nl200, hånd2, btn vs sb, bet/ch turn?

#1| 0

Dealing cards to JustinSayne: QA
sjoliver folded
gazzolo folded
JustinSayne (200) raised to €6.00
BAMBU4A (200) called - €6.00
thepstar folded

** Dealing the flop: J74 (14)
BAMBU4A bet - €10.00
JustinSayne raised to €30.00
BAMBU4A called - €30.00

** Dealing the turn: Q (74)
BAMBU4A checked
JustinSayne checked

** Dealing the river: 8
BAMBU4A checked
JustinSayne bet - €49.00

BAMBU4A er en temmelig almindelig regular, dvs. ret aggressiv i de sædvanlige spots, så hans kald fra sb her er en smule atypisk. Han har sat sig ikke længe før, og jeg har ikke set ham leade i den her session. Jeg er klar over kald er en fin mulighed på flop, men med to overkort og Ah raiser jeg her en del af tiden. På turn kan jeg se argumenter for både bet og check, og det er sådan set her, jeg gerne vil høre, hvad PN har at sige.

05-02-2011 15:12 #2| 0

Jeg skyder turn her.

Jeg vil tro han 3better sine sets + topar stort set altid på dette board på flop, især når han donker. Så vil mene hans range består primært af draws og Jx.

Skyder derfor turn og regner også med at calle et shove såfremt han shipper.


Hvis du checker turn fordi du kun regner med at få betaling et street, så synes jeg sku det er bedre at bette turn og checke river bag, fordi jeg tror du får et call langt oftere eftersom han har en range der imo består af en stor procentdel draws.

05-02-2011 15:21 #3| 0

Synes Magli er spot on mht villains range og turn bet.

05-02-2011 16:57 #4| 0

Enig med Magli indtil turn. Vi skyder turn for value. Jx caller og div draws vil også gerne være med. Synes river bliver mere klam nu hvis han shipper.

Btw. hvor er stats af Hero og Villian? Er vi readless?

05-02-2011 17:22 #5| 0

Nu afhænger det naturligvis en del af reads, men ellers enig med Magli, ingen grund til at gi ham freecards på turn til alle hans draws, så hellere "vente" til river.

Blank river VB jeg nok også, da vi trods alt kan ligne bustet draw og han kan blive stædig med sin Jx

05-02-2011 20:57 #6| 0

Bet turn(call shove) og shove selv blank river.

Du ligner ikke selv specielt meget og vi er kun bange for 44 og 77 - derfor er det et rålækkert spot såfremt villan er lidt aggressiv. Tror du kan forvente at villian shipper sine (gode)draws indover her med en vis frekvens.

05-02-2011 22:49 #7| 0

@alle

Tak for svarene, ligner klar fejl at checke turn bag her af de årsager, der allerede er nævnt.

@zonki
Jeg har ingen stats at tilbyde, desværre. Vi er ikke readless, men vi er statless.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar