NL400 3mands vs reg

#1| 0

Spillet er nl400 3handed på ongame

Villian er reg og tror han er meget vindende i netop dette game.

Jeg har 2 gange 3bettet villian ude af position, hvor han har foldet til mit c-bet, som jeg har skudt begge gange.

Her til hånden: Har AQ

Seat 3: Pokahondas ($214 in chips)
Seat 8: mamourm ($391 in chips)
Seat 9: CaXcaS ($485.60 in chips)
ANTES/BLINDS
CaXcaS posts small blind ($2), Pokahondas posts big blind ($4).

PRE-FLOP
mamourm bets $12, CaXcaS bets $40, Pokahondas folds, mamourm calls $30.

FLOP [board cards: 7,T,K ]
CaXcaS bets $62, mamourm bets $144, CaXcaS folds.

TURN [board cards: 7,T,K]
mamourm wins $292.

Er det spew at komme over toppen her på floppet? Hans lille reraise på floppet får mig bare til at tænke bluff..

Mine tanker er: Han er en god spiller, og jeg har set ham 4 bette ak før - hvad er så hans range?

frygter umildbart mest 1010 og KQ, men kan vi få ham til at ligge KQ her? - bare nogle gange..

Det jeg vil frem til er om et skub på flop vil være profitablet her?

03-01-2009 17:58 #2| 0

Såfremt villian 4better AK, AA og KK og samtidig kan lide at lave ballede i rr pots kan jeg rigtig godt lide at skubbe her.

Bordet er meget drawy og han kan fint sidde med et sådan her. Her er du fint inde.

Du skriver at KQ er i villains range. Jeg tror meget ofte, at villain blot caller de c-bet på floppet her med KQ.

Dermed er villains range set, draws og bluff. Det giver altså fin mening at skubbe her.

03-01-2009 18:06 #3| 0

Ja os lidt grunden til jeg poster hånden - for ville sku gerne have skubbet her. :D

Tror også at villian ville reraise floppet mere med et draw?

Dog tænker jeg at han måske ikke vil riskerer at 4-bette mig væk med AA KK, da det var lige i starten af session. -

men så igen jeg har outs og det lugter sku af bluff!

Hvis bare man havde en timebank på ongame :D Så havde jeg sku nok skubbet her.

Håber der kommer flere kommentarer - ved mindre diskusionen self er slut ?

03-01-2009 18:41 #4| 0

Du har alt for meget equity til at betfolde floppet imo.

Jeg kommer altid ind her, så opgaven er vel hvordan får vi pengene bedst i midten.

Du kunne:

-bette mindre, like 40-45$ for at øge hans frekvens af bluffraises så du kan skubbe over med FE.

-Bette mere, like 70-75 for at maximere FE og for at fortælle ham at du nok ikke folder til et skub.

-Checke til ham for at få ham til at skyde, og så raise allin over hans bet.


Som spillet skubber jeg over hans lille raise.

03-01-2009 19:03 #5| 0

@ -IDDQD-

Er helt ening med dig!

Hvad der dog er den bedste plan er jeg lidt i tvivl om.

rasikere at blive floated en del hvis jeg better lavt, og så skal jeg også ud og skyde turn - spørgsmålet er self om det gør noget ?

Kan ikke lide at checke - kan jeg ikke rigtig se mig selv gøre med AA / KK / AK eller flushdraw her.

Bette højere tjaa tjoo :D

Hmm.. kom ikke rigtig frem til så meget ? hehe

Andre der har en brugbar linje her?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar