NL200: TP vs unknown semi-shorty

#1| 0

NL200@Ongame

Villain er unknown og jeg har max siddet ved bordet i 5 hænder.

Jeg har ikke lavet noget overhoved.

Seat 1: HEMAN1968 ($198.35 in chips)
Seat 3: psicho-team ($141.35 in chips)
Seat 6: Razga4 [A,Q] ($199 in chips)
Seat 9: samcheas ($227.15 in chips)


ANTES/BLINDS
samcheas posts small blind ($1), HEMAN1968 posts big blind ($2)

PRE-FLOP
psicho-team calls $2, Razga4 raises to $10, samcheas folds, HEMAN1968 folds, psicho-team calls $10.

FLOP [board cards: 6,T,2 ] - $23
psicho-team checks, Razga4 bets $18, psicho-team calls $18.

TURN [board cards: 6,T,2,8 ] - $59
psicho-team checks, Razga4 checks.

RIVER [board cards: 6,T,2,8,Q ] - $59
psicho-team checks, Razga4 bets $30, psicho-team raises to $90, Razga4 folds.

Jeg skal lige være sikker på at jeg ikke tager en helt retarded linje.

Comments?

07-01-2010 02:16 #2| 0

Som vi snakkede om, så kan jeg simpelthen ikke se hoved eller hale i den linie han tager..

Jeg nægter, at tro ret mange spillere checker floppet og turn med en stærk hånd, for derefter at c/r river.. Derfor betaler jeg os river, fordi jeg simpelthen ikke kan se mening i hans spil..

Derudover kan jeg sagtens bette lidt lavere på floppet, da der ikke rigtig er nogle ting vi skal beskytte vores hånd imod..

07-01-2010 08:37 #3| 0
OP

Jeg kan sagtens se dine argumenter som vi også snakkede. Men som du ved så er jeg blevet VB'et/raiset til døde på river den seneste uges tid. Så jeg har særlig fokus på netop riverplay disse dage.

Bump.

07-01-2010 11:27 #4| 0
OP

Rolig nu. I behøver ikke falde over hinanden for at svare :)

07-01-2010 11:31 #5| 0

Jeg spiller den som dig og folder også river. Det føles som om de har den hver eneste gang man bliver checkraiset river, også selvom linjen er lidt mystisk.

07-01-2010 12:59 #6| 0

Hånden er über standard og du spiller den fint - omend jeg ikke better så meget på floppet. 15 er nok imo. Jeg autorraketfolder til hans raise og siger tillykke til hvad end han nu har, som har os slået.

07-01-2010 13:10 #7| 0

Jeg spiller den som dig også. Jeg synes i øvrigt - som Mancini - at du sagtens kan cbette mindre. Jeg kunne måske også godt se mig selv cbette endnu lavere mod en spiller jeg forventer ikke tænker det store over betsizing og derfor folder/caller den samme range så længe dit bet ikke er for lavt.

Jeg folder også river uden at tænke mere over det, og lægger ikke ret meget i at hans linje ingen mening whatsoever gir - villain har næsten helt sikkert slået dig, og så er det egentlig ligegyldigt hvad det er.

07-01-2010 13:20 #8| 0

Jeg synes, at der er flere elementer i hånden, der virker underlige:

- Limp/Call UTG (er obs på, at det er 4-handed, men det gør det ikke bedre)
- Hele linien post flop (villain repper sets og TTP)
- Størrelsen på CR i billetten, hvorfor får villain ikke stakittet ind (efterlader sig selv med 23)?

Af ovenstående årsager kombineret med at vi har absolut toppet af vores range, ender jeg med at betale, idet jeg også antager, at de fleste hænder, der slår os better river. Desuden er et værd at bemærke, at Heros ½-pot bet i billetten, kan tolkes som en invitation til at CR skum/weak hands af dårlige/middelmådige spillere.

Den er betalt og det tror jeg, den skal langt flere gange end smides.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar