nl200 HU QQ

#1| 0

Som sagt har jeg 3bettet en del fordi han foldede så ofte. Nu er han begyndt at kalde en smule mere og har taget den ned med et flop raise et par gange. Derfor beslutter jeg nu at chekke alle flops i mine 3bettede pots. Det her er een af de første. Jeg ved at linien er lidt underlig, især turnbettet. For at være helt ærlig kan jeg ikke lige huske hvad ideen var med de bet sizes.


Seat 3: boris5132 ($414.00 in chips) DEALER
Seat 8: Hero ($202.00 in chips)
boris5132: Post SB $1.00
Hero : Post BB $2.00
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero [Q Q]
boris5132: Raise (NF) $6.00
Hero : Raise (NF) $18.00
boris5132: Call $12.00
*** FLOP *** [9 5 Q]
Hero : Check
boris5132: Bet $18.00
Hero : Raise (NF) $48.00
boris5132: Call $30.00
*** TURN *** [2]
Hero : Bet $33.00
boris5132: Call $33.00
*** RIVER *** [8]
Hero : Bet $103.00


comments?

20-06-2009 03:36 #2| 0

hvad er tankerne med turn her...jeg forstår det ikke...ligner lidt du vil induce et shove...men det er boardet bare overhovedet ikke til, da han enten har en made hand...eller gerne tager et billigt kort...

20-06-2009 03:53 #3| 0

Eftersom han caller dit cr på flop og du sidder med tre af damerne, er har nok på draw: Spades eller J10. Du bliver derfor nød til at bette langt mere på turn (potten er 132 du har 136 tilbage, så commit dig nu mens du er foran). Jeg ville bette min. 66 på turn og calle any river.

Alternativ linje er shove turn. Hvis han mener han er god på flop (caller dit c-r) så kan det være han mener han er god på turn. Hvis han 'trapper' med AA, KK så kan du lige så godt få pengene ind på turn inden der falder et scare card på river (f.eks. spade).

Dit river spil er ligeledes slemt, da du kun bliver callet af hænder der har dig slået (læs J10). Så bet mere på turn og shove river, da han derved får ekstra gode odds på river.

Alternativ linje på river er c-c eller crai, da han skal have chancen for at bluffe missed spades (han ligner et draw på flop, turn) - desuden er du weak på turn, hvilket måske kan få han til at bluff-shove river, hvis du checker. Som spillet kan jeg kun se 55, 99, KK, AA kalde dig (men som sagt ville alle disse hænder calle et større turn bet, så det taler kun for at du giver et free card til draws), mens alle fd folder og J10 crusher dig.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar