligheder.....

Jeg ville sætte ham til enten par på hånden som du også selv siger at han haft et par gange...
Eller overkort og han bare er træt af dine raises.. :-)


Men slippe den for andet end all in kan jeg sgu ikke....

Hvor få hænder er det lige der har dig slået....

28-11-2006 21:22 #5| 0

Allin inden et scarecard hjælper ham væk fra hans overpar. :)

28-11-2006 21:25 #6| 0

skuuuuuuuuuuuub.

28-11-2006 21:32 #7| 0

Rest...

28-11-2006 21:48 #8| 0
OP

Fint, der var også lige præcis det jeg gjorde, nemlig skubbede.

Min grund til at gøre det var, at (som Psyzoid siger) et scarecard ville kunne få ham til smide sit overpar. Og jeg var faktisk ret sikker på, at han havde et overpar.

Uheldigvis foldede han og jeg kom derfor til at tænke på, om der måske havde været en bedre linie. Måske at lade ham "bluffe" på turn for resten.


28-11-2006 22:17 #9| 0

hvad så hvis der 5 var kommet, så havde alt action været dødt, så bare til midten på floppet, det er det eneste korrekte....

Mvh Slot

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar