NL200: turn spot

#1| 0

Jeg faldt over et spot idag hvor jeg ender med at snakke om hånden med et par guys på bordet (gg me). Jeg er ikke hero i hånden, så der er modded i den, excuse me om det går lidt galt, men pointen kommer frem. Solarking er spewy, og 100% manden bordet er bygget om, men hvordan spiller vi vores hånd bedst, og hvad gør vi på de forskellige streets?


Seat 5 is the button
Seat 1: Lamacun ( $435.34 USD )
Seat 3: HERO ( $286.20 USD )
Seat 2: Rattus111 ( $333.50 USD )
Seat 4: Solarking7 ( $533.52 USD )
Seat 6: j4yd8sy3dd4 ( $210.18 USD )
Seat 5: fissejoe ( $247.35 USD )
Lamacun posts small blind [$1.00 USD].
Rattus111 posts big blind [$2.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ Kc Qd ]
HERO raises [$8.00 USD]
Solarking7 calls [$8.00 USD]
fissejoe calls [$8.00 USD]
Lamacun calls [$7.00 USD]
Rattus111 calls [$6.00 USD]
** Dealing Flop ** [ 2 J 9 ] (Pot: $38ish)
Lamacun checks
Rattus111 checks
HERO checks
Solarking7 checks
fissejoe checks
** Dealing Turn ** [ 5 ] (Pot: $38ish)
Lamacun checks
Rattus111 checks
OOPPSYdaisy checks
Solarking7 bets [$19.00 USD]
fissejoe calls [$19.00 USD]
Lamacun folds
Rattus111 folds
HERO?

30-05-2010 08:08 #2| 0

Ville aldrig raise her da Solarking sikkert er typen der vil se os op med 9xish hænder. Med KQ kan man både kalde eller folde. Nu da fisken viser interesse i potten hælder jeg mere til et forsigtigt kald
da vi har 10 outs, semi deep og en caller som bygger potten.

Som default play ville jeg nok folde mere fordi vores outs ikke er clean med 2 flushdraws derude...
Floppet er standard check.

30-05-2010 13:47 #3| 0

Jeg er lidt i tvivl, om den her hånd er et level, eller om du skal have retfærdiggjort din mening om, hvordan hånden skal spilles? :)

Jeg smider hånden direkte i mucken på trods af, at fisken er med i hånden. Vi har kun to sikre outs, ingen FE, og nogle halvklamme reverse implied odds. Tilmed sidder vi ude af position. Floppet checker jeg også.

Du mangler i øvrigt at rette nicket til "HERO" et enkelt sted på turn. Det forvirrede mig lidt.

30-05-2010 15:04 #4| 0

For det første slet nick i sidste del af hånden..

Kald er IMO den dårligste option.. Vi har 5 røde kort i decket der gør vores hånd super tricky at spille, og muligvis kommer til at koste os dyrt..

Dertil kommer der diverse draws der kan gøre river nasty hvis vi rammer, Q10, 108 osv..

Så enten skal vi ud og charge draws for value, og dermed skyde rigtig mange rivers, eller også skal den i mucken.. Hvor Mucken IMO er klart den bedste løsning..

- x

30-05-2010 15:38 #5| 0

Call! Vi har gode odds, K og Q er ofte en del af vores outs anyway og selvom det kan blive halvklamt at bette på T river, kan vi betfolde ret let og forvente at blive callet af de 9000 forskellige 2p comboer der findes

30-05-2010 16:42 #6| 0

Der er da aldrig nogen af dem der har to par... Better halv pot og den anden flatter på et super koordineret board...

Synes det er helt væk at kalde.. Vi er OOP, dvs. at hvis vi spiker en Q eller en K, hva så? Betfolde?.. Checkkalde? I bedste fald går den CCC og vi tager potten ned..

De tusind andre scenarier er når vi rammer, og drawsne samtidig completer og vi bare smider penge ud af vinduet..

- X

30-05-2010 21:30 #7| 0

Nu skrev jeg også at T vil give dem mange 2p comboer på river

Og når vi spiker river, er det bet-fold med alt andet end nuts, check er helt fjollet, for både K og Q kan give dem en masse næstbedste handsker, der caller river...

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar