NL200, Jacks på knappen

#1| 0

Okay, har lige en hånd hvor jeg er lidt i tvivl, har meget svært ved at sætte villain på en ''sane'' hånd her.

Villain har ca 120BBs ~jeg dækker
Hero får JJ - (stod også i topic, men er skrevet ind nu, og den J har jo også lidt at sige :) )

Villain er en ''semi''-regular, i den forstand, at jeg ofte har set ham, dog ikke mange timer i streg, og han spiller max 2borde. Har ikke haft nogle rigtige hænder mod ham før, og har ikke noget generalt read på hans stil, måske lidt for loose, men virker ret ''sane''.

Preflop:
Villain limper fra MP, jeg siger BBx5 fra knappen og både SB, BB og Villain caller

Flop:
29T

SB laver et suckerbet på 4BBs som BB og Villain caller, jeg raiser så til 30BBs, hvorefter SB og BB folder. Villain tænker lige 5sekunder og gayraiser+lidt (ikke engang 1½x mit raise).
Hero ?

-Umiddelbart et klart fold, men hvilken hånd kan Villain have som er SÅ stærk, at den kan flatcalle gaybettet, og lade os alle 3 trække til flushes og straights?
AT er der ikke, så kan det være 22, spillet lidt nutty, eller en insane spillet T9 - 99 og TT kan næsten udelukkes, dem ville han raise preflop...
Måske en QJ, men ville han ikke skubbe med den?

Any thoughts?

01-03-2006 00:59 #2| 0

Dine hole cards ??

01-03-2006 01:03 #3| 0

Den er svær at regne ud, men vælger dog at folde. Jeg ville umiddelbart sætte ham på 22, 99, TT eller evt en underlig KQ (WTF, hvis han har den!). Hvis han sidder med settet er det rigtig skidt ikke at raise, men han kan prøve at være dumfancy og calle i forhåbningen om et stort raise fra dig som PF aggressor. Derefter kan han squeeze SB og BB. Det ville godt nok være dumt, men klart noget der er set før.

Er han komplet idiot overspiller han en T''er, men hvis du siger han virkelig nogenlunde standard er det way out of line.

Edit: Nu fik du vist at J er væk, så folder jeg endnu mere, hvis det giver mening...?

01-03-2006 01:03 #4| 0

hehe se overskrift

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar