NL200->NL50 Pokergenopstart

#1| 0

Hey Pokernet

Jeg har grundet et grimt downswing holdt mig en del fra poker de seneste 9 måneder. Jeg har dog igen fået lysten tilbage og har tænkt mig at give det seriøst skud igen ved siden af studiet.
Jeg har tidligere spillet NL200 og nu starter jeg op på NL50, hvor jeg i denne måned er 16 BI oppe. Så jeg lægger ud med en bankroll på 30 BI til NL50. Jeg hopper så op på NL100, når rullen siger 3K$

I forbindelse med min genopstart vil jeg gerne sikre mig at jeg har styr på det hele igen, hvor jeg håber I vil komme med tilføjelser og råd til mine nedenstående punkter:

1. PT3 er sat op med fornuftig HUD

2. Script som hjælper til multitabling

3. Målsætning nedskrevet og motivationsbet indgået med m8

4. Personlig pokerkontrakt:
- Kun Spille når jeg er motiveret
- Spille Std aggro ABC poker
- Vælg den kedelige løsning, med mindre jeg har et argument for at afvige
- Ordne lektier og andet praktisk inden grind
- Max 4 borde
- Post mindst en hånd på PN efter endt session
- Lad vær at c-bette i 3-bettede puljer, hvis jeg ikke vil AI

5.???

29-10-2009 13:21 #2| 0
- Lad vær at c-bette i 3-bettede puljer, hvis jeg ikke vil AI

Leak?
29-10-2009 13:31 #3| 0

Spillet har ændret sig en del på 9 måneder. Vent med at sætte de regler, til du kender spillet igen. :)

29-10-2009 13:33 #4| 0

"Lad vær at c-bette i 3-bettede puljer, hvis jeg ikke vil AI"

Det syntes jeg fandme er et stort leak hvis du aldrig c-better i 3-bettede puljer hvis du ikke vil all-in.

Du skal c-bette mange hænder som muligvis ikke har ramt på bestemte boards alt efter modstanderen.

29-10-2009 13:37 #5| 0

Et lille hijack....

Hvilket script bruger folk til at multitabel? og hvordan fungerer disse?

29-10-2009 13:39 #6| 0

Hej Mallekalle, fedt du giver det et skud igen.


Jeg har lige staket en til nl50 shorthanded, som er/var i samme situation.

1. Kom ind på spillet igen, da det hele tiden ændrer sig, det er helt sikkert min guts største problem!!!

2. Hold dig til dit eget regelset, hans og jeg ser dog noget anerledes ud.

Når du føler dig 100% up2date på det pågældende blind, giv den gas et stykke tid før du rykker op.... For det tager ikke lang tid at lave 30BI på nl50, hvis du virkelig kan slå det blind!

GL :D

29-10-2009 17:30 #7| 0

Tak for alle svarene.

Lad vær at c-bette i 3-bettede puljer, hvis jeg ikke vil AI
- Er noget forsimpelt, men det betyder, at hvis jeg egentlig tidligere har haft et problem med at bet-folde i 3-bettede puljer, hvor jeg havde nok equity til at skulle kalde et AI potoddswise.

Håber på mere feedback :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar