NL200 facer CR med 2nd pair nut kicker turn

#1| 0

Player 1: 27/23 3b på 8.9% 106 hands
Hero: 40/35 3b på 11.5% (men det er mixet op med mine 3max games åbenbart)

Hand Information
, 2 BB (6 handed).

Table Information
Seat 1: Player 1 ($514.05) Small Blind
Seat 2: Player 2 ($242.3) Big Blind
Seat 3: Player 3 ($261)
Seat 4: Player 4 ($105.75)
Seat 8: Hero ($495.7)
Seat 10: Player 10 ($197) Dealer

Dealt to Hero


Preflop (Pot: $3)
Player 3: FOLD
Player 4: FOLD
Hero: RAISE $6
Player 10: FOLD
Player 1: CALL $5
Player 2: FOLD

Flop(Pot: $14)


Player 1: CHECK
Hero: BET $10
Player 1: CALL $10

Turn(Pot: $34)


Player 1: CHECK
Hero: BET $19 (std at bette lidt over halv pot eller?)
Player 1: RAISE $60

POT $154 hvis jeg caller og hvad er jeres plan på river og hvorfor? Hero har 419 bag og villain dækker.

- Mine egne tanker er at han nok havde 3bettet JJ og KK preflop som standard. Flattet 44. Hvad er hans CR range her?

24-09-2011 07:56 #2| 0

Jeg kalder, og kalder nok de fleste river simpelthen af den årsag, at villain ikke repper noget...

24-09-2011 16:07 #3| 2

Jeg synes det er skidt at bette 19 ind i 34 på turn her, du better vel ikke 19 med QT? jeg fyrer 26ish afsted.

Når vi så better så småt, kan det vel godt induce og villain repper ikke for meget (Kun KJ, 44, A4s og evt flattet JJ) så jeg caller nok

River afhænger så af villains tendenser, dynamik etc - både fold og call kan komme på tale

Redigeret af n1co18 d. 24-09-2011 16:07
24-09-2011 23:34 #4| 0

Med c/c på floppet har han ofte en hånd med showdown value. Kongen er et obv barrel kort for dig, hvorfor det også er fint at bette AJ (din betsize sejler dog, bet 25-30). Du kommer til at se semi weak ud med din betsize, hvilket taler for at villian oftere kan være i noget skum, men med c/c på floppet har han ofte noget Jx,4x eller 22-10's. Ingen af disse er oplagte hænder at lave om til bluffs. Hans value range er vel KJ og 4x. Det faktum at i er dybe gør dog at han med større sandsynlighed kan have JJ-AA.

Hvis villian er dygtig tror jeg hans range er højt vægtet mod den del der raiser for value her, så uden reads på at villian giver let op på river eller er donket, så folder jeg bare turn.

26-09-2011 07:49 #5| 0

Hva med AQ/AT? Det må da være en ret stor del af villains range.
Når de er dybe, taler det da blot mere for at villain bør 3bette AA

26-09-2011 14:35 #6| 0

Ifølge Baluga, så er det jo et fold… Men..

Hvis villian er god, så er det et godt board at floate, for at tage den væk fra dig på turn, da du som denne post viser, står i et klamt spot på turn og river når I er dybe..

Jeg er usikker på om det er standard linje at c/r nuts(4x, JJ) her på turn? Hvis det er det, så er det selvfølgeligt et fold, men også pænt exploidable.

Jeg ville nok kalde, da jeg sætter han på ruder-træk, air, (KJ), 4x, Jx – Hvoraf jeg kun er skidt inde mod KJ og 4x, 3-better han ikke de fleste broadway-kombis pre?. Jeg evaluerer river og kalder nok de fleste bets, uden ruder – Men det er jo naturligvis også exploidable…

Synes denne hånd er super read-afhængig og interessant.






28-09-2011 08:40 #7| 0

lol sick, jeg var i præcis samme spot for et par dage siden: AJ på et J44r, og også check/raised på K turn.

Hans linje giver ikke rigtig mening, da det nok er bedst at check/calle turn med fx 44, JJ og KJ, men når det så er sagt så er det jo ikke alle der tænker sådan, og det er selvfølgelig langt usandsynligt at han check/raiser dem på turn.

Jeg tror dog ret ofte man ser AT/AQ eller 55-TT som han laver om til bluff.

28-09-2011 12:20 #8| 0

Blehr. Stenet spot. Kan du kommer med lidt detaljer om reads og dynamik OP? Hvis han er en tricky fucker, så kan jeg godt finde på ofte at checke turn bag for pot control/bluff-inducing/at han valuebetter dårligere på river what evah.
Et c/r fra hans side i det her spot er klamt for stort set hele vores range med de her stacksizes. Omvendt repper han vildt tyndt. 4x er ret unlikely ligesom KJ er det, så vi er nede i meget få valuekombinationer. Desuden er det ret få hænder han repper, som samler ekstra equity op på turn. Turn semibluffs fra villains kan ellers imo sætte os i et klamt spot, hvor vi isoleret set kan foretage et fint turn call, men have grumme reversed, fordi vi ikke har nogen anelse om, hvilke kort, der forbedrer villain. Det kan få os til at calle/folde forkert.
Men i og med jeg sgu ikke rigtig frygter det her, så tror jeg ofte bare, at jeg hader mit liv, lukker øjnene og trykker call, call.

Redigeret af Løpenthin d. 28-09-2011 12:20
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar