NL400 HU river trips mod overbet

#1| 0

Ikke at det har den store indvirken, men der burde stå euro, og ikke dollars.

Jeg hari kke set klust før, men han har spillet temmelig løst, 66/31 med en 3bet på 35. Dog har halvdelen af disse 3bets være kliks.
Vi har spillet rundt 200 hænder, her har jeg taget ham i at potte turn + river både som bluffs og for value, jeg har endnu ikke set ham overbette.

Han har ramt både en 1 outer og en 2outer på river i store pots, så det er mine egne penge jeg sidder på, men her hvor potten oprinder er det helt klart ham der har momentum.

Han har limpet ind før, men det er en sjældenhed.


Seat 1: -IDDQD- ( $802.30 USD )
Seat 2: klust ( $338.20 USD )
klust posts small blind [$2.00 USD].
-IDDQD- posts big blind [$4.00 USD].
Dealt to -IDDQD- [ 8 5 ]
klust calls [$2.00 USD]
-IDDQD- checks
** Dealing Flop ** [ K, Q, 8 ] Pot: 8
-IDDQD- checks
klust checks
** Dealing Turn ** [ 2 ] Pot 8
-IDDQD- checks
klust bets [$4.00 USD]
-IDDQD- calls [$4.00 USD]
** Dealing River ** [ 8 ] Pot 16
-IDDQD- checks
klust bets [$16.00 USD]
-IDDQD- raises [$50.00 USD]
klust raises [$312.20 USD]

21-06-2009 05:27 #2| 0

Disse mooves er yderst sjældent skæg, det er i hvert fald min bitre erfaring. Problemet med disse limpende villains er at de, efter min mening, kan have anytwo. Din range bliver dermed mere transperant end villains gennem håndens forløb. Jeg folder river medmindre villain er supertyret og har vist total foragt for penge tidligere. Et call kunne også komme på tale mod en super kompetent villain, men de limper desværre ikke så tit :)

21-06-2009 17:03 #3| 0

muck

21-06-2009 20:24 #4| 0

Jeg kan bedre lige at leade river. c/r skriger af styrke.

Som spillet mucker jeg nok, men har lidt svært ved at se hvad villian kan have. K8 og Q8 better vel flop, så det jeg er mest bange for er A8. Tror vi splitter ofte. Det der gør at jeg folder, er at villian oftere har os slået end han bluffer. Tror stort set aldrig villian bluffer i det spot.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar