NL400 - Cr med busted draw

#1| 0

Party NL400 - 6 max

Jeg har været ret aktiv ved bordet indtil videre og taget meget ned på floppet.

Villain har ikke gjort det store væsen af sig. Har dog set ham spille en væsentlig pot, hvor han flatcaller et flopbet på et semi-ragged board mod en pfr-raiser og bagefter raiser all-in på turn. Villain havde top set.

Villain har $520, jeg dækker.

Preflop:
Jeg er varm og åbner UTG med J7 for $14. Villain caller på button som den eneste.

Flop: 8 9 4 ($34)
Jeg stikker $26 ud. Villain raiser til $76, jeg caller.

Turn: K ($186)
Jeg checker, og han checker bag (hmm?)

River: 3 ($186)
Jeg checker, villain better $150. Jeg skubber...

Kommentarer?

31-07-2006 16:32 #2| 0

Jeg tror ikke, stacks er dybe nok til, at det her er profitabelt. Han skal calle 260 ind i 760ish og betaler nok med AK, KQ eller et forholdsvis sandsynligt par T-Q.

Det virker ikke dumt at vælge et CR, men jeg får kolde fødder, nu han næsten potter river iht. til de odds, du giver ham.

Jeg kan dog også godt lide at stikke ud på river.

31-07-2006 17:13 #3| 0

Det er underligt han checker bag dig på turn. Han bør da bette for at beskytte et set... Efter turn-checket så er hand range nok set (noget usandsynligt), TT-QQ (måske AA), A8, A9, str8 draw, eller flush draw.

Det er jo oplagt at bluffe på river. Spørgsmålet er om et alm. bluff med bet på $150 er bedre end et CR-bluff.

Villains relativt høje bet på river kunne jo også tyde på et bluff, så måske er CR-bluffet mest profitabelt...

Jørn

31-07-2006 17:30 #4| 0

Jeg ELSKER det play der. Folk der CR bluffer river er psyko scary.

31-07-2006 17:39 #5| 0
OP

@ Phearlezz
Jeg tænkte også meget på, om jeg tilbyder for gode odds på river. Mine overvejelser var dog, at villain formentlig checker bag med en del hænder, der lige netop kan grædecalle mit push (TT-QQ, 9x, par+fd). At han så vælger at stikke ud, gør det mere sandsynligt, at han har en stærk made hand eller et busted draw som mig. Hvis han virkelig har floppet et set, virker det dog meget underligt, at han checker turn med så farligt et board....

@ Xizor
Ja, jeg følte mig også som en rigtig badass møgtyr ;)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar