Nl10z - 337BB dybe med top 2 par - linje check tak

#1| 0

Hej PN


Kommenter gerne på hvordan i ville have spillet hånden anderledes og hvorfor?


Villian slår mig som typen som ikke kan stoppe sig selv i at valuebette med et overpar til bordet og da bestemt ikke folde.

Villian har kort forinden 3-bet fra SB med med QQ, bettet tungt flop og turn på board: 8 5 5 2 8,

jeg caller med A4 IP og better tungt på river som villian snap-caller.

Over 66 hænder er villian 23/16 med 3-bet på 14,8% og en post flop aggression factor på 44% (Er det højt??)


Hero og villian er 33,72$ dybe

Hero åbner til 0,28 med J10 i CO,

Villian 3-bet til 0,89 I BB, Hero kalder.

(Pot 1,83) FLOP: J 5 10 -

Villian c-bet 1,83, Hero kalder.

(Pot 5,49) TURN: 9 -

Villian better 5,49, Hero kalder

Pot 16,47) RIVER: Q -

Villian better 16,47, Hero?

Redigeret af lassej d. 10-02-2018 00:27
10-02-2018 01:43 #2| 6

Folder pre til 3b. På river har vi nok en af de aller nemmeste folds i vores range.

10-02-2018 08:16 #3| 0
OP
rune0714 skrev:Folder pre til 3b. På river har vi nok en af de aller nemmeste folds i vores range.



Tak for svar.



Fold pre: Også med min beskrivelse af Villian der ville tage denne linje med AA og KK, og så med den stak dybde?



Som spillet: Hvad gør du på flop og turn? Hvad hvis river er klør 3?

Redigeret af lassej d. 10-02-2018 08:17
10-02-2018 18:13 #4| 0
lassej skrev:


Tak for svar.



Fold pre: Også med min beskrivelse af Villian der ville tage denne linje med AA og KK, og så med den stak dybde?



Som spillet: Hvad gør du på flop og turn? Hvad hvis river er klør 3?

Forstår ikke hvorfor dit read gør JTo til et Call pre - eller jo jeg forstår du får value når du rammer fordi han overspiller overpar, men nej caller kun hvis jeg har set ham 3bette meget meget bredt. Jeg caller river 3c, da vi så blokerer mange af villians sets og han sjældent har KQs eller andre straights. Derudover blokerer vi ingen bluffs.

10-02-2018 19:55 #5| 0
OP

Ok giver mening. Enig i din begrundelse for et Call på river 3c.

Jeg folder også river, men undrer mig meget over hvilken hånd Villian kunne tage denne linje med. Har faktisk svært ved at definere en range baseret på kendte kort på river, kan kun komme i tanke om KdKx eller AdKd.

På flop giver 55, 1010+, KdQd, AdKd nogenlunde mening.

På turn synes jeg kun at KdQd, AdKd giver mening, jeg mener at Villian med stort set alle andre hænder burde frygte et raise fra hero med den stak dybde.

På river synes jeg kun at AdKd og KdKx giver mening at skyde så tungt med, for både turn og river må da være nogle ulækre kort for Villian hvis Villian har de fleste andre Combs. Hero har da en range som kan lave nuts på både flop, turn og river!?

Det skal siges at Villian bets kommer så hurtigt som muligt uden at tænke det mindste over det.

Jo mere jeg tænker over det, desto mere sætter jeg Villian på AA. Er med på at river skal foldes, men personligt synes jeg ikke at det er verdens nemmeste fold. Jeg overvejer også kraftigt om floppet skulle raises , men gjorde det ikke pga. Dybden. Hvad mener i?

Andre på dette "poker forum" med kommentarer?

10-02-2018 21:58 #6| 0

Raiser flop hver gang, river folder jeg bare uden at tænke nærmere over det..

11-02-2018 00:01 #7| 0

Ville helt sikkert raise et flop med så mange draws.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar