NL200 - QQ deep i 3bettet vs Fish

#1| 0

Hej PN,

Blev lidt i tvivl omkring optimal linie i nedenstående hånd. Villian er grunden til vi spiller 3 handed - han er en kæmpe spew hovedløs agro oftest of bryder sig ikke om at folde.

Har 803 hænder på ham og han hedder 33/17 med AF 6,2. Han er i bund og grund passiv preflop og for agro postflop. Desuden har jeg river note på ham, at han overbetter monster river og underbetter medium hænder.

Hero spiller 28/24/9 i denne session - hvorvidt Villian ved dette kan jeg godt tvivle på.


$200.00 USD NL Texas Hold'em - Sunday, May 29, 06:05:14 ET 2011
Table Ilmenau (Real Money)
Seat 10 is the button
Seat 7: HERO ( $375.60 USD )
Seat 9: VILLIAN ( $457.30 USD )
Seat 10: Khadaal ( $215.35 USD )

HERO posts small blind [$1.00 USD].
VILLIAN posts big blind [$2.00 USD].

** Dealing down cards **
Dealt to HERO Q Q

Khadaal raises [$6.00 USD]
HERO raises [$21.00 USD]
VILLIAN calls [$20.00 USD]
Khadaal folds

** Dealing Flop ** 6, 3, 2

HERO bets [$25.00 USD]
VILLIAN calls [$25.00 USD]

** Dealing Turn ** 2

HERO checks
VILLIAN bets [$68.00 USD]
HERO calls [$68.00 USD]

** Dealing River ** 4

HERO checks
VILLIAN bets [$177.00 USD]
HERO ??

1. Bare call da hele pointen med check turn og river var at induce - men størrelsen på hans bet slog mig lidt ud, forventede han ville bette væsentlig lavere - som han plejer på river.

2. Vi kan da aldrig jamme i guess for value eller kan vi mod en type som ham ?

3. Kan vi nogensinde overveje et fold river?

4. Skal jeg raise turn, da han sikkert ikke smider sit A high FD specielt ikke hvis han også har ramt.

Synes godt om min linie da jeg spillede hånden - men efter da jeg gennemgik mine hænder blev jeg i tvivl.

Sugeren

30-05-2011 12:38 #2| 0

Jeg foretrækker at bette mere på floppet når I er så dybe. 1/2 pot er fint med 100bb, men med 200bb, så byder jeg nok mindst 80% pot på et så draw heavy flop.

Jeg foretrækker også bare at holde aggressionen ved at bette turn og shove river.

30-05-2011 12:59 #3| 0

Jeg better selv turn.
På river, efter at jeg selv har bettet turn, da kan jeg se argumenter for både ch/c og shove...afhængigt af hvor sandsynligt jeg tror det er, at villain caller A og K på turn, og hvor let han caller river shove.

Som spillet caller jeg river.

30-05-2011 14:37 #4| 0
OP

Thyssen
Du synes ikke den blive lidt nasty hvis vi byder turn og han jammer ind?

Eller snapper du bare og håber på han sidder med hvad?

Kan man argumentere for et bet/fold river på baggrund af han nok aldrig bluffer river?

Sugeren

30-05-2011 15:51 #5| 0

Som de andre:

Jeg better turn helt sikkert - kommer han ind over turn betaler jeg sgu.

Med din linie snapbetaler jeg river, omend hans riversize er lidt klam.

Når donks giver den max potter den på 2 streets har de den ofte =(

Allan

30-05-2011 16:22 #6| 0

Jeg betaler turn hvis han shover. Jeg har set for mange mærkelige turn-raises med mindre overpar, draws etc. til at folde et overpar her.

Det kunne dog være rart med et read på om han er typen der slowplayer made hands og/eller om han fastplayer draws.

Jørn

30-05-2011 16:28 #7| 0
OP

Han er ikke typen som er super agro på floppet - men han better 100 ud af 100 gange hvis man checker til ham.

Han er overagro turn - har set ham overbet jamme turn i en hånd hvor der bliver checked til ham, og den anden caller og han sidder med set.

MEN har også set ham clickraise turn og folde når den anden jammer ind over - så ved ikke helt hvad som sker i hans hoved.

Hans agresson flop er lav men den er sky high Turn (AF:12) - og river har jeg note på ham, at han better stort og overbetter med gode hænder, og underbetter marginale hænder.

Det er derfor jeg poster hånden, fordi hans River bet slog mig ud af den, forventede et bet omkring de 80-90 stykker fra ham.

Sugeren

01-06-2011 02:19 #8| 0
OP

Tak for svare =)

Jeg valgte at calle river og han vendte A 9

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar