Villain er en aggro spiller, der godt kan tænke lidt men er lidt donket, der spiller 44/26 med f23b på 0/6 og f2cbet på 25% EDIT: over ca. 150 hænder. vi har clashet lidt men villain har indtil videre kommet bedst ud af det
Hand Information
, 0.2 BB (6 handed).
Table Information
Seat 1: heyjarv ($20)
Seat 3: declansdad08 ($36.34)
Seat 5: Hero ($78.63) Dealer
Seat 6: kozladoy ($21.9) Small Blind
Seat 8: treeoml ($20.8) Big Blind
Seat 10: lorenz21 ($20)
Dealt to Hero
Preflop (Pot: $0.3)
lorenz21: FOLD
declansdad08: RAISE $0.8
Hero: RAISE $2.4
kozladoy: FOLD
treeoml: FOLD
declansdad08: CALL $1.6
Flop(Pot: $5.1)
declansdad08: CHECK
Hero: BET $3.4
declansdad08: CALL $3.4
Turn(Pot: $11.9)
declansdad08: CHECK
Hero: BET $7.2
declansdad08: CALL $7.2
River(Pot: $26.3)
declansdad08: BET $23.34
[replay]6046[/replay]
mit spørgsmål er om vi kan kalde her? kan aldrig se villain spille et set sådan da han virker til at vide at man skal protecte mod draws.
nl20 - Toppar i 3b pot 180bb dyb facer shove
Synes det virker klamt, og i og med det er en dyb pot hælder jeg nok mest til et fold her kan bare ikke se dig være god ret mange gange her... Spar træk misser det er vel i hans range ala 89♠ og 8x♠ gab hænder.
Du siger Villian er en smule donkish så vi må vel worst case også tage hænder som 7x med, og OE comboer ala 9T,59... Kort fortalt caller jeg aldrig her... Alt for mange hænder der slår dig i hans range i forhold til hvad du slår...
For at få tankerne igang esben mus.
Hvad formoder du vi slår her?
Hvilken range caller villain to barrels med som ikke completer på turn/river?
Hvad ønsker du selv at han viser her?
♥
mit indtryk af villain er at, selvom han er en donk, er i stand til at lave en made hand om til bluff.. håber han har Ax hånd som har indset at han er bagud og ikke vil opgive potten. Det eller en KQ♠ agtig hånd kan jeg se ham spille sådan som jeg har slået.
Jeg har det sådan i de spots her, at villain alt for ofte, efter at c/c to streets og lead river, simpelthen gør det for value.
Har lidt svært ved at sætte ham på Ax, for med SD-value tvivler jeg på, at han bare shipper river (AQ-) på et så semiscared board. Hvis han er typen der vil være aggressiv med Ax, tror jeg også vi tit hører fra ham på floppet eller turn.
Vi skal være god over godt 33% af tiden og hans range, når han kalder så light, har både 9T, 7x og flushes og så måske nogle kombier af missed spardraws.
I min optik har han for mange valuehænder og få for kombier af bluffs til, at jeg kalder den her og kan ikke se hvorfor, han vil lave AJ eller AT om til bluff, når han har SD-value. Men puha den er ret close hr. Myrup!
grunden til at jeg tror han kan lave AJ/AT hænder om til bluff er fordi jeg spiller min hånd ret face up. jeg ligner hvad jeg er Ak/Aq/Aj som vil have rigtig svært ved at kalde et shove, derfor mener jeg at det er et godt spot for et bluff shove..
men kan godt være jeg overtænker situationen for meget?
Jeg tror du gør ham bedre, end han lyder. Tror ikke han tænker meget over vores linje og hvad vores range er, eller at vi vil have svært ved at kalde med AK-AQ.
Tror grundlæggende at sådan et move her fra en donk 9/10 er et tegn på, at han har ramt og nu vil han kaldes og få value, og undgå c/c på river.