NL1000 Q,Q

#1| 0

Vi er 6 mand ved bordet, effektive stacks er ca. 1000 og min opfattelse er at villain er fornuftig.

Der foldes til villain i CO der raiser til 36, knappen folder, en loose spiller caller fra SB, og jeg raiser til 124 fra BB med Q,Q, både CO (villain) og SB caller.

Pot:368
Flop: J,6,6
SB: check
Hero: Bet 245
Villain: Call
SB: Fold

Pot: 858
Turn: 4
Hero: Check
Villain: Check

River: J
Hero: ?

Jeg har 611 tilbage. Kommentarer ønkskes til især turn og river spillet.


30-01-2007 15:05 #2| 0

preflop skal du raise noget mere jeg siger 150-160.

da du forhåbentligt er kommet kun 1 mand til flop siger jeg ca 90% af pot på flop og check-raiser turn allin hvis villain byder. nu du er kommet på river så må du valuebette dine QQ mod hans TT ved at byde en 130$ og folde til hans allin :-D yiharrrrr

og ja det sidste var bare gas ;)

30-01-2007 15:12 #3| 0

@Johnson12

Jeg er ingen NL stjerne - tværtimod. Men er det nødvendigt at skyde 90% af potten på floppet? Han har formentlig max 3 outs hvis han er bagud og med et meget mindre flop bet kan vi få ham til at calle uprofitabelt.

Bare flame mig for at blande mig i NL debatten :)

30-01-2007 15:22 #4| 0
OP

@johnson

Vil du checke turn for at checkraise all-in som spillet? Hvad gør du på river som spillet?

30-01-2007 15:46 #5| 0

jeg synes:

at dit pf spil er fint, flop er fint, turn er ok hvis du har til hensigt at lave cr ellers skal den selvfølgelig bettes.
Villain ligner enten en j eller mindre pp hvor du oftest vil se den sidste. På river laver jeg oftest lille valuebet og folder til reraise. Jeg synes egentlig at johnsons "forslag" er udemærket.. ;)

30-01-2007 15:53 #6| 0

@holch

nøhh det er jo ikke NØDVENDIGT at bette 90%... men jeg kan godt lide at bette godt ud her da det bet han laver (synes jeg) ser ud som om han er tilfreds med sin hånd og vil have value fra en masse PP hvorimod det store bet mere ligner en AK fx.. self er det meget diffust sådan at definere.. men jeg foretrækker et større pot bet i hvert fald.

@timothy

ja jeg checkraiser turn allin. håber ikke du checkede for at checkfolde/checkcalle. hvis du ikke vil checkraise allin så skal du ud og bette.

@andreas

det var faktisk også mere hånden TT der var for sjov... synes et minimalt valuebet vil få ham til at calle og tror ikke han tør reraise allin her da han ved du får enormous odds i forhold potten med mindre han har en J

01-02-2007 07:02 #7| 0

resultat?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar