NL100€ AQo TPTK linie

#1| 0

En hånd som endte med at blive så misplayed at jeg næsten føler det pinligt at smide herind. Men lad mig høre jeres tanker om denne standard situation.

Hero og villain har været oppe at toppes på et andet bord 10 min før denne hånd, hvor han blev så rasende over måden jeg spillede et par konger (og vandt) at han forlod bordet da jeg i chatten skrev "ty for my new sneakers".

Villain spiller 18/13 over 450 hands med en 3bet på 4.
Dog har han kaldt de fleste af mine opens efter førnævnte hændelse.

Hero har af samme årsag strammet en smule op, men har dog ikke tænkt sig at openfolde denne hånd.

Seat 1: gust048 ( $101.58 USD )
Seat 2: AApjAA ( $130.94 USD )
Seat 3: HERO ( $109.86 USD )
Seat 4: Tegl ( $24.57 USD )
Seat 5: VILLAIN ( $100.00 USD )
Seat 6: muhoc ( $98.50 USD )
muhoc posts small blind [$0.50 USD].
gust048 posts big blind [$1.00 USD].
Dealt to HERO [ A Q ]
AApjAA folds
HERO raises [$3.00 USD]
VILLAIN calls [$3.00 USD]
muhoc folds
gust048 folds
** Dealing Flop ** [ 9, 7, Q ]
HERO bets [$5.00 USD]
VILLAIN calls [$5.00 USD]
** Dealing Turn ** [ 4 ]
HERO checks
VILLAIN bets [$10.00 USD]
HERO calls [$10.00 USD]
** Dealing River ** [ J ]
HERO checks
VILLAIN bets [$23.00 USD]
HERO calls


Set i bakspejlet burde jeg skyde den turn altid, da han vil floate any flushdraw, og sikkert de fleste bare par mod mig, men weaktight som jeg er vælger jeg at gøre min hånd til en bluffcatcher.

Comments ?

18-02-2010 23:27 #2| 0

synes dine egne tanker er meget fornuftige.. bet turn anytime også for at få nogle tells på hvor villian står i hånden.. Får du smidt et trebet i nakken må du jo evaluere hvorvidt du mener at du stadig er stærk med tptk.

som spillet kalder jeg også river..

19-02-2010 00:51 #3| 0

somdu rigtig nok siger, så b/f turn. Du skal have betaling af Qx og finde ud af om du er slået af en flush som han sandsynligvis raiser. Afhængig af river kan du så b/f for value eller c/f imo.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar