NL20: trip aces 235bb dyb - ser jeg spøgelser?

#1| 0

Jeg er ret overbevist om, at jeg missplayer denne hånd rimelig galt på turn og river. Jeg stinker generelt til at spille deep. Jeg synes min linje er svag og passiv. Er jeg for bange for flushes/både? Jeg vil gerne have kommentarer til linjen og min tankegang!

Villain er en KÆMPE fisk, der spiller 79/16/2.50 over 60 hænder. Han har været oppe og runde 300-400 BBs. Han har fået sin stack på en masse crap. Han spewer rundt med sine penge.

Hero har siddet dyb med villain og en anden villain i noget tid og det reflekteres tydeligt i stats: 40/30 over 60 hænder. Hero har stacket Villain af med TPGK (såvidt jeg lige husker) og har taget en del pots ned på floppet. Har generelt været rigtig aktiv.

Dealt to HERO [A J]
random posts the small blind of $0.10
VILLAIN posts the big blind of $0.20
random Spray folds.
HERO raises to $0.80.
random folds.
random folds.
VILLAIN calls $0.60.

Dealing Flop [A T A] ~~ 1.70$
VILLAIN bets $0.20.
HERO raises to $1.30.
VILLAIN calls $1.10.

Dealing Turn [Q] ~~ 4.30$

VILLAIN bets $4.
HERO calls $4.

Dealing River [9] ~~ 12.30$
VILLAIN bets $7.
HERO calls $7.

Mine tanker:

Flop: Han min-better, hvilket jeg har lidt svært ved at tolke. Jeg raiser naturligvis for value, da han kalder latterlig light på sådan et flop. Jeg skulle nok have raised mere.

Turn: Første tanke: "GG, han har ramt sin flush". Han spiller ikke kun Axs, så der er stadigvæk en helvedes masse kombinationer af flushdraws i hans range. Jeg beslutter mig for at kalde for at shove -river og for at kalde et reasonable donkbet fra villain på blank river.

River: Relativ blank river. Han donker ud igen og jeg kalder da jeg stadigvæk har en tro på min hånd er den bedste. Det giver ingen mening at raise i spottet, da vi ikke bliver kaldt af worse - med mindre han naturligvis også har ramt trips.

_____

- Raiser vi turn? Vi har stadig en del equity mod hans flushes med vores J, da K obviously er en lille del af hans range her.

- Kan vi nogensinde folde river mod sådan en villain? (Er jeg for bange for flushes/både?)

- Hvilken linje vil i køre mod denne type villain?

- Hvilken linje vil i køre, hvis villain var en TAG?

21-03-2010 05:35 #2| 0

Stop nu med at tænke så meget. Du kan aldrig raise for value her. Insta snap call. Ikke raise turn obv....

22-03-2010 08:33 #3| 0

Instant call!

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar