nl200, 206bb, KK, bvb,3bet, alternativ linje?

#1| 0

Hey PN

Villian er reg, og har været ret aktiv. Han har 3 bettet mig 2 gang hvor jeg har foldet hver gang. En spiller har lige for ladt vores bord, så det er første gang han har direkte position på mig.

han spiller 26/21/3 3b på 10%, han cbetter flop 72%.

Overvejer meget at 4 bettet, men mener han 3 better meget bredt, og c-bet noget nær 100%. Så bestemmer mig for at flatte, og check-raise næsten any flop. Hvilket nok ikke var helt gennem tænkt, da jeg ikke umiddelbart havde en plan for hvad jeg ville gøre hvis han 3 better mig.

Hvad gør vi på flop??

og hvilken linje ville I vælge? og hvorfor?

HERO ($412.40)
VILLIAN($795.85)
DONK ($18.60)
xxxxx ($443.75)
HERO posts small blind ($1)
VILLIANposts big blind ($2)
---
Dealing pocket cards
Dealing to HERO: [K, K]
DONK folds
xxxxx folds
HERO raises $4 to $5
VILLIAN raises $16 to $18
HERO calls $13
--- Dealing flop [3, T, J] POT: 36
HERO checks
VILLIAN bets $26
HERO raises $80 to $80
VILLIAN raises $154 to $180
HERO??

hvad siger i??

/Poples

03-06-2010 20:37 #2| 0

Jeg 4better pf som standard, fordi vi er 200 bbs dybe, og derfor kan forvente flere calls end normalt, da stacksizes giver lidt mere råderum på floppet end 100 bbs.
Er ikke helt vild med at spille KK oop 200 bbs dyb mod en dygtig modstander.

Mod en spiller som villain kommer jeg aldrig væk på dette flop.

03-06-2010 20:47 #3| 0

Jeg synes din plan preflop er fin, jeg synes dog den giver mere mening, hvis du c-c alle streets.

Dit flop cr mener jeg iø er alt for stort, 65-75, så kan vi lettere bluffe fremover. På et board så drawwy, stacker jeg nok af, han har masser af straight draws og flush draws, desuden tror jeg ikke han 3better flop m AA, det efterlader ham m JT, JJ, TT og en lille del 33 vi trailer vs, så ind med skidtet... Selvom det ikke er mega sjovt

03-06-2010 21:18 #4| 0
OP

@pow

synes bare c-c alle streets giver ham for mange muligheder for at potkontrolle som han finder det mest optimalt, og han kan bruge sin position perfekt. Hvis floppet havde været 27Qr kan jeg bedre følge dig, men på et flop med så mange draws synes jeg at der vil være for mange turns jeg ville være bange for at calle, eller turns som vil dræbe action.



jeg bilder mig selv lidt ind at ved "kun" at call hans 3 bet preflop, under repper jeg lidt min hånd i forhold til hvis jeg 4better?? hvad mener i?

04-06-2010 01:44 #5| 0

Vi er så enige i at det ikke er det sjoveste flop at c-c, tanken med bare at calle, og så bare calle i bund, er at beskytte vores range til senere spots. Så kan vi lettere calle med lavere PP, uden at skulle ramme et set hver gang, samt nogle mere spekulative hænder, som normalt spiller dårligt OOP, men kan gøres profitable når vi er dybere og han har respekt for når vi checker til ham

Og du har obv ret i at du underrepper KK pre

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar