[NL200] AKo River value ?

#1| 0

Spillet er 3 handed, Hero har spillet ~20/15/3
Villain har spillet 50/6/1 over 350 hænder og sidder på 280$, Hero dækker.
Vi har ingen speciel historie, han virker som en lækker donk at have ved bordet.

Btn folds
Villain completes
Hero AK raises to 7
Villain calls

Flop: 8A9 pot: 14
Villain checks
Hero bets 12
Villain Calls 12

Turn: 2 Pot: 38
Villain checks
Hero bets 38
Villain calls 38

River: T pot: 114
Villain checks
Hero ---> valuebetter vi ?


Mine tanker går på at der er masser af value fra esser hele vejen ned da han virker som en fyr der går dybt med TP, og måske endda kan kalde et ½pot river bet med K9 Q9 J9 TJ og måske holdings som xT.

Hånden:

River: T pot: 114
Villain checks
Hero bets 52
Villain raises 52
Hero ?


Set dagen efter, er det et easy muck,
eller hvad siger i ?

30-07-2008 15:59 #2| 0

Synes du spiller hånden ganske glimrende hele vejen til river. Turnbet er IMO marginalt for stort, men eller ganske fint.
Du genåbner bettingen med dit valuebet og villain kan sagtens have ramt AT f.eks.
Ligeledes kan han udspille de få hænder du repper, ved at raise selv om hans specifikke draw ikke completede. AK i din holding er meget sandsynlig.
En blank på river ville jeg valuebette, men denne ti'er bryder jeg mig ikke om og vil checke denne ned.

Som spillet mucker jeg denne uden specifikke reads eller historik. Denne hånd vinder du simpelthen ikke ofte nok ift. pot-odds du tilbydes.

/sakii

30-07-2008 17:06 #3| 0

Ud fra villains stats mener jeg, at det er et glimrende valuebet. Mod en dygtigere spiller ville jeg være enig med Sakii, men en 50/6/1 er næppe den helt store river-bluffcheckraiser, og du kan sagtens få value fra en masse forskellige hænder. Når det så er sagt, skal du obv også mucke til raiset, da du som sagt VB'er ud fra den betragtning, at du ikke forventer, at han vil bluffraise.

30-07-2008 17:14 #4| 0

Jeg better lidt mindre på turn, std ~30. Jeg er ikke vild med at bygge en kæmpe pulje her. Med et std 3/4 pot bet har han alligevel ikke odds til at drawe. Potter du turn på drawy boards som std?

River er fint value bet, og jeg folder til river raiset, selvom jeg ikke er meget for det. Men jeg tror han 2 par+ alt for ofte.

30-07-2008 17:42 #5| 0

Bet mere på river - muck nu.

30-07-2008 18:10 #6| 0

Jeg valuebetter river næsten hver gang mod denne villain. Du får betaling af alle skæve esser, som sammen med FD, er det han ligner mest.
Fold må nu være at foretrække, da vi må gå ud fra, at han med de stats ikke er typen der ude på sjov her. Slet ikke med et A på bordet, som han jo nok sætter dig på!

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar