NL100: Turn spot

#1| 0

Villain er semi-tilt efter jeg høstede et BI fra ham med andet par, hvor jeg shover river og han betaler med A-høj.

Han er dog også reg, og en af de bedste regs på netværket. Spiller en stabil 23/19 tag, 3-better 8% og folder til 3-bets omkring 75%.

CO: $98.50
BTN: $128.35
SB: $96.50
Hero (BB): $283.30
UTG: $103.50


SB posts SB $0.50, Hero posts BB $1.00


Pre Flop: (pot: $1.50) Hero has A A


fold, fold, BTN raises to $3.00, fold, Hero raises to $10.00, BTN calls $7.00


Flop: ($20.50, 2 players) 2 6 K

Hero bets $14.00, BTN calls $14.00


Turn: ($48.50, 2 players) Q

Hero ???

Hvis vi value better, hvad regner vi så med betaler? Vi blocker jo AK og betaler JJ med klør?

16-09-2010 02:45 #2| 0
Pokernets ME vinder !

Bet-caller.

AJ med jammer, AT med jammer, JT med jammer, AQx/AQ caller, KJ caller, KTs caller, og derudover er der også en del pocket pairs med en der kunne finde på at jamme indover. Vi undgår at tabe hånden til hans random floats der kan gøre livet surt for os på X, Y, Z rivers hvis vi check-caller. Vi undgår desuden også at give frikort til hans one pair floats (ala Qx, 65s etc) som har 5 outs + de kan tage os af den bedste hånd på en river.

Derudover skal vi også medtage de gange vi får ham til at folde en random hånd som 77 med , der altså har en 25%'er.

Tror også roligt du kan discounte et par flushdraws (medmindre han altså ser dig som typen der elsker at barrelle), så den range vi er bagud til ligner et par combos af 66, noget KQ (som vi har like 20% imod) og enkelte flushdraws, og jeg er faktisk i tvivl om hvor tit folk rent faktisk raiser turn for value her (jo mindre de raiser for value, jo bedre bliver bet-call obv). Hvis du kigger på hele hans flopcall range er den altså MEGET bredere end det her, hvis du mener han er en af de bedre regs, eftersom han burde floate det her board med en ret bred range (især hvis han mener du er en ret straight forward type der check folder turn meget i det her spot).

Håber det giver mening :)

Oh ja, og så burde river default play (when called) nok være et C/F, men du kan nok C/C eller jamme nogen gange alt efter hvordan jeres dynamik, dit image og hans image er. Jeg vil nok C/C blanks hvis du mener han kan dobbelt floate dig med en masse XX holdings, og jamme blanks hvis du mener han aldrig kan folde Kx eller turnet Qx der soulreader dig til bustet draw eller whatever :). Checkfolder nok alle .

16-09-2010 06:49 #3| 0

meget nemt b/c. har ikke læst walths indlæg, men det er helt sikkert fornuftigt hvad han skriver.

16-09-2010 10:57 #4| 0

er meget enig med Walth.
men lige en tanke: kunne c-r være en mulighed? for at få lidt ekstra penge ud af hans rene floats?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar