NL200: Floppet flush deep

#1| 0

Villain i hånden er reg, virker ret tagish (21/14, 3 2 2). Button er kæmpe fisk, og grunden til vi spiller. Hånden lige inden har jeg cbettet et A højt board mod villain, blevet checkraiset og forsøgt noget fancy dobbelt float da jeg samlede lidt outs op. Han 3barrellede mig af hånden i noget der lignede value. Umiddelbart virker han som en TAG i ordest bedste forstand, til stålet når han har den og ellers ikke det store væsen af sig. Selv 3 handed med fisken raiser han uhyre lidt buttons og gør ikke meget væsen af sig.

Jeg er lidt usikker på min linje, og jeg ved ikke om jeg er komfortabel med at få 175bbs ind her, derfor raiser jeg ikke floppet, thoughts? Planen er så at leade en turn som denne, for måske at induce, men hvad er vores plan så:

Villain raiser lavt
Villain shover
Villain caller river blanker (duh)
Villain caller river parrer
Villain caller river farver

Alle kommentarer modtages gerne, udover de decideret debile og retarderede, smiley.

No-Limit Hold'em, $2.00 BB (3 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

Villain (BB) ($362.18)
Button ($99.64)
Hero (SB) ($701.69)

Preflop: Hero is SB with 4, 3
[color=#666666]1 fold, [color=#CC3333]Hero bets $7, Villain calls $6

Flop: ($16) K, 2, 8 [color=#009B00](2 players)
[color=#CC3333]Hero bets $12, [color=#CC3333]Villain raises $40, Hero calls $28

Turn: ($96) 4 [color=#009B00](2 players)
[color=#CC3333]Hero bets $66

Total pot: $96

28-08-2009 09:19 #2| 0

Hmm ...

Spiller som dig på floppet - ikke fordi, jeg ikke vil ind, men fordi jeg beholde ham i potten. I blindsbattle i dette spots har jeg nuts i mit hoved.

Er derfra måske tilbøjelig til at gå efter CR på turn - Men lead er bestemt heller ikke dårligt.

Med et lead signalerer vi en svag til medium made hand(!?)

Derfor, som spillet, hvis:
Villain raiser lavt: RR
Villain shover: Call
Villain caller river blanker (duh): B/C
Villain caller river parrer: C/måske F (feel situation)
Villain caller river farver: C/nok F (feel situation)

28-08-2009 10:27 #3| 0
OP

Hvad mener du hans raise range på turn er, shove eller raise?

28-08-2009 16:11 #4| 0

Hvilke hænder vil du ellers spille sådan og leade turn?

Set? KT-Qo? Kx? Ax?

28-08-2009 17:07 #5| 0

@Joonas

Giver dig, at Vs raiserange på turn er meget smal: Sets, flush, par + [Ac] (dog ret unlikely).

Jeg kan dog aldrig se mig selv folde i det her spot.

Jeg er egentlig op med på at leade ud - men som coolkjaer insinuerer - gør vi så det med en rigtig stærk hånd som std.? Det kan i hvert fald tolkes, som vi gerne vil defende(?) - (og V ved vel, at vi som god spiller er i stand til at folde TPTK/GK her?)

Vi kan vel aldrig B/F trun? I så fald vil jeg hellere C/C?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar