NL100 TPGK 3vejs mod c/r flop fra IR.

#1| 0

Villain er en fast reg og virker okay på dette niveau. Jeg har spillet mange hænder med ham efterhånden, men har ikke rigtig nogen erfaring med den linje han tager her. Hans stats siger 24/20/2.4 med en c-bet på 69%. Han har tidligere i denne session taget linjen bet,check,check som IR fra UTG på 28d27d9 hvor jeg caller flop fra BTN med 77. Jeg sidder med 33 og checker turn + river.

marmarisa har jeg ikke spillet så meget med, men vil jeg beskrive som en TAG til den nittish side. 20/17 med en 3B på 2.9 over 400 hænder.

Villain ser mig nok som noget 28/23 agtigt med generel fart over feltet. Min 3B% fra BTN er omkring 9% generelt og det passer nok meget godt med, hvad han har på mig. Derudover hvis han har lagt mærke til mit spil, så ved han at jeg godt kan lide at barrelle ved tegn på svaghed. Han har dog ikke rigtigt udover ovennævnte hånd benyttet sig af inducements af hvad jeg ved.

Seat 1: Denimagic ( $110.15 USD )
Seat 2: ThebigRa ( $21.50 USD )
Seat 3: Hero ( $141.77 USD )
Seat 4: vander890 ( $41.99 USD )
Seat 5: marmarisa ( $92.75 USD )
marmarisa posts big blind [$1.00 USD].
vander890 posts small blind [$0.50 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ Q A ]
Denimagic raises [$3.00 USD]
ThebigRa folds
Hero calls [$3.00 USD]
vander890 folds
marmarisa calls [$2.00 USD]
** Dealing Flop ** [ 9, 6, A ] Pot: 9.5
marmarisa checks
Denimagic checks
Hero bets [$6.00 USD]
marmarisa folds
Denimagic raises [$18.00 USD]
Hero calls [$12.00 USD]
** Dealing Turn ** [ 9 ] Pot: 45.5
Denimagic checks
Hero?

Hvad mener I er optimal linje? Bet eller check og hvorfor?
Hvis bet:
Hvad gør I til c/R?
Hvad er planen på river såfremt han kalder?
13-10-2010 01:23 #2| 0

Lol det er odd. Ligner kun A6, måske A9 eller air.

9er er ret unlikely, 78 er eneste draw. Hm. Jeg kan ikke se hvad han skulle lave det move med som vi slår og som vi kan få yderligere 2 streets value med, så jeg tror at check er superior play. Vi risikerer ikke at blive bluffet eller value-owne os selv, og vi kan måske induce villain til at bluffe igen på river hvis han har air.

Jeg checker, caller et bet på river og bet-decider hvis han checker til os.

13-10-2010 01:30 #3| 0

Jeg mener helt bestemt det ligner en draw. Han åbner pre, med checker floppet, hvis han havde ramt et A, havde han stukket ud, såvel som hvis han skull ha ramt sit set, da det er en 3 vejs pot, med A på bordet, er man næsten garanteret action som osse i dit tilfæde, AQ.
Jeg havde skudt 2/3 pot turn, og valuebettet et moneycard på river, eller chekket bag på et scare...

13-10-2010 01:33 #4| 0

Du kan naturligvis osse chekke for potkontrol på turn, hvis du har bange anelser. Selvom dette ikke burde være noget problem.. Så får du osse value, til et evt call på river. Ved ikk hva linje du ligger/lagde??

13-10-2010 08:51 #5| 0

2tal retard linie villian tager.

Hvorfor skyder man ikke flop for value på A high som utg raiser, hvis man har et A?
Skyder turn og caller CR hvis han vil det, men tror oftes han bare giver op på turn, for støreste delen af de hænder han har dig slået med better vel det flop 3vejs? Synes han linie er strange, og hvis han har en monster her, får vi en fin note, på at han også kan tage alternative linier.

Skyd turn, call CR, måske potcontrole river, ellers så skyd VB igen på river. Du har allerede underrepped din hånd ved at flatte AQ på btn, hvis han har lagt mærke til at du 3b 9% fra btn.

13-10-2010 13:06 #6| 0

@zonki

Hvad tror du villains range for at c/r floppet er? Tror ikke vi nogensinde ser en hånd som AJ her, så forstår ikke hvorfor vi er så glade for at tage en helvedes masse heat. Enten er vi way behind eller også er villain ude i noget helt mærkeligt skummeri, og i either way må check bag turn være klart det fedeste. Jeg har ingen idé om, hvad han har gang i, men hvis han stikker ud i os river, er det alt for mærkeligt, da et riverudstik(i skæg) fra hans ide af vil tangere til at være et retarderet bluff. Husk på, at det er reg, som spiller okay og ikke en 46-13-2 som ikke ved, hvad han laver.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar