NL200 - AKs får FD turn men bliver raised

#1| 0

Posted nogle hænder på DC - men smider dem lige her også - så jeg kan få lidt mere feedback på dem.

Håber folk gider se den igennem selvom kommentar er på engelsk.

Hi,

Here is another one, where i didnt really like the situation i got myself into. Maybe C/C turn is better?

Game is on Ongame and is 5max

Villian is a regular and we have some history but nothing huge. Villian plays 28/24/9 with AF Turn: 36% - he also has a Fold to CB of 45% over 1.240 hands.

Have note on him he dosent like to fold has a WTSD of 32% but isent very agressiv. He slowplays monster hands, i seen him C/C, C/C , CRAI with set on flop vs init raiser on flushy flop.

So he could have a 9 here, but i would assume he would build the pot from the flop since we are deep.


NL Holdem $2(BB) Replayer
SB ($67)
BB ($327)
Hero ($307)
CO ($816)
BTN ($204)

Dealt to Hero A K

Hero raises to $6, CO calls $6, fold, fold, fold

FLOP ($15) 9 7 9

Hero bets $9, CO calls $9

TURN ($33) 9 7 9 4

Hero bets $20, CO raises to $59, Hero ????


Can we just call and C/F any non club river, but can we expect him to bet a club river?

Do we stack off river - if we check, he bets, we raise and he jams? or if we lead and he raises?

I really didnt like the situation - as i said maybe C/C is better on turn?

Sugeren

02-06-2011 01:33 #2| 0

Dine sizings er i den lave ende, er det noget du balancerer? Ret afgørende faktor for vores option.

02-06-2011 13:02 #3| 0

Raiser mere både på flop og turn! Uden noget rigtig historie folder jeg turn. Kan ikke se logikken i at kalde en turn raise med nut FD på et paret bord!

Hvis vi kalder turn, skal vi selvfølgelig stacke af på random

Nikk

02-06-2011 18:10 #4| 0

Jeg synes ikke c/c turn er så vag en option endda. Han better alle hans random floats og vi samler lige pludselig en forfærdelig masse god equity op, som man godt kunne tro et float ville reppe på river. Desuden better han højst sandsynligt også sine straight draws og vi kan heller ikke udelukke hans float har samlet noget op på turn i form af FD og en OESD.

Problemet ved, at vi får et raise smidt i hovedet er, at vi lige meget hvad vi gør, så er det ikke skide fedt. Jammer vi og han folder, så havde vi højst sandsynligt den bedst hånd og når han caller, så snapper han og vi kan være helt døde eller trække tyndt.

Jeg caller turn og reevaluerer river. Jeg check/jammer nok clubs rivers, mens det bliver på gefühl om jeg caller hvis vi spiker vores par.

02-06-2011 18:31 #5| 0

Bliver meget på feeling, kan godt lide at betale og også betale blanke rivers, synes han mere ligner et kombidraw/draw her end en 9'er.

Tror jeg går i checkcall donkey mode på mere eller mindre alle rivers her. Eneste hånd vi kan frygte synes jeg er 44, men, igen, hans raisesizing ligner heller ikke et der vil bygge en pot men mere et level for at få dig til at smide

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar