nl25 200bb dyb med trips

#1| 0

Hej vi spiller $25.00 USD NL (6 max deep) og er 200bb dybe villain spiller VPIP: 32, PFR: 15, 3B: 4 over 400 hænder. tror ikke villain han nogle bluffs i sin range her.
jeg checker til hans 3-bet da vi er 200bb dybe og ikke mener jeg kommer godt ind mod denne spiller med AK hvis pengene kommer ind pre.
Hvordan vil i spiller hånden her?
Folder vi river som spillet ?


Seat 2 is the button
Seat 1:Player1( $50.10 USD )
Seat 2: Player2 ( $46.49 USD )
Seat 3: Player3 ( $26.82 USD )
Seat 4: Player4 ( $24.75 USD )
Seat 5: Player5 ( $26.48 USD )
Seat 6: Hero ( $53.09 USD )
Player3 posts small blind [$0.10 USD].
Player4 posts big blind [$0.25 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ A K ]
Player5 folds
Hero raises [$0.75 USD]
Player1 raises [$2.25 USD]
Player2 folds
Player3 folds
Player4 folds
Hero calls [$1.50 USD]
** Dealing Flop ** [ Q, 6, K ] pot 4.85
Hero checks
Player1 bets [$3.50 USD]
Hero calls [$3.50 USD]
** Dealing Turn ** [ K ] pot 11.85
Hero checks
Player1 bets [$8.25 USD]
Hero calls [$8.25 USD]
** Dealing River ** [ 8 ] pot 28.35
Hero checks
Player1 bets [$36.10 USD] (is all in)

06-06-2011 19:36 #2| 0

Imo C/R floppet når det er så drawheavy. Prøver lidt på at tænke på nogle hænder han tager den her linie med som vi slår og kan sku ikke finde ret mange desværre. Men kan også bare være jeg ser spøgelser. Der er 3 kombinationer af AA, 3 kombinationer af QQ og så skal vi måske regne en enkelt kombi med af KQ. Hvis du ikke tror han går nuts i det spot her med air, så tror jeg sku næsten at det er et fold. Kan bare ikke se mange Kx i hans range, ej eller Qx. Der er bare næsten ingen hænder som han 3-better, vi slår i det spot der.

I praksis snapper jeg - i teorien folder jeg. Kan godt være jeg er way off i min analyse, men så må cheferne lige rette mig.

Mit gæt på hans hånd: AA

06-06-2011 19:45 #3| 0

@IHR
er ret enig. Tror dog ikke Villain tager denne linje med AA. Den ligner mere QQ. Meeeeeeen jeg folder sjældent bare fordi jeg er en spewtard

06-06-2011 20:24 #4| 0

"Mit gæt på hans hånd: AA"

Hvorfor skulle han spille AA på den måde? For at få kx til at folde?

@OP
Jeg tror jeg spiller den ligesom dig jf. villians 3bet stats.
Problemet med at c/r flop, som jeg ser det, er at jeg ikke har lyst til at stacke af med TPTK i en 400bb pot mod en villian, som ud fra sine stats på ingen måde virker aggresiv. Derudover fratager vi ham også muligheden for at skyde to streets med air/semi-air.
River må være et temmelig klart fold.

08-06-2011 22:31 #5| 0

Jeg endte med et fold men var meget i tvivl om det var det rette play.

Martin.

09-06-2011 01:26 #6| 0

Først og fremmest mangler der nogle væsentlige parameter til at bestemme, hvorledes vi skal agere på turn og river;
Hvad er hans cbet procent på turn og river?
Har du set ham bluffe i 3bettet pots?
Har du notater på hans betsizing?

At c/r floppet/ turn er gyseligt uden ekstraordinære sikre notater på ham, fordi hans valuerange har os knust i dette spot (Pokerstove, hans range = 99+, +AQs)og de få hænder (floppet AQs, 99-JJ, og på turn tilføjes AA til den range), som vi kan få value af ved at gøre vores hånd en til bluffcatcher, folder højst sandsynligt til aggression fra vores side.

Instafolder river (readless), hvis man ikke allerede har foldet turn, da hans stats antyder, at han er en forholdsvis loose, passiv donkey med en tight 3bet procent, hvilket bekræftes af hans forfærdelige betsizing (både pre- og postflop):) Jeg nægter at tro på, at han shipper AQs, 99-JJ eller værre på river (Han lukker måske øjene og gør det), men hans range er så polariseret på river(95% valuerange i form af nuts, air 5% af gangene), at der ikke er skyggen af profit i et kald (readless).

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar