NL400 HU - SRP eksploderer på river mod god reg.

#1| 0

Er midlertidig forhindret i at spille, så må igang med lidt selvanalyse... Here goes...

BB er en af de bedste midstakes regs på Stars. Han spiller lidt 2/4, mest 3/6 og meget lidt 5/10. Spiller ham primært for at få noget godt video materiale til et review.

Vi spiller 4 borde og respekterer begge hinandens spil. Vi åbner 100% og han defender efter de første 100 hænder 64%.

NL400 med effektive stacks på 160bb.
Preflop: Hero is SB with 92
Hero raises to $8, BB calls

Flop: ($16) A23
BB checks, Hero checks

Turn: ($16) 5
BB checks, Hero checks

River: ($16) 4
BB bets $45, Hero raises to $156

Korte umiddelbare tanker:
Jeg tror, at jeg kan slippe profitablet afsted med et raise her. Primært fordi det er et spot hvor jeg har mange flere 6x end ham, og mange af hans 6x ville bette turn. Læg dertil at han formentlig overbetbluffer en del her.

You like?

Redigeret af Cawbow d. 28-12-2012 16:22
28-12-2012 15:30 #2| 0

Jeg kan ikke lide det. Hvad skal han opnå ved et overbet? Tror ikke din fold% stiger betragteligt om han better "normalt" eller 3x pot i det spot her, så jeg synes egentlig ikke det er et spot han "overbetbluffer en del". Men jeg kender ham selvfølgelig ikke.

Derudover; Er det ikke et board vi som udgangspunkt cbetter og barrel'er en god reg på?

Redigeret af AubreyGraham d. 28-12-2012 15:32
28-12-2012 16:17 #3| 0

Stacks?

30-12-2012 00:29 #4| 0
OP

@AubreyGraham

Sorry, sent svar.

Ved ikke om jeg skal tolke dine spørgsmål som egentlige spørgsmål eller bare som statements, som underbygger, at du ikke kan lide mit play?

AubreyGraham skrev:
Jeg kan ikke lide det. Hvad skal han opnå ved et overbet?


Folde splits ud(!)(?)

AubreyGraham skrev:
Tror ikke din fold% stiger betragteligt om han better "normalt" eller 3x pot i det spot her,


Det tror jeg bestemt, ellers er der da noget helt galt!

AubreyGraham skrev:
Derudover; Er det ikke et board vi som udgangspunkt cbetter og barrel'er en god reg på?


Som udgangspunkt nej.

No offence, men på baggrund af dine udsagn må du næsten misreade boardet?

@Ostehans
Nogle imputs? Eller ville du bare stikke dit barberede hoved frem i en analysetråd?
30-12-2012 02:41 #5| 4

Vi skal cbette floppet 100% her.

Det jo ikke ligefrem et moneymaker spot. Hvad med bare at komme videre i teksten . Hvis Villian er en god reg er han vel ret balanceret i spottet og svær at exploide.. Det jo ren gætte leg også for 4 bb.

For mig at se er din bluff/6x ratio den samme som hans. Hvis du kan bluffe her. Kan han så ikke bluffe tilbage? Du åbner op for at du kan lave nogle gigantiske fejl. Det kan han ikke.

Jeg kan godt lide dine tanker. Men det sku ikke umagenværd i dette spot.

Sorry to say. men Det ligner du føler dig ejet. Du kan ikke call profitabelt og du vil ikke ligge dig ned og tage den i prutten.

30-12-2012 09:32 #6| 0

Fold pre når du har med en dygtig spiller at gøre der defender ultra light.

Kan godt lide rivertankerne men qua han defender så light har han altså væsentlig flere 6x i sin range end 'normale' regs her. Hvis du skal raise er det fordi du ved han har tendenser i splitpot spots til at leade tungt for at bluffe dig af men ikke med argumentet om han ikke har 6x i sin range, imho

Ellers et dynamik spørgsmål / 'intuitions' spørgsmål og det er sku svært at analysere på, set i et vakuum ser det spewish ud men hvis han er typen der kun skyder stort for at folde splits ud og skyder normalt for value er det jo et fedt spil

30-12-2012 14:19 #7| 0

@TeQ...

Imo kan man ikke kalde det ultra light at defende 64% mod min raises, slet ikke hvis det er inkl. 3bets, hvilket jeg formåder. Bortset fra det, så ville jeg nok også godt folde denne usle handske pre.

Postflop rammer new era fint.

30-12-2012 15:25 #8| 0
Pokernets ME vinder !

@new_era

Hvorfor skal vi cbette A23r med 100% frekvens? Jeg kan nærmest ikke finde nogle boards jeg vil cbette 100% på HU i SRPs (givet den brede range vi har).

31-12-2012 00:58 #9| 0

@walth

Din balance money:D
Også sat på spidsen. Men generelt bør dette flop cbettes, især når vi er foran hans range og vores hånd spiller dårligere og dårligere for hvert street.

31-12-2012 01:00 #10| 0

Det største problem ved at raise er, at villain skubber en single 6'er.

31-12-2012 01:07 #11| 0
Asger_b skrev:
Det største problem ved at raise er, at villain skubber en single 6'er.


new_era skrev:
For mig at se er din bluff/6x ratio den samme som hans. Hvis du kan bluffe her. Kan han så ikke bluffe tilbage? Du åbner op for at du kan lave nogle gigantiske fejl. Det kan han ikke.


This and this. Gigantiske fejl = du caller hans 3bet og han viser en 6er.
03-01-2013 02:12 #12| 0

Jeg håber ikke det kommer forkert ud men jeg synes der er mange hænder som postes på dette site som er ekstremt spewy- inklusiv denne.

Der ligger 4 bb i potten og han overbetter stort-

fold :-)

03-01-2013 10:42 #13| 0
OP
Kuhling skrev:
Jeg håber ikke det kommer forkert ud men jeg synes der er mange hænder som postes på dette site som er ekstremt spewy- inklusiv denne.

Der ligger 4 bb i potten og han overbetter stort-

fold :-)


Haha, det er sgu fair nok Kuhling. Jeg folder i virkeligheden river af dine grunde, men ved videorevew får min coach mig mere eller mindre overbevist om, at raise er profitabelt.
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar