NL200 ante, river CRAI

#1| 0

Ingen stats

nl200 ante
Hero KJ (430) raiser 7 utg, donk (360) betaler utg+1, Zografito (420) kalder i bb (semitricky reg, leader bredt range på flop)

flop (22): A 6 2
Zografito bets 14, Hero calls, donk fold

turn (50): Q
Zografito checks, Hero bets 36, Zografito calls

river (122): T
Zografito checks, Hero bets 98, Zografito crai 360, Hero?

Jeg varierer mellem raise og kald på flop, ligesom jeg varierer mellem bet og ch bag på turn, er ikke disse %er, jeg er interesseret i - selv om kommentarer om det selvføgelig er velkomne. Tilsvarende varierer jeg min betsize på river og er her obv i den tungere ende.

Jeg kan ikke skrive for meget uden at sige, hvad jeg selv mener om hånden, så jeg vil egentlig bare holde min kæft indtil videre og høre, hvad I mener om især river.

18-01-2011 04:17 #2| 0

Hvilke to kort har du på hånden?

18-01-2011 04:23 #3| 0

Sry, burde være rettet nu ;)

18-01-2011 04:32 #4| 0

Når man sidder og ser hånden syntes jeg:

Den gode spiller better ud i hånden, med dig og donken i baghånd.

Det tror jeg han gør med alle Ax samt alle flush træk, 2par og set.

Grundet jeg ikke tror han vil cbette KJ K9 på dette boad lader det mig kun
se at han kan have 6x eller 62

Jeg caller derfor 100/100 på dette board som kortene er faldet. og håber han har AA / QQ AQ 66 22.

Det var mine tanker så må i skyde på mig mig hvis i syntes det var donket :-)

18-01-2011 07:48 #5| 0

Rekib har ret i, at der er en vis uoverensstemmelse mellem flop lead, turn cc og river cr.. Hvis man har en antagelse om at hans turn agression ikke er totalt amputeret, så ville jeg da forvente, at han også leader højere fds på turn. Samtidig er jeg ik sikker på han shover alle flushes med de her stacks.. Så.. Håb på en blockerhånd vel ;-).

18-01-2011 13:11 #6| 0

@BlackSatin:
Jeg er enig i dine idéer omkring spillet på flop, turn og river-bettet.
Jeg ville kalde hans raise på river.

Jeg er også enig i RekiB's overvejelser :)

18-01-2011 13:19 #7| 0

Det giver ikke megen mening at han skulle have en flush her, da det for det første vel trods alt er begrænset hvor mange hænder han leader på floppet. Han kunne have 6x hvilket nok er de mest sandsynlige flushes han kan have. For det andet, virker det mærkeligt, at han ikke 2nd barreler et turned FD med 6x da han vel ikke forventer at have SD value.

Yderligere har du næsten aldrig en flush her medmindre du selv har 6x. Desuden er der super mange hænder han kan lave om til et bluff på river.

Det kommer nok lidt an på, hvor light du tror han caller PF (han har jo nok trods alt en ret bred range med en fisk i potten og 200bb dyb), og hvor ofte du tror han 2nd barreler et turned FD.

Overall virker det dog til at være semi klart kald hvis han er nogenlunde kompetent.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar